Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби для стомованих хворих, 6 лотів
Medical devices for ostomized patients, 6 lots
Очікувана вартість
4 657 987,26 UAH
UA-2020-10-22-003571-b f6147598e80a40d9a993ce7f98659d49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 657 987,26 UAH з ПДВ
Publication date: 22 жовтня 2020 18:36
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 657 987 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

19 листопада 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:08
Внесення змін 1.pdf
19 листопада 2020 16:08
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
19 листопада 2020 16:07
ТД стома 4 зміни 1.pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 4 (Проект договору).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf
19 листопада 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:08
Внесення змін 1.pdf
19 листопада 2020 16:08
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
22 жовтня 2020 18:37
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
19 листопада 2020 16:07
ТД стома 4 зміни 1.pdf
22 жовтня 2020 18:37
ТД стома 4.pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 4 (Проект договору).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
22 жовтня 2020 18:37
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліф вимоги
Дата подання: 03 листопада 2020 14:37
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:42
Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку товарів за 2018−2020 роки (у разі наявності). Просимо уточнити чи повинна ця довідка містити інформацію про договори і за 2018, і за 2019, і за 2020 роки, чи може тільки за один із цих трьох років, наприклад декілька договорів за 2020 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю визначено надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір або договори на поставку товару за предметом закупівлі.
Кваліф вимоги
Дата подання: 03 листопада 2020 14:38
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:44
Просимо уточнити чи відповідатиме вимогам тендерної документації тендерна пропозиція, якщо у ній учасник покаже тільки один виконаний аналогічний договір, чи потрібно не менше двох виконаних договорів?
Відповідь: Вимогами Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю визначено надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір або договори на поставку товару за предметом закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-003571-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БаДМ", Код ЄДРПОУ:31816235
Дата подання: 12 листопада 2020 09:21
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 17:22
Пункт 5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю залишено без змін, оскільки, в нашому розумінні, дистриб’ютор і є уповноваженим представником виробника в Україні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-22-003571-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД", Код ЄДРПОУ:43148634
Дата подання: 08 грудня 2020 16:10
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладено в файлі, що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 19:50
рішення від 11.12.2020 № 22908+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 19:50
рішення від 21.12.2020 №23541 .pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2020 № 23541-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФАРМ МД» та рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» до аукціону за процедурою закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 6 лотів), ідентифікатор UA-2020-10-22-003571-b (за лотом № 6).
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2021 14:08

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 21:42
Коментар до пояснень.pdf

Документи подані замовником

16 грудня 2020 17:32
Лист 061-12692.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 4 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 60 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5160 комплектів
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 455 731,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 278,66 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13600 UAH


Title: lot 4 - 33140000-3 Medical supplies - Multifunctional ostomy bag for open intestinal stoma with flange size up to 60 mm (31076 Open-ended intestinal ostomy bag, multiple-piece) - 5160 sets
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 455 731,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 278,66 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5160 комп
лот 4 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 60 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5160 комплектів (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 4 - 33140000-3 Medical supplies - Multifunctional ostomy bag for open intestinal stoma with flange size up to 60 mm (31076 Open-ended intestinal ostomy bag, multiple-piece) - 5160 sets (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33140000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій