Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги) – 2 лоти
09310000-5 – electricity (electricity)
09310000-5 – electricity (electricity)
Очікувана вартість
23 062 605,00 UAH
UA-2020-11-18-001737-a ● 795bb6349e044e758a03b679bc3a72e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Ilynych Mykhailo +380988907963 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 23 062 605,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 листопада 2020 11:19 |
Enquiries until: | 09 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 грудня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 23 062 605 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Тендерна документація
11 грудня 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 15:00 |
Оголошення електроенергія (1).docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 6..docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 4..docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 3. нова редакція.docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 2. нова редакція.docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 1. нова редакція.docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 5. Проект договору (нова післяплата).docx | |
11 грудня 2020 14:18 |
ТД електроенергія 2 лота (нова редакція).doc |
11 грудня 2020 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 грудня 2020 15:00 |
Оголошення електроенергія (1).docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 6..docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 4..docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 3. нова редакція.docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 2. нова редакція.docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 1. нова редакція.docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 5. Проект договору (нова післяплата).docx
|
||||||
11 грудня 2020 14:18 |
ТД електроенергія 2 лота (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-18-001737-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 24 листопада 2020 01:28
Щодо вимог тендерної документації та проекту договору
Шановний Замовник!
1)Тендерної документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «Довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Києва постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Києва. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території міста Києва жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території міста Києва Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва.
2) В пункті 4.5.2 Проекта Договора, який викладений в Додатку 5 тендерної Документації визначено: «Зміна ціни за одиницю Товару може бути здійснена не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду, та не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення Договору.
Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць) . Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць). Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. . Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Зауважимо, що предметом даної закупівлі є електрична енергія, отже законодавством не передбачено обмеження щодо строків або будь-яких інших обмежень зміни ціни за одиницю товару. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць) є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1)Тендерної документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «Довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Києва постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Києва. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території міста Києва жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території міста Києва Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва.
2) В пункті 4.5.2 Проекта Договора, який викладений в Додатку 5 тендерної Документації визначено: «Зміна ціни за одиницю Товару може бути здійснена не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду, та не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення Договору.
Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць) . Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць). Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. . Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Зауважимо, що предметом даної закупівлі є електрична енергія, отже законодавством не передбачено обмеження щодо строків або будь-яких інших обмежень зміни ціни за одиницю товару. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни 30 календарних днів після укладання договору та не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду (1 місяць) є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2020 13:59
Щодо вимоги надати Довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.»
Тендерним комітетом готуються зміни до тендерної документації щодо вимоги у цій частині
Щодо пункту 4.5.2 Проекту Договору, який викладений в Додатку 5 тендерної Документації, то за результатами розгляду вимоги Скаржника встановлено, що в Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору» не міститься обмеження, яке зобов’язує вносити зміни до договору при коливанні ціни на ринку лише один раз протягом 90 днів. В проекті договору вказані не обмеження по строкам внесення змін, а їх періодичність, яка прив’язана до розрахункового періоду. Окрема вимога про внесення змін «… не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення Договору» пояснюється чинністю обмежень тендерної пропозиції учасника протягом такого періоду.
Вимогу у цій частині відхилено.
За результатами розгляду Вимога Скаржника задоволена частково. У зв’язку з цим готуються зміни до тендерної документації.
Тендерним комітетом готуються зміни до тендерної документації щодо вимоги у цій частині
Щодо пункту 4.5.2 Проекту Договору, який викладений в Додатку 5 тендерної Документації, то за результатами розгляду вимоги Скаржника встановлено, що в Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору» не міститься обмеження, яке зобов’язує вносити зміни до договору при коливанні ціни на ринку лише один раз протягом 90 днів. В проекті договору вказані не обмеження по строкам внесення змін, а їх періодичність, яка прив’язана до розрахункового періоду. Окрема вимога про внесення змін «… не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення Договору» пояснюється чинністю обмежень тендерної пропозиції учасника протягом такого періоду.
Вимогу у цій частині відхилено.
За результатами розгляду Вимога Скаржника задоволена частково. У зв’язку з цим готуються зміни до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | електрична енергія та супутні послуги – 3868750 кВт⋅год (Південь) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 11 799 687,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 58 998,44 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117996.78 UAH |
Title: 09310000-5 – electricity (electricity)
Current status: Complete
Estimated total value: 11 799 687,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 58 998,44 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 30 грудня 2020 11:28
Auction planned date: 30 грудня 2020 11:28
Закінчення: 30 грудня 2020 11:49
Позиції
3868750 кВт⋅год
електрична енергія та супутні послуги – (Південь)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, згідно умов тендерної документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
09310000-5 – electricity (electricity)
CPV: 09310000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії (далі – Акт) у формі оплати за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку, на підставі Акта, який самостійно формується Споживачем протягом 3 (трьох) робочих днів після розрахункової дати та надається Постачальнику на погодження | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 грудня 2020
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" |
11 796 000,00
UAH з ПДВ
|
11 796 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" |
11 799 000,00
UAH з ПДВ
|
11 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" #42659068 |
Переможець |
11 796 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 15:28
|
Дод. угода 7 до дог. 1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:11
|
Дод. угода 6 до дог. 1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 14:42
|
Дод. угода 5 до дог. 1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:22
|
Дод. угода 4 до дог. 1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 17:04
|
Дод. угода 3 до дог.1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 13:29
|
Д у 2 Договору 1 електр енерг.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 14:23
|
Дод. угода 1 до дог. 1 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 15:13
|
Договір 1 електрика південь 11796000.pdf | укладений |
20 січня 2021 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за од товару не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару / Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |