Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
закупівля бензина А-92 (скретч-карти)
purchase of gasoline A-92 (scratch card)
purchase of gasoline A-92 (scratch card)
Очікувана вартість
11 725 000,00 UAH
UA-2020-11-13-002689-c ● d6b96e801b3148f586c3efdc3c611d8f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області КОР" |
Код ЄДРПОУ: | 38540447 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська область обл., КРОПИВНИЦЬКИЙ, м.Кропивницький, вул.Комарова, 56 |
Контактна особа: |
Дзюра Вікторія Василівна 0522-35-64-07 ekstr_medic@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Колодич Наталія Анатоліївна 0522-34-65-07 ekstr_medic@i.ua Дзюра Вікторія Василівна 0522-35-64-07 ekstr_medic@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Territorial Medical "union" Center for emergency m |
National ID: | 38540447 |
Contact point: |
Dzyura Victoria Vasylivna 0522-35-64-07 ekstr_medic@i.ua |
Additional contacts: |
Kolodych Natalia Anatoliyivna 0522-34-65-07 ekstr_medic@i.ua Dzyura Victoria Vasylivna 0522-35-64-07 ekstr_medic@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 725 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 13 листопада 2020 10:28 |
Enquiries until: | 06 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 725 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Тендерна документація
13 листопада 2020 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 10:28 |
Тендерна документація бензин А92 2021 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розташування АЗС
Дата подання: 04 грудня 2020 12:07
Дата відповіді: 07 грудня 2020 09:44
Додатком 3 до тендерної документації встановлені умови згідно яких відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км, а також АЗС учасника повинні знаходитися У НАСЕЛЕННИХ ПУНКТАХ, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5).
Питання: Чи відповідатиме тендерна пропозиція Технічним вимогам (додаток 3), якщо учасник запропонує АЗС, які розташовані на відстані 20 км, але не в населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, відповідатиме. Основною вимогою є наявність АЗС в радіусі 20 км та повинна бути максимально наближена до пункту базування ЕМД
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-13-002689-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 01 грудня 2020 18:05
обмеження конкуренції
Додатком 3 до тендерної документації встановлені умови згідно яких відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км, а також АЗС учасника повинні знаходитися У НАСЕЛЕННИХ ПУНКТАХ, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). Вимога тендерної документації щодо знаходження АЗС у населених пунктах є такою, що обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки не дозволяє брати участь в закупівлі учасникам, які мають АЗС в інших населених пунктах в межах 20 км до пункту розташування бригад ЕМД.
Крім того, вимога щодо щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5), не дозволяє виконати технічні вимоги за окремими лотами. Для прикладу, в с. Торговиця Новоархангельського району нема жодної АЗС, які здійснюють відпуск предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, такі надмірні вимоги тендерної документації в є причиною відміни відкритих торгів через відсутність учасників та, в подальшому, укладання договорів за переговорною процедурою.
Зважаючи на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5).
Розгорнути
Згорнути
Крім того, вимога щодо щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5), не дозволяє виконати технічні вимоги за окремими лотами. Для прикладу, в с. Торговиця Новоархангельського району нема жодної АЗС, які здійснюють відпуск предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, такі надмірні вимоги тендерної документації в є причиною відміни відкритих торгів через відсутність учасників та, в подальшому, укладання договорів за переговорною процедурою.
Зважаючи на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5).
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 08:30
На Ваш запит повідомляємо, що відстань від пункту базування бригади ЕМД в с. Торговиця Новоархангельського району до найближчої АЗС становить близько 6-7 км. Основною вимогою для участі у торгах є вимога до учасника, що відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км та бути максимально наближеною до місця розташування бригади ЕМД . Додатково повідомляємо, що біля с. Торговиця Новоархангельского району наявні 2 АЗС, що жодним чином не обмежує конкуренцію
Номер вимоги: UA-2020-11-13-002689-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 01 грудня 2020 18:06
невідповідність оголошенню
Згідно додатку 3 до тендерної документації відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово на підставі дозвільних документів З ВСІХ АЗС, що зазначені в додатку 5. Проте, в додатку 5 не зазначені АЗС, в зазначені пункти базування ЕМД з адресами. Більш того, зазначені в додатку 5 пункти базування ЕМД не мають розбивки на лоти, що не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2020-11-13-002689-c та зобов’язує учасника, який виявив бажання взяти участь по окремих лотах, здійснювати відпуск нафтопродуктів для ВСІХ ЕМД, що зазначені в додатку 5 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом розбивки додатку 5 на лоти, тобто графу «№п/п» замінити на графу «№ лоту» з проставлянням відповідних номерів лотів.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом розбивки додатку 5 на лоти, тобто графу «№п/п» замінити на графу «№ лоту» з проставлянням відповідних номерів лотів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 08:22
В додатку 5 тендерної документації зазначений перелік пунктів базувань бригад ЕМД з адресами. Конкретний перелік лотів, по яким оголошену закупівлю, в тому числі, які зазначені в оголошені містяться в п.п. 4.2, 4.3 розділу І тендерної документації, а також в додатку 3 тендерної документації. Додаток 5 зазначений з метою визначення відстані Учасником від пункту базування Бригад ЕМД до АЗС.
