Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення
Очікувана вартість
1 386 056,00 UAH
UA-2020-10-27-000006-b f384406fb23b4f2aa6b66581ca98f267
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубкова Любов Іванівна

+380646221276 osvita07072017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41445553
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Зубкова Любов Іванівна
+380646221276
osvita07072017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 02:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 386 056,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником - “Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)” та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів): Лот №1 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)); Лот №2 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: по лоту №1: Електронна банківська гарантія – 14000 грн; по лоту №2: Електронна банківська гарантія – 27000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 жовтня 2020 02:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 02:53
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000026 ● ef560726bc854dea8547e8990071350f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.11.2020 № 72
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.11.2020 № 72

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-27-000006-b 27.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення
Опис предмету закупівлі:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія – 27000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 911 705,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 117,05 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Аукціон

Початок: 12 листопада 2020 13:17
Закінчення: 12 листопада 2020 13:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, навчальні заклади
Дата доставки: 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післясплата, відстрочення платежу – 90 календарних днів, згідно розділу 3 договору про закупівлю. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 905 144,98
UAH з ПДВ
886 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖКБС" 909 155,00
UAH з ПДВ
890 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 18:10
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:09
Протокол_Всесвiт.pdf
20 листопада 2020 18:09
Пропозиція оновлена.pdf
20 листопада 2020 18:09
Наказ видачі ліцензії.pdf
20 листопада 2020 18:09
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
20 листопада 2020 18:09
Довідка п.12 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
20 листопада 2020 18:09
Довідка ст.17..pdf
20 листопада 2020 18:09
Белокуракино_налоги.pdf
20 листопада 2020 18:09
Dovidka_20322018820940166477.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:09
Dovidka_20322018820940166477.pdf
11 листопада 2020 23:08
Електронний підпис
11 листопада 2020 23:07
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 23:07
Проєкт договору.pdf
11 листопада 2020 23:07
Примітки до договору.pdf
11 листопада 2020 23:07
Підписаний_gar5991.pdf
11 листопада 2020 23:07
Лист-гарантія ст.17.pdf
11 листопада 2020 23:07
Кошторисна документація.rar
11 листопада 2020 23:07
Завірені копії уставних.pdf
11 листопада 2020 23:07
Довідка покриття гарантії.pdf
11 листопада 2020 23:07
Довідка огляд.pdf
11 листопада 2020 23:07
Довідка захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 23:07
Довідка відкриті рахунки.pdf
11 листопада 2020 23:07
Віписка_2.pdf
11 листопада 2020 23:07
Витяг з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 23:07
АВК Ліцензія.pdf
11 листопада 2020 23:07
АВК Договор и акт.pdf
11 листопада 2020 23:07
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
11 листопада 2020 23:07
ecdf1b6b-751b-442e-8f88-cf786bcd3265.pdf
11 листопада 2020 23:07
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
11 листопада 2020 23:07
Doc Nov 11 2020.pdf
11 листопада 2020 23:07
63765869548283.pdf
11 листопада 2020 23:07
34. Довідка код доступу..pdf
11 листопада 2020 23:07
28. Працівники.rar
11 листопада 2020 23:07
18. Сертифікат ISO (оригінал).pdf
11 листопада 2020 23:07
18. Наказ видачі ліцензії.pdf
11 листопада 2020 23:07
9. Статут.pdf
11 листопада 2020 23:07
8. Паспорт Гаврицький К_С.pdf
11 листопада 2020 23:07
6. Протокол_Всесвiт.pdf
11 листопада 2020 23:07
2. Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 23:21
сертифікати якості.rar
11 листопада 2020 23:21
Предложение.pdf
11 листопада 2020 23:21
Кошториси.rar
11 листопада 2020 23:21
Кваліфікаційні.rar
11 листопада 2020 23:21
Інші.rar
11 листопада 2020 23:21
Довідки.rar
11 листопада 2020 23:21
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "ЖКБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець 886 881,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 20:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 20:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
886 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:17
ДУ № 2 від 29.12.2020 р..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 20:05
ДУ № 1 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 20:04
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:38
Дог._ VT 144 від 01.12.2020.pdf укладений
01 грудня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою сторін домовились внести зміни
Номер договору про закупівлю: VT/144
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 282570,07 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: VT/144
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 282 570,07
UAH (в тому числі ПДВ 47 095,01 UAH)