Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи1,2: ЛОТ 1 Послуги з повного технічного обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»; ЛОТ 2 Послуги з повного технічного обслуговування 1593 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» .
Services for full maintenance of elevators of residential buildings of Desnyansky district of Kyiv, which are under the economic management of the customer according to DK 021: 2015: 50750000-7 - "Services for maintenance of elevators" LOTs1,2 LOT 1 Services for full maintenance of 543 elevators in the houses of the residential area "Lisoviy" and the village. Bykivnia, Desnianskyi district, Kyiv, according to DK 021: 2015: 50750000-7 - "Elevator maintenance services" LOT 2 Services for full maintenance of 1593 elevators in the houses of the residential area "Troyeshchyna" of Desnianskyi district of Kyiv according to DK 021: 2015: 50750000-7 - "Services for maintenance of elevators".
Очікувана вартість
39 676 830,80 UAH
UA-2020-10-27-003293-c b381b67a6f714f33a5eb2f70385eb7b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська область обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servscing of Desnianskyi Distrikt of Kyiv"
National ID: 39605452
Contact point: Amirov Dmytro Ibragimovich
380445159374
kkdesntender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 39 676 830,80 UAH з ПДВ
Publication date: 27 жовтня 2020 13:53
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 39 676 831 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Customer's category: established item 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian language

Тендерна документація

27 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:04
ОГОЛОШЕННЯ ЛІФТИ 2021.pdf
27 жовтня 2020 14:03
ТД ТО ЛІФТИ 2021 ОСТАТОЧНА.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка МВС та ДПС
Дата подання: 27 жовтня 2020 14:39
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 11:25
Доброго дня. У звязку з КОВІД 19, паперові оригінали довідок з МВС та ДПС не видаються, Просимо дозволити надати переможцю електронні довідки з МВС та ДПС.
Відповідь: Доброго дня!
Зазначаємо, що умовами тендерної документації не встановлено умови, щодо надання довідок з МВС та ДФС у вигляді паперових оригіналів.
Згідно умов тендерної документації, пропозиція повинна містити довідки, при цьому Довідки повинні бути отримані у встановленому порядку, з можливістю їх перевірки на достовірність.
На офіційних сайтах https://mvs.gov.ua/ та http://sfs.gov.ua/ роз'яснено порядок отримання довідок, що можуть бути надані замовнику таких довідок як в електронному так і паперовому вигляді
Форма "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 04 листопада 2020 15:25
Дата відповіді: 05 листопада 2020 08:19
Доброго дня. Чи подається форма "Тендерна пропозиція" саме учасником торгів, на перкому етапі (кваліфікація)? Чи ця вимога зазначена лише для ПЕРЕМОЖЦЯ торгів?
Відповідь: Доброго дня ! Умовами п.1 розділу ІІІ встановлено порядок подання пропозиції учасником.

Тендерна пропозиція, по кожному ЛОТу окремо, подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Так, Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, учасник повинен забезпечити, щоби у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. В іншому випадку пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наведена у Додатку 1 Форма «Остаточна цінова пропозиція» оформлюється та оприлюднюється переможцем торгів протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 2 Послуги з повного технічного обслуговування 1593 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» .
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 31 069 050,62 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 155 346,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH


Title: LOT 2 Services for full maintenance of 1593 elevators in the houses of the residential area "Troyeshchyna" of Desnianskyi district of Kyiv according to DK 021: 2015: 50750000-7 - "Services for maintenance of elevators".
Current status: Complete
Estimated total value: 31 069 050,62 UAH including VAT
Minimal lowering step: 155 346,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 31 грудня 2020 15:59
Auction planned date: 31 грудня 2020 15:59
Закінчення: 31 грудня 2020 16:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1593 од
Послуги з повного технічного обслуговування 1593 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» .
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Services for full maintenance of 1593 elevators in the houses of the residential area "Troyeshchyna" of Desnianskyi district of Kyiv according to DK 021: 2015: 50750000-7 - "Services for maintenance of elevators".
CPV: 50750000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів виконаних послуг у межах відсотку надходження поточної оплати населення за утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 грудня 2020
UA-2020-10-27-003293-cb381b67a6f714f33a5eb2f70385eb7b3
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна, Київська область обл., Київ, Закревського, 15
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 січня 2021 15:46
Електронний підпис
13 січня 2021 15:46
Електронний підпис
13 січня 2021 15:44
Довідки .rar
13 січня 2021 15:44
№11 ДФС Десна.rar
13 січня 2021 15:44
№7 Довідка МВС .rar
25 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:28
1 Технічна відповідність.rar

Документи

27 листопада 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 30 997 710,00
UAH з ПДВ
30 997 710,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 31 036 290,25
UAH з ПДВ
31 036 290,25
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 31 068 000,00
UAH з ПДВ
31 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:46
Електронний підпис
13 січня 2021 15:46
Електронний підпис
13 січня 2021 15:44
Довідки .rar
13 січня 2021 15:44
№11 ДФС Десна.rar
13 січня 2021 15:44
№7 Довідка МВС .rar
25 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:28
1 Технічна відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 30 997 710,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
30 997 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2022 09:44
ТОЛ-1 від 25.01.2021.pdf укладений
08 липня 2022 09:43
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:09
ПОВІДОМЛЕННЯ про внес змін до договору Майстерліфт.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:06
Додаткова угода 2 майстерліфт.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 15:19
ПОВІДОМЛЕННЯ про внес змін до дог від 24.03.2021.pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:17
Додаткова угода 1 від 24.03.2021.pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:25
ДОГОВІР від 25.01.2021.pdf укладений
25 січня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору № ТОЛ-1 від 25.01.2021 року виклавши пункт 4.2 до договору в наступній редакції: «4.2. Акти виконаних робіт, готує Виконавець, оформлює їх в останній день поточного місяця, в якому надавались послуги та передає у двох примірниках Замовнику. Всі зупинки ліфтів з вини Виконавця з 26 числа попереднього місяця по 25 число поточного місяця враховуються при оформленні Акту за поточний місяць, а всі зупинки ліфтів з вини Виконавця за період з 26 числа до кінця поточного місяця враховуються при оформленні Акту у наступному місяці»
Номер договору про закупівлю: ТОЛ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.6, п. 10.2.7 ДОГОВОРУ № ТОЛ-1 від 25.01.2021 року (далі – Договір), про таке: 1. Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 1.1 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується з «26» січня 2021 року по 28.02.2022 року включно надавати Замовнику послуги, що зазначені в пункті 1.2 цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити ці послуги». 3. Пункт 3.1 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 37 197 252,00 грн. (тридцять сім мільйонів сто дев’яносто сім тисячі двісті п’ятдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 6 199 542,00 грн. (шість мільйонів сто дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) Ціна цього Договору визначена відповідно до тендерної пропозиції Виконавця, що обраховувалась на період надання послуг з 01.01.2021 по 28.02.2022». 4. Пункт 4.1 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів виконаних послуг (надалі – Акти виконаних робіт) у межах відсотку надходження поточної оплати населення за утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника. При надходженні Виконавцю коштів, які перевищують вартість виконаних робіт наданих послуг за поточний місяць, різниця оплати зараховується Замовнику як авансування майбутніх платежів. Якщо загальна вартість перерахованих коштів Виконавцю за даним договором перевищує фактичну вартість наданих послуг відповідно до Актів виконаних робіт за період з «25» січня 2021 року по 28.02.2022 року включно, Виконавець зобов’язаний зайво отримані кошти перерахувати на розрахунковий рахунок Замовника протягом 10 календарних днів з дати підписання остаточного акту звірки за Договором.» 5. Пункт 5.1 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: 25.01.2021 року по 28.02.2022 року» 6. Пункт 10.1 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з 25.01.2021 року і діє до 28.02.2022 року»
Номер договору про закупівлю: ТОЛ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 32 131 237,22
UAH (в тому числі ПДВ 5 355 206,20 UAH)