Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 7 лотів
Очікувана вартість
3 822 340,20 UAH
UA-2020-10-22-003514-b 03cdb25bfc124e9bb468ddf53181c06a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 822 340,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо дитячого №4
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:49
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 12:48
Доброго дня. Просимо дозволити запропонувати підгузник діапазоном 7-14 кг. Дякуємо
Відповідь: Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, підгузки розміру 4 з діапазоном 7-14 кг пропонувати не можна, оскільки закладами охорони здоров’я заявлена потреба у підгузках розміру 4 з діапазоном 7-19 кг.
уточнення
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:57
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 12:58
Доброго дня. Оскільки переважна більшість виробників мають діапазон ваги у дитячому №4 7-18 кг, просимо підтвердити можливість подачі саме в такому розмірі.
Відповідь: Постійна робоча група Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, не заперечує щодо надання підгузків розміру 4 з діапазоном 7-18 кг.
Щодо місць поставки
Дата подання: 28 жовтня 2020 09:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 13:08
Доброго дня. Пунктом 4.3 ТД Вами зазначено місце поставки "Заклади охорони здоров'я м.Києва". Для більш коректного визначення цінової пропозиції просимо вказати точну кількість місць поставки як по дорослих та і по дитячих підгузниках. Дякуємо
Відповідь: Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, кількість закладів охорони здоров’я, в які необхідно поставити підгузки, – 32.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-22-003514-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 20 листопада 2020 16:20
Скарга , щодо дискваліфікації
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-22-003514-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ» (надалі - Учасник) мало намір прийняти участь у закупівлі всіх лотів: лот №1, лот №2, лот №3, лот №4, лот №6, лот №7, крім лоту №5, з розміром забезпечення на загальну суму 94 800,00 грн. Нами подано забезпечення у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), сума якого складає 94 800,00 грн, в якій перелічені тендерні пропозиції ТОВ БЛУМІ у забезпечення виконання зобов’язань яких надається забезпечення: а саме: лот №1 – 1900,00 грн, лот №2 – 15 200,00 грн., лот №3 – 34 600,00 грн., лот №4 – 35 700,00 грн. , лот №6 – 4 900,00 грн., лот №7 – 2 500,00 грн., крім лоту №5, що в сумі складає – 94 800,00 грн. Замовником торгів згідно протоколу №587 від 17.11.2020 року: щодо розгляду пропозицій учасників закупівлі було відхилено тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ», подані учасником на закупівлю. Так Змовником було зазначено: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, оскільки учасником надано забезпечення тендерних пропозицій у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), сума якого складає 94 800,00 грн, тоді як вимогами тендерної документації на закупівлю визначено, що сума тендерного забезпечення за лотом № 1 - 1 900,00 грн., за лотом № 2 - 15 200,00 грн. Вважаємо, що банківська гарантія, що надана ТОВ «БЛУМІ» відповідає умовам тендерної документації та неправомірно відхилена.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 14:39
рішення від 24.11.2020 № 21708+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 14:39
рішення від 02.12.2020 №22337 .pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2020 № 22337-р/пк-пз скасовано рішення про визначення переможцем тендеру на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-10-22-003514-b, товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» (за лотом № 1) та рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ», поданої учасником на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-10-22-003514-b, за лотом № 1.
Дата виконання рішення замовником: 11 грудня 2020 13:55
Номер скарги: UA-2020-10-22-003514-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 20 листопада 2020 16:20
Скарга , щодо дискваліфікації
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-22-003514-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ» (надалі - Учасник) мало намір прийняти участь у закупівлі всіх лотів: лот №1, лот №2, лот №3, лот №4, лот №6, лот №7, крім лоту №5, з розміром забезпечення на загальну суму 94 800,00 грн. Нами подано забезпечення у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), сума якого складає 94 800,00 грн, в якій перелічені тендерні пропозиції ТОВ БЛУМІ у забезпечення виконання зобов’язань яких надається забезпечення: а саме: лот №1 – 1900,00 грн, лот №2 – 15 200,00 грн., лот №3 – 34 600,00 грн., лот №4 – 35 700,00 грн. , лот №6 – 4 900,00 грн., лот №7 – 2 500,00 грн., крім лоту №5, що в сумі складає – 94 800,00 грн. Замовником торгів згідно протоколу №587 від 17.11.2020 року: щодо розгляду пропозицій учасників закупівлі було відхилено тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ», подані учасником на закупівлю. Так Змовником було зазначено: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, оскільки учасником надано забезпечення тендерних пропозицій у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), сума якого складає 94 800,00 грн, тоді як вимогами тендерної документації на закупівлю визначено, що сума тендерного забезпечення за лотом № 1 - 1 900,00 грн., за лотом № 2 - 15 200,00 грн. Вважаємо, що банківська гарантія, що надана ТОВ «БЛУМІ» відповідає умовам тендерної документації та неправомірно відхилена
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:11
рішення від 24.11.2020 № 21714 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:11
рішення від 02.12.2020 № 22336.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2020 № 22336-р/пк-пз скасовано рішення про визначення переможцем тендеру на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-10-22-003514-b, товариство з обмеженою відповідальністю «Бембікс» (за лотом № 2) та рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛУМІ», поданої учасником на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-10-22-003514-b, за лотом № 2.
Дата виконання рішення замовником: 11 грудня 2020 13:59

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 17:19
Банківська гарантія.rar
19 листопада 2020 17:19
Скарга АМКУ (відТОВ Блумі).pdf
19 листопада 2020 17:19
Банківська гарантія.pdf

Документи подані замовником

26 листопада 2020 18:03
Лист вих. 061-11907.PDF

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 10:10
Скарга АМКУ (відТОВ Блумі).pdf
20 листопада 2020 10:10
Банківська гарантія.rar
20 листопада 2020 10:10
Банківська гарантія.pdf

Документи подані замовником

26 листопада 2020 18:04
Лист вих. 061-11907.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 3 - 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення - Підгузок, розмір 5 (11-25 кг) (35008 Дитячий підгузник) - 362850 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 153 863,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 769,32 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34600 UAH

Аукціон

Початок: 10 листопада 2020 15:47
Закінчення: 10 листопада 2020 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

362850 од
лот 3 - 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення - Підгузок, розмір 5 (11-25 кг) (35008 Дитячий підгузник) - 362850 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛУМІ" 1 110 321,00
UAH з ПДВ
1 023 237,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 1 132 092,00
UAH з ПДВ
979 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 1 153 863,00
UAH з ПДВ
1 045 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:44
11 Опис до Статуту.pdf
18 грудня 2020 14:43
5 Довідка МВС Директор.pdf
18 грудня 2020 14:43
4 довідка ДФС.pdf
09 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:13
гарантійний лист лот 1-4.pdf
09 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:36
SEVİNÇLER GMP ENG-2020.pdf
09 листопада 2020 16:36
SEVİNÇLER 9001 ENG-2020.pdf
09 листопада 2020 16:36
ISO 45001 - 2018 İş Sağlığı.pdf
09 листопада 2020 16:36
ISO 13485 (ENG)- 2020.pdf
09 листопада 2020 16:36
ISO 9001 2015 ve IQ NET (4).pdf
09 листопада 2020 16:36
сертифікат ISO 9001_2015 Pakten.pdf
09 листопада 2020 16:36
сертифікат ISO 9000 Pakten.pdf
09 листопада 2020 16:36
сертифікат IQ NET Pakten.pdf
09 листопада 2020 16:36
сертифікат IQ NET ISO 9001_2015 Pakten.pdf
09 листопада 2020 16:36
5 Лицензия заверенная.pdf.(1).P7S
09 листопада 2020 16:36
5 Лицензия заверенная.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:03
цінова лот 3.pdf
23 листопада 2020 17:02
довідка дпі.pdf
19 листопада 2020 23:35
Dovidka_20314336030150104909.pdf.p7s
19 листопада 2020 23:35
Dovidka_20314336030150104909.pdf
19 листопада 2020 23:35
Банкрутство.pdf
19 листопада 2020 23:35
Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 23:34
Довідка корупція ф.о.pdf
19 листопада 2020 23:34
Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 23:34
Довідка корупція ю.о.pdf
09 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 00:01
Електронний підпис
08 листопада 2020 23:56
Електронний підпис
08 листопада 2020 23:14
лист від виробника лот 3.pdf
08 листопада 2020 23:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 00:49
Установчі.pdf
06 листопада 2020 00:49
Протокол испытаний 5.PDF
06 листопада 2020 00:49
інструкція БКХІМ 2 (1).pdf
06 листопада 2020 00:49
ISO-4.pdf
06 листопада 2020 00:49
ISO-3.pdf
06 листопада 2020 00:49
ISO-2.pdf
06 листопада 2020 00:49
ISO-1.pdf
06 листопада 2020 00:49
Гарантія 10132-20 (1).7z
06 листопада 2020 00:49
Протокол НР (2).7Z
06 листопада 2020 00:49
Наказ Фролова Ю.1.7Z
06 листопада 2020 00:49
Лист для клієнті1 (2).7z
06 листопада 2020 00:49
Витяг із Статут1.7z
06 листопада 2020 00:49
Банківська ліцензі1 (1).7z
06 листопада 2020 00:49
oledata (2).mso
06 листопада 2020 00:49
проект договору.pdf
06 листопада 2020 00:48
обладнання.pdf
06 листопада 2020 00:48
лист корупція ю.о..pdf
06 листопада 2020 00:48
інформація про учасника.pdf
06 листопада 2020 00:48
довідка про несудимість (1).pdf
06 листопада 2020 00:48
довідка про аналог дог (5).pdf
06 листопада 2020 00:48
довідка податки (1).pdf
06 листопада 2020 00:48
довідка ліцензія (3).pdf
06 листопада 2020 00:48
довідка довкілля (1).pdf
06 листопада 2020 00:48
гар лист ст. 50.pdf
06 листопада 2020 00:48
гар лист ст. 9.pdf
06 листопада 2020 00:48
гар лист санкція.pdf
06 листопада 2020 00:48
ГАР ЛИСТ попер договори.pdf
06 листопада 2020 00:48
гар лист банкрутство.pdf
06 листопада 2020 00:48
аналог дог.PDF
06 листопада 2020 00:48
тех опис лот 3.pdf
06 листопада 2020 00:48
тендерна пропозиція лот 3.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:57
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п10ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
форма тендерної пропозиції.pdf
09 листопада 2020 14:57
установчі документи.pdf
09 листопада 2020 14:57
технічні вимоги.pdf
09 листопада 2020 14:57
проект договору.pdf
09 листопада 2020 14:57
листи відгуки.pdf
09 листопада 2020 14:57
документи якості.pdf
09 листопада 2020 14:57
Довіреність_Малов Д._2020.pdf.p7s.p7s
09 листопада 2020 14:57
довідка ч2ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка про сертифікацію.pdf
09 листопада 2020 14:57
Довідка про ліцензування.pdf
09 листопада 2020 14:57
Довідка п13ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п12ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п11ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п9ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п8ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п6ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п4ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п3ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
довідка п2ч1ст17.pdf
09 листопада 2020 14:57
гарантійний лист Онтекс.pdf
09 листопада 2020 14:57
Бембікс-Бургас лог.послуги.pdf
09 листопада 2020 14:57
аналогічні договора.pdf
09 листопада 2020 14:57
GUARANTEE_34 600,00_LOT 3.pdf.p7s.p7s
09 листопада 2020 14:57
GUARANTEE_34 600,00_LOT 3.pdf
09 листопада 2020 14:57
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 листопада 2020 14:57
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ "Б-777"

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Б-777"
#35662229
Переможець 979 695,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Б-777" #35662229

№ рішення у справі

65/89-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б-777"
#35662229
979 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:54
Договір 273 укладений
18 грудня 2020 16:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 979 695,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 092,20 UAH)