Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги, (Лот 1 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 2 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 3 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 4 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 5 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 6 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 7 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 8 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 9 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 10 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 11 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів)
Очікувана вартість
148 777,32 UAH
UA-2020-10-19-004162-b 56fd8a4b77b745aeaa6d304ce46ec4fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бензар Павло Михайлович

+380444016462 tender@dpssko.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40323081
Вебсайт: http://oblvet.org.ua
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., місто Вишневе, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Балукова, 22
Контактна особа: Бензар Павло Михайлович
+380444016462
tender@dpssko.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
13.08.2020 (UA-2020-08-13-002229-b) та 01.09.2020 (UA-2020-09-01-001743-b) Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області було оголошено процедуру закупівлі, предметом якої є - ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги, (Лот 1 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 2 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 3 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 4 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 5 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 6 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 7 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 8 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 9 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 10 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів); Лот 11 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів). У зв’язку з тим, що для участі у вказаних торгах подано менше двох тендерних пропозицій 31.08.2020 та 17.09.2020 електронною системою закупівель автоматично відмінено дані тендера. Так, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області може здійснити, застосувавши переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Вид закупівлі - переговорна процедура. Місцезнаходження - вул. Балукова, 22, м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської обл., 08133. Код за ЄДРПОУ 40323081. Категорія - орган державної влади

Тендерна документація

19 жовтня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 11 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 839,11 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

159 посл
Лот 11 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з дослідження харчових продуктів)
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Місцезнаходження лабораторій, Місцезнаходження лабораторій
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Центральна випробувальна державна лабораторія Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві
#05453717
Переможець 28 826,15
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 21:19

Документи

19 жовтня 2020 21:19
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:18
Невик. дог..pdf
19 жовтня 2020 21:18
Дитяча праця.pdf
19 жовтня 2020 21:18
Податкова.pdf
19 жовтня 2020 21:18
МВС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 21:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Центральна випробувальна державна лабораторія Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві
#05453717
28 826,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 21:19
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:18
Невик. дог..pdf
19 жовтня 2020 21:18
Дитяча праця.pdf
19 жовтня 2020 21:18
Податкова.pdf
19 жовтня 2020 21:18
МВС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:49
Д У В11.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:30
Договір укладений
30 жовтня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі визначені Договором. 2. Сторони домовились викласти Додаток № 1 до Договору в наступній редакції: Специфікація № Найменування предмету закупівлі Кількість послуг Ціна за одиницю (без урахування ПДВ), грн. Вартість пропозиції (без урахування ПДВ), грн. 1 Кількість мезофільних аеробних та факультативно-анаеробних мікроорганізмів 7 59,31 415,17 2 Бактерії групи кишкової палички (коліформні бактерії), виявлення 7 65,09 455,63 3 Кишкова паличка (E. Сoli) 2 102,11 204,22 4 Коагулазопозитивні стафілококи - золотистий стафілокок (St. aureus) та інші види, виявлення 2 68,96 137,92 5 Коагулазопозитивні стафілококи - золотистий стафілокок (St. aureus) та інші види, визначення кількості 1 77,53 77,53 6 Бактерії роду Протей (Proteus), виявлення 2 85,54 171,08 7 Сальмонела (Salmonella spp.), виявлення 20 249,36 4987,20 8 Лістерія (Listeria monocytogenes): виявлення 18 134,93 2428,77 9 Пробопідготовка зразка для мікробіологічного дослідження 25 92,95 2323,75 10 Контроль якості дезінфекції об’єктів, що підлягають ветеринарно-санітарному нагляду, на колі-титр (E. Сoli) 20 253,52 5070,40 11 Контроль якості дезінфекції об’єктів, що підлягають ветеринарно-санітарному нагляду, на: стафілокок 5 398,69 1993,45 12 Контроль якості дезінфекції об’єктів, що підлягають ветеринарно-санітарному нагляду, на сальмонели 10 253,52 2535,20 13 Контроль якості дезінфекції об`єктів, що підлягають ветеринарно-санітарному нагляду (санітарно-мікробіологічному контролю), на L.monocytogenes 10 171,46 1714,60 14 Пробопідготовка до проведення досліджень з контролю (санітарно-мікробіологічного контролю) якості дезінфекції об`єктів: (десяти змивів) 20 55,06 1101,20 Загальна вартість пропозиції (без урахування ПДВ), грн. 23616,12 ПДВ, грн. 4723,22 Загальна вартість пропозиції (з урахуванням ПДВ), грн. 28339,34 3. Пункт 4.1. Договору викласти в такій редакції: Ціна цього Договору становить 28339,34 грн. (Двадцять вісім тисяч триста тридцять дев`ять грн. 34 коп.), у тому числі ПДВ – 4723,22 грн. (Чотири тисячі сімсот двадцять три грн.22 коп.). 4. Інші умови Договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 6. Угода складена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: В11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 339,34
UAH (в тому числі ПДВ 4 723,22 UAH)