Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Code according to the national classifier – 50230000-6 – Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment
Очікувана вартість
6 501 044,00 UAH
UA-2020-11-13-013520-c ad1c9b7286414db4860d08f9e9b30a4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська область обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Додаткові контактні особи: Донець Наталія Вікторівна
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Housing and Communal Services Department of Uman
National ID: 39358320
Contact point: Horbonos Serhiy
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Additional contacts: Donets Natalia Viktorivna
+380474431562
tk39358320@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 6 501 044,00 UAH з ПДВ
Publication date: 13 листопада 2020 17:33
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 6 501 044 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.

Тендерна документація

03 грудня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 10:27
Перелік змін 03122020.PDF
03 грудня 2020 10:27
5. ДОДАТОК 4. ПД-нова редакція.docx
13 листопада 2020 17:34
5. ДОДАТОК 4. ПД.docx
03 грудня 2020 10:27
2. ДОДАТОК 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ - нова редакція.docx
13 листопада 2020 17:34
2. ДОДАТОК 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
03 грудня 2020 10:27
1. ТД_2 лоти_світлофори та освітлення-нова редакція.docx
13 листопада 2020 17:34
1. ТД_2 лоти_світлофори та освітлення.docx
13 листопада 2020 17:34
4. ДОДАТОК 3. ЗРАЗОК_1.ЗРАЗОК_2.docx
13 листопада 2020 17:34
3. ДОДАТОК 2. ФОРМА Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату ISO
Дата подання: 24 листопада 2020 12:06
Дата відповіді: 25 листопада 2020 16:50
Відповідно п. 1.3. Додатку № 1 Вашої тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDТ) виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі. В той же час, відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Так, відповідно до положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» Закон України «Про підтвердження відповідності», Закон України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратили чинність з 01 січня 2018 року. Тому в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку проводити сертифікацію. Вимога щодо надання Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDТ) є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Дана вимога ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. По факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Наразі готуються зміни до тендерної документації і найближчим часом вони будуть внесені.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 50232200-2 – Послуги з технічного обслуговування світлофорів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 933 784,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ


Title: Code according to the national classifier – 50232200-2 – Traffic-signal maintenance services
Current status: Complete
Estimated total value: 1 933 784,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 грудня 2020 14:42
Auction planned date: 24 грудня 2020 14:42
Закінчення: 24 грудня 2020 15:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 – 50232200-2 – Послуги з технічного обслуговування світлофорів
ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, територія міста
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Code according to the national classifier – 50232200-2 – Traffic-signal maintenance services
CPV: 50232200-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-11-13-013520-cad1c9b7286414db4860d08f9e9b30a4c
Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна, Черкаська область обл., Умань, пл. Соборності, 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 20:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:14
Техпаспорта.pdf
11 грудня 2020 20:14
посвідч Гаригін все.pdf
11 грудня 2020 20:14
Яшунін труд завір.pdf
11 грудня 2020 20:14
Труд Красіліч завір.pdf
11 грудня 2020 20:14
ст 17.pdf
11 грудня 2020 20:14
Посвідчення Красіліч.pdf
11 грудня 2020 20:14
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 20:14
Листи згоди всіх прац.pdf
11 грудня 2020 20:13
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 20:13
інвен картка Євробуд.pdf
11 грудня 2020 20:13
всі цпд прац.pdf
11 грудня 2020 20:13
Довідка зах довкілля.pdf
11 грудня 2020 20:13
Дов праців.pdf
11 грудня 2020 20:13
Дов субпід.pdf
11 грудня 2020 20:13
Відом учасника.pdf
11 грудня 2020 20:13
Гар лист санкції.pdf
11 грудня 2020 19:33
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 21:11
Електронний підпис
22 січня 2021 21:08
технічне завдання он.pdf
20 січня 2021 11:21
Електронний підпис
19 січня 2021 09:24
Електронний підпис
19 січня 2021 09:18
технічне завдання.pdf
19 січня 2021 09:18
тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2021 09:18
довідка ст.17 ч.2.pdf
19 січня 2021 09:18
довідка ст.17 ч.1.pdf
12 грудня 2020 18:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 18:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 17:17
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2020 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 17:17
Статут.pdf
12 грудня 2020 17:17
ст.17.pdf
12 грудня 2020 17:17
Лист -згода (додаток 3).pdf
12 грудня 2020 17:17
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 17:17
Витяг.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 18:44
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:41
Лист доповнення.PDF
28 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:35
Лист від 28.12.2020.PDF
13 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
13 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
13 грудня 2020 09:19
наказ Шевчук.PDF
13 грудня 2020 09:18
Наказ Молоканов.PDF
13 грудня 2020 09:18
наказ Лапін.PDF
13 грудня 2020 09:18
наказ Ковтун В..PDF
13 грудня 2020 09:18
Шевчук К.М..PDF
13 грудня 2020 09:18
Протоколи з ОП.PDF
13 грудня 2020 09:18
Протокол №10.PDF
13 грудня 2020 09:18
Молоканов.PDF
13 грудня 2020 09:18
Лапін А.С.PDF
13 грудня 2020 09:18
Ковтун В.П..PDF
13 грудня 2020 09:18
Кисляк С.Г..PDF
13 грудня 2020 09:18
Притоколи випробувань.PDF
13 грудня 2020 09:18
Договір позички №0112.PDF
13 грудня 2020 09:18
Договір оренди №1911-20.PDF
13 грудня 2020 09:18
Довідка МТБ.PDF
13 грудня 2020 09:18
Технічне завдання.PDF
13 грудня 2020 09:17
Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2020 09:17
Лист реквізити.PDF
13 грудня 2020 09:17
Гарантійний лист.PDF
13 грудня 2020 09:17
Витяг платника.PDF
13 грудня 2020 09:17
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"

ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"

ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ" 1 848 657,12
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ" 1 677 520,00
UAH з ПДВ
1 194 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 18:44
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:41
Лист доповнення.PDF
28 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:35
Лист від 28.12.2020.PDF
13 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
13 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
13 грудня 2020 09:19
наказ Шевчук.PDF
13 грудня 2020 09:18
Наказ Молоканов.PDF
13 грудня 2020 09:18
наказ Лапін.PDF
13 грудня 2020 09:18
наказ Ковтун В..PDF
13 грудня 2020 09:18
Шевчук К.М..PDF
13 грудня 2020 09:18
Протоколи з ОП.PDF
13 грудня 2020 09:18
Протокол №10.PDF
13 грудня 2020 09:18
Молоканов.PDF
13 грудня 2020 09:18
Лапін А.С.PDF
13 грудня 2020 09:18
Ковтун В.П..PDF
13 грудня 2020 09:18
Кисляк С.Г..PDF
13 грудня 2020 09:18
Притоколи випробувань.PDF
13 грудня 2020 09:18
Договір позички №0112.PDF
13 грудня 2020 09:18
Договір оренди №1911-20.PDF
13 грудня 2020 09:18
Довідка МТБ.PDF
13 грудня 2020 09:18
Технічне завдання.PDF
13 грудня 2020 09:17
Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2020 09:17
Лист реквізити.PDF
13 грудня 2020 09:17
Гарантійний лист.PDF
13 грудня 2020 09:17
Витяг платника.PDF
13 грудня 2020 09:17
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

22 січня 2021 21:11
Електронний підпис
22 січня 2021 21:08
технічне завдання он.pdf
20 січня 2021 11:21
Електронний підпис
19 січня 2021 09:24
Електронний підпис
19 січня 2021 09:18
технічне завдання.pdf
19 січня 2021 09:18
тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2021 09:18
довідка ст.17 ч.2.pdf
19 січня 2021 09:18
довідка ст.17 ч.1.pdf
12 грудня 2020 18:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 18:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 17:17
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2020 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 17:17
Статут.pdf
12 грудня 2020 17:17
ст.17.pdf
12 грудня 2020 17:17
Лист -згода (додаток 3).pdf
12 грудня 2020 17:17
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 17:17
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ"

ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ"
#31561226
Рішення скасоване
950 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 12:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 грудня 2020 00:00
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "ТІМ"
#31561226
Відхилено
950 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 09:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 січня 2021 00:00
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"
#42983285
Переможець 1 194 999,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 11:05

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

13 січня 2021 09:29
Електронний підпис
13 січня 2021 09:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"
#42983285
1 194 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 09:18
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:03
додатков угода 3 зміни до договору
28 січня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:53
додатков угода 2 зміни до договору
05 січня 2022 12:47
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:34
додатков угода 1 зміни до договору
29 січня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:43
Договір укладений
29 січня 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3.,11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 97 228,40 (дев’яносто сім тисяч двісті двадцять вісім гривень, 40 копійок) грн без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 097 770,60 (один мільйон дев’яносто сім тисяч сімсот сімдесят гривень, 60 копійок) грн без ПДВ». 1.3. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини п’ятої, частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини п’ятої, частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку: 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 219 550,00 (двісті дев’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень, 00 копійок) грн, без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 317 320,60 (один мільйон триста сімнадцять тисяч триста двадцять гривень, 60 копійок) грн, без ПДВ». 1.3. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: протягом 2021 – 2022 рр. (до 10 березня 2022 року)». 1.4. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 10.03.2022, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними».
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 10 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 317 320,60
UAH