Зазначення переліку АЗС в додатку 5 тендерної документації не має можливості, оскільки зазначення конкретної АЗС є дискримінаційною вимогою.
Зазначення переліку АЗС в додатку 5 тендерної документації не має можливості, оскільки зазначення конкретної АЗС є дискримінаційною вимогою.
Номер вимоги: UA-2020-11-13-002689-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 04 грудня 2020 12:26
зміни до тендерної документації
Згідно абзацу сьомого Додатку 3 до тендерної документації АЗС учасника повинні знаходитися У НАСЕЛЕННИХ ПУНКТАХ, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). Проте, в с. Торговиця Новоархангельського району нема жодної АЗС, які здійснюють відпуск предмета закупівлі. У відповіді на попередню вимогу Ви додатково повідомили, що «біля с. Торговиця Новоархангельского району наявні 2 АЗС, що жодним чином не обмежує конкуренцію». Проте ці АЗС («RUR» та «ANP») знаходяться, як Ви зазначили, БІЛЯ с.Торговиця, а саме: в м. Новоархангельськ, а не у с.Торговиця, як того вимагає тендерна документація в абзаці сьомому додатку 3.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити з абз. сьомого Додатку 3 вимогу вимогу щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5)
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити з абз. сьомого Додатку 3 вимогу вимогу щодо знаходження АЗС у населенних пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5)
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 09:47
Відповідно до тендерної документації основною вимогою є наявність АЗС в радіусі 20 км та в пунктах базування бригад ЕМД. Дані АЗС повинні бути маскимально наближені до місця базування бригади ЕМД.
Номер вимоги: UA-2020-11-13-002689-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31411266
Дата подання: 21 грудня 2020 10:48
Причини відхилення ТОВ "Автогазсервіс"
Прошу переглянути питання по відхиленню ТОВ "Автогазсервіс" від участі в аукціоні із врахуванням наступної інформації:
1) гарантійний лист з погодженням із проектом договору був прикріплений в розділ "Цінова пропозиція", який розкривається після аукціону (документ наведений у вкладці до листа);
2) довідка про емітента талонів наведена під назвою АГС_довідка_наявності_талонів_А-92.pdf, де описані і представлені талони, які емітуються ТОВ "Автогазсервіс" під власним логотипом і унікальним номером і штрих-кодом.
Розгорнути
Згорнути
1) гарантійний лист з погодженням із проектом договору був прикріплений в розділ "Цінова пропозиція", який розкривається після аукціону (документ наведений у вкладці до листа);
2) довідка про емітента талонів наведена під назвою АГС_довідка_наявності_талонів_А-92.pdf, де описані і представлені талони, які емітуються ТОВ "Автогазсервіс" під власним логотипом і унікальним номером і штрих-кодом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2020 12:08
Гарантійний лист з погодженням із проектом договору подається до кінцевого строку подання пропозицій та розглядається замовником на етапі прекваліфікації. В довідці під назвою АГС_довідка_наявності_талонів_А-92.pdf не міститься інформація про емітентта талонів
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Бензин А-92 для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги Устинівського району |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 154 770,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 547,70 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4643.1 UAH |
Title: Gasoline A-92 for refueling ambulances in Ustynivskyi district
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 154 770,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 547,70 UAH
including VAT
Позиції
6600 л
Бензин А-92 для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги Устинівського району
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
Gasoline A-92 for refueling ambulances in Ustynivskyi district
CPV: 09130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій