Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600 for the SS ZNPP: Lot1 - Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines for the SS ZNPP), Lot2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP
spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600 for the SS ZNPP: Lot1 - Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines for the SS ZNPP), Lot2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP
Очікувана вартість
50 443 181,95 UAH
UA-2020-11-11-006635-a ● ceb5914cfa2d46cda1b640b771cad2f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua С. Селищев (06139) 5-62-50 uptk8484@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua С. Селищев (06139) 5-62-50 uptk8484@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 50 443 181,95 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 листопада 2020 14:36 |
Enquiries until: | 27 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 50 443 182 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Scope of the procurement
Тендерна документація
29 грудня 2020 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2020 16:01 |
Додаток 5 - проект договору-4.docx | |
29 грудня 2020 16:01 |
6626-перелік ЗТД-4.doc | |
29 грудня 2020 16:01 |
6626-ТД -4.doc | |
22 грудня 2020 14:04 |
6626-перелік ЗТД-3.doc | |
15 грудня 2020 13:32 |
6626-перелік ЗТД-2.doc | |
25 листопада 2020 09:52 |
6626-перелік ЗТД-1.doc | |
25 листопада 2020 09:52 |
Додаток 7 - довідка відсутність підстав ст.17 - 1.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 9 - лист-згода.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 8 - митні платежі.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
11 листопада 2020 14:33 |
6626 - procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:17
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:11
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:17
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:11
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:18
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 401 455,49 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 007,28 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4014.55 UAH |
Title: Lot 2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 401 455,49 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 007,28 UAH
including VAT
Позиції
8 шт
Гайка шатунного болта
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Connecting rod nut
CPV: 34310000-3
8 шт
Болт шатунний
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Сonnecting rod bolt
CPV: 34310000-3
8 шт
Штифт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Pin
CPV: 34310000-3
288 шт
Шплінт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Cotter pin
CPV: 34310000-3
8 шт
Гайка
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Nut
CPV: 34310000-3
288 шт
Шайба стопорна
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Lock washer
CPV: 34310000-3
288 шт
Шплінт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Cotter pin
CPV: 34310000-3
144 шт
Штифт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Pin
CPV: 34310000-3
36 шт
Шайба
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Washer
CPV: 34310000-3
42 шт
Шплинт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки:
30 вересня 2021
Cotter pin
CPV: 34310000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив оплату у формі акредитиву то оплата здійснюється в порядку зазначеному у пункті 4.2.1. проекту договору (додаток 5 до ТД) | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:18
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 лютого 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
"КВАНТ ИНЖЕНЕРИНГ" ООД | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 18:34
|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 15:32
|
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 18:35
|
ISG Supply OÜ | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 15:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 лютого 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій