Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600 for the SS ZNPP: Lot1 - Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines for the SS ZNPP), Lot2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP
Очікувана вартість
50 443 181,95 UAH
UA-2020-11-11-006635-a ceb5914cfa2d46cda1b640b771cad2f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Юдін Костянтин Миколайович
(044) 523-40-04
k.yudin@ak.atom.gov.ua
С. Селищев
(06139) 5-62-50
uptk8484@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Юдін Костянтин Миколайович
(044) 523-40-04
k.yudin@ak.atom.gov.ua
С. Селищев
(06139) 5-62-50
uptk8484@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2021 11:00
Очікувана вартість: 50 443 181,95 UAH з ПДВ
Publication date: 11 листопада 2020 14:36
Enquiries until: 27 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 січня 2021 11:00

Information

Estimated total value: 50 443 182 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


Scope of the procurement

Тендерна документація

29 грудня 2020 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 16:01
Додаток 5 - проект договору-4.docx
29 грудня 2020 16:01
6626-перелік ЗТД-4.doc
29 грудня 2020 16:01
6626-ТД -4.doc
22 грудня 2020 14:04
6626-перелік ЗТД-3.doc
15 грудня 2020 13:32
6626-перелік ЗТД-2.doc
25 листопада 2020 09:52
6626-перелік ЗТД-1.doc
25 листопада 2020 09:52
Додаток 7 - довідка відсутність підстав ст.17 - 1.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 14:33
Додаток 9 - лист-згода.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 8 - митні платежі.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 6 - досвід виконання.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
11 листопада 2020 14:33
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
11 листопада 2020 14:33
6626 - procurement notice.docx
29 грудня 2020 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 13:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 14:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 16:01
Додаток 5 - проект договору-4.docx
25 листопада 2020 09:52
Додаток 5 - проект договору-1.pdf
11 листопада 2020 14:33
Додаток 5 - проект договору.pdf
29 грудня 2020 16:01
6626-перелік ЗТД-4.doc
29 грудня 2020 16:01
6626-ТД -4.doc
22 грудня 2020 14:04
6626-ТД -3.doc
15 грудня 2020 13:32
6626-ТД -2.doc
25 листопада 2020 09:52
6626-ТД -1.doc
11 листопада 2020 14:33
6626-ТД.doc
22 грудня 2020 14:04
6626-перелік ЗТД-3.doc
15 грудня 2020 13:32
6626-перелік ЗТД-2.doc
25 листопада 2020 09:52
6626-перелік ЗТД-1.doc
25 листопада 2020 09:52
Додаток 7 - довідка відсутність підстав ст.17 - 1.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 7 - довідка відсутність підстав ст.17.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 14:33
Додаток 9 - лист-згода.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 8 - митні платежі.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 6 - досвід виконання.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
11 листопада 2020 14:33
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
11 листопада 2020 14:33
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
11 листопада 2020 14:33
6626 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:17
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:11
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:17
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:11
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:18
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 401 455,49 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 007,28 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4014.55 UAH


Title: Lot 2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 401 455,49 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 007,28 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
Гайка шатунного болта
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Connecting rod nut
CPV: 34310000-3
8 шт
Болт шатунний
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Сonnecting rod bolt
CPV: 34310000-3
8 шт
Штифт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Pin
CPV: 34310000-3
288 шт
Шплінт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Cotter pin
CPV: 34310000-3
8 шт
Гайка
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Nut
CPV: 34310000-3
288 шт
Шайба стопорна
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Lock washer
CPV: 34310000-3
288 шт
Шплінт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Cotter pin
CPV: 34310000-3
144 шт
Штифт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Pin
CPV: 34310000-3
36 шт
Шайба
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Washer
CPV: 34310000-3
42 шт
Шплинт
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Склад ЗВ ВП СГ
Дата доставки: 30 вересня 2021

Cotter pin
CPV: 34310000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив оплату у формі акредитиву то оплата здійснюється в порядку зазначеному у пункті 4.2.1. проекту договору (додаток 5 до ТД) Пiсляоплата 120 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-006635-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 26 листопада 2020 06:18
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 11:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 лютого 2021
UA-2020-11-11-006635-aceb5914cfa2d46cda1b640b771cad2f6
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
"КВАНТ ИНЖЕНЕРИНГ" ООД Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 18:34
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 15:32
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 18:35
ISG Supply OÜ Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: У наданій учасником торгів «Довідці про досвід виконання…» не зазначені контактні особи замовника 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 6 до тендерної документації «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару» передбачено зазначення інформації про контактну особу замовника (суб’єкта, з яким було укладено договір) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару, із зазначенням контактної особи замовника (суб’єкта, з яким було укладено договір). ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Публічні документи

05 січня 2021 16:29
16. Повноваження.pdf
05 січня 2021 16:29
21. ТУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Учасником не надані: документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару/надання послуг/виконання робіт належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документ за формою Додатка 6 до цієї тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним КЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання робіт з ремонту/технічного обслуговування з постачанням запасних частин до дизель-агрегатів, або на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару/надання послуг/виконання робіт належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару/надання послуг/виконання робіт належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Публічні документи

06 січня 2021 09:02
Договор_Страх_ЭС_ЕСА.pdf
06 січня 2021 09:02
300_VRG_РШ.PDF
06 січня 2021 09:02
300_VRG_комм_реестр.pdf
06 січня 2021 09:02
121_ЕГРЮЛ - ЭС 10-12-2020.pdf
06 січня 2021 09:02
119_уставные_Эн_Сектор.pdf
06 січня 2021 09:02
116_Приказ ГД 2020.pdf
06 січня 2021 09:02
014_МК_ДЭ_ISO.pdf
06 січня 2021 09:02
014_МК_ДЭ_о передаче КД.pdf
06 січня 2021 09:02
001_РШ_Дизель-Энерго.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: У наданій учасником торгів «Довідці про досвід виконання…» не зазначені контактні особи замовника 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 6 до тендерної документації «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару» передбачено зазначення інформації про контактну особу замовника (суб’єкта, з яким було укладено договір) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару, із зазначенням контактної особи замовника (суб’єкта, з яким було укладено договір). ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Публічні документи

06 січня 2021 09:55
Prikaz1.pdf
06 січня 2021 09:30
установчий_договір.pdf
06 січня 2021 09:30
протокол зборів.pdf
06 січня 2021 09:30
Додаткова угода.pdf
06 січня 2021 09:30
Договор 53-123-01-20-06300.pdf
06 січня 2021 09:30
договір страхування.pdf
06 січня 2021 09:30
Виписка.pdf
06 січня 2021 09:30
Scan_0002.jpg
06 січня 2021 09:30
Scan_0001.jpg
06 січня 2021 09:30
contract.pdf
06 січня 2021 09:30
contract sunpp.pdf
06 січня 2021 09:30
Anti-Corruption-Program1.pdf
06 січня 2021 09:30
add contract sunpp.pdf
06 січня 2021 09:30
3109 лист про договори.pdf
06 січня 2021 09:30
3102 досвід_ договорів.pdf
06 січня 2021 09:30
3105 Тех INKLA 006635 лот 2.pdf
06 січня 2021 09:30
ТУ 24.06.407-84 з підписом.pdf
06 січня 2021 09:30
РШП КМЗ.pdf
06 січня 2021 09:30
Приемосдаточный акт.pdf
06 січня 2021 09:30
Персонал_КМЗ_.pdf
06 січня 2021 09:30
дов виробника.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Учасником не надано договір з усіма додатками, на який є посилання у довідці та документи, які підтверджують повне його виконання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документ за формою Додатка 6 до цієї тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним КЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання робіт з ремонту/технічного обслуговування з постачанням запасних частин до дизель-агрегатів, або на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару/надання послуг/виконання робіт належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Публічні документи

14 січня 2021 11:43
Письмо_отзыв_ЗАСЭ.pdf
14 січня 2021 11:43
459_Додаток_6_20_01_06.pdf
14 січня 2021 11:43
Письмо_отзыв_ЗАСЭ.pdf
14 січня 2021 11:43
459_Додаток_6_20_01_06.pdf
13 січня 2021 15:53
Договор 365.pdf
13 січня 2021 15:53
Договор 365.pdf
06 січня 2021 10:10
payment_order_315513774.pdf
06 січня 2021 10:10
debit-1076648.doc
06 січня 2021 10:10
РШ_Дизель-Энерго.pdf
06 січня 2021 10:10
РШ__VRG.PDF
06 січня 2021 10:10
Письмо_отзыв_ЗАСЭ.pdf
06 січня 2021 10:10
договор_ISG_ECA_10_08_2020.pdf
06 січня 2021 10:10
Доверенность_VRG_ISG_2021.pdf
06 січня 2021 10:10
462_довідка_20_01_06.pdf
06 січня 2021 10:10
461_додаток_7__20_01_06.pdf
06 січня 2021 10:10
460_лист_згода_20_01_06.pdf
06 січня 2021 10:10
459_Додаток_6_20_01_06.pdf
06 січня 2021 10:10
113_наказ про АКП.pdf
06 січня 2021 10:10
109_ISG_Статут.pdf
06 січня 2021 10:10
107комм_реестр_VRG.pdf
06 січня 2021 10:10
014_МК_ДЭ_ISO.pdf
06 січня 2021 10:10
014_МК_ДЭ_о передаче КД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"КВАНТ ИНЖЕНЕРИНГ" ООД

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР"

ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"

ISG Supply OÜ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 лютого 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій