Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ренгеноконтрастні засоби
Очікувана вартість
631 960,00 UAH
UA-2020-11-05-001209-a 459d7924e5f94288be79bf3189df705e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Олена Володимирівна

380933390008 kuznetsova2508@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Кузнецова Олена Володимирівна
380933390008
kuznetsova2508@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 13:00
Очікувана вартість: 631 960,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

05 листопада 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 12:02
ТД - 33690000-3.doc
05 листопада 2020 12:02
Додаток_4_Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 11 листопада 2020 15:58
Дата відповіді: 12 листопада 2020 12:07
Шановний Замовник, просимо виключити пп. 1.7 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації : «- з метою перевірки відповідності цін на запропоновані Учасником товари вимогам чинного законодавства щодо цін та ціноутворення, Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, завантажує до електронної системи закупівель скориговану за результатами аукціону форму «Тендерна пропозиція» до Лоту __» згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.», оскільки згідно з інформацією розміщеною в системі Prozorro встановлено обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Вказану вимогу тендерної документації неможливо виконати в зв’язку з технічними причинами. Для ознайомлення з інформацією оприлюдненою на сайті Prozorro можна перейти за посиланням : https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога стосується лише учасника - переможця, визначеного замовником торгів. Згідно п.1.7, п.1, розділу 3, жирним шрифтом виділено: Увага - інформація для переможця!
Учаснику-переможцю електронною системою надсилається повідомлення про намір укласти договір і з моменту отримання такого повідомлення учасник-переможець повинен скоригувати (за необхідності) за результатами аукціону свою тендерну пропозицію.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ренгеноконтрастні засоби
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 381 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 907,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 флак
Йопромід
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Iopromide
АТХ: V08AB05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар при наявності фінансування здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно накладних та рахунків протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
23 листопада 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій