Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
689 000,00 UAH
UA-2020-11-09-001817-a f830a24107af48d88ccfd58cc28a5af2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 689 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кольору меблів
Дата подання: 12 листопада 2020 11:41
Дата відповіді: 17 листопада 2020 23:07
Уточніть, будь ласка, колір меблів по Лоту 1. Треба орієнтуватись на опис, чи на зображення? Чи дійсно вам потрібен колір Дуб Сан Маріно усіх видимих частин меблів, а скритих частин - у кольорі Сірий Графіт?
Відповідь: Щодо порушеного питання повідомляємо про те, що на даний час з метою забезпечення успішного результату проведеного тендеру, посилення конкуренції та залучення більш широкого кола учасників процедури закупівлі, службовими особами, які є відповідальними за закупівлю меблів для працівників Мінстратегпрому здійснюється перегляд технічних вимог до меблів, що становлять предмет закупівлі цих торгів, зокрема і щодо кольору меблів.
За результатами перегляду технічних вимог до предмета закупівлі, у порядку, передбаченому частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Упеовноваженою особою будуть унесені зміни до тендерної документації, та оприлюднені відповідно до Закону.
Додатково повідомляємо про те, що технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги та технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинні відповідати запропоновані учасником товари. Також що технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить орієнтовні фото та малюнки, які наведені як примірні для загального розуміння про форму та розміри товарів, що закуповуються.
Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: меблі для службового кабінету члена Кабінету Міністрів України
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
меблі для службового кабінету члена Кабінету Міністрів України
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Дата доставки: 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 29 502,00
UAH з ПДВ
29 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:13
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:12
цінова лот2.pdf
26 листопада 2020 20:12
статут1.pdf
26 листопада 2020 20:12
наказ.pdf
26 листопада 2020 20:12
листи згоди обробка даних.pdf
26 листопада 2020 20:12
Лист згода Договір.pdf
26 листопада 2020 20:12
Довідка про досвід.pdf
26 листопада 2020 20:12
Довідка працівники.pdf
26 листопада 2020 20:12
Довідка ліцензування.pdf
26 листопада 2020 20:12
Гарантія ст17.pdf
26 листопада 2020 20:12
Гарантія санкції.pdf
26 листопада 2020 20:12
Гарантія довкілля.pdf
26 листопада 2020 20:12
витяг.pdf
26 листопада 2020 20:12
витяг з реєстру.pdf
26 листопада 2020 20:12
Висновки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій