Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
3 568 250,00 UAH
UA-2020-10-16-009676-c ● 78e9829afece45d2a6da40c7b7444f7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний авіаційний університет |
Код ЄДРПОУ: | 01132330 |
Вебсайт: | https://nau.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 03058, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Космонавта Комарова, 1 |
Контактна особа: |
Білий Володимир Миколайович +380444977355 sv@nau.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 568 250,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
№ 26
Тендерна документація
20 жовтня 2020 13:04 |
ТД -26-ВТ комп_ютерна техніка нова редакція.pdf | |
20 жовтня 2020 13:04 |
ТД -26-ВТ комп_ютерна техніка нова редакція.docx | |
20 жовтня 2020 13:04 |
перелік змін до ТД.pdf | |
20 жовтня 2020 13:04 |
Перелік змін до ТД.docx | |
16 жовтня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 15:52 |
ТД -26-ВТ комп_ютерна техніка.docx | |
16 жовтня 2020 15:52 |
ТД -26-ВТ комп_ютерна техніка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 19 жовтня 2020 20:54
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 13:10
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щодо Вашого питання надаємо наступне роз`яснення. Технічні та фізичні властивості предмету закупівлі - системний блок, визначенні у ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, що є Додатками 3 до Тендерної документації (ЛОТ-1) та (ЛОТ-2), де зазначений Тип: Intel®, не гірше Core i3 9-го покоління. Водночас, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (системний блок), надається Учасником за формою згідно з Додатками 3 до Тендерної документації (ЛОТ-1) та (ЛОТ-2). При цьому, Еквівалентом товару в даній закупівлі вважатиметься товар аналогічний за технічними та фізичними властивостями, тобто, не гірше ніж визначено у Технічному завданні. Зазначеним вище Технічним завданням закупівля системних блоків на базі процесора AMD Тендерною документацією не передбачена.
Тендер
Дата подання: 19 жовтня 2020 20:54
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 13:10
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Пунктом 3.4. проекту договору, що є Додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що ціна товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються продавцем, вартість доставки Товару до місця доставки, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати продавця пов’язані з виконанням цього Договору.
Вимогами Тендерної документації та Умовами зазначеного проекту договору, обов'язки продавця щодо монтажу, встановленню, підключенню, навчанню, введення в експлуатацію обладнання, не передбачені.
Вимогами Тендерної документації та Умовами зазначеного проекту договору, обов'язки продавця щодо монтажу, встановленню, підключенню, навчанню, введення в експлуатацію обладнання, не передбачені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-009676-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 листопада 2020 15:16
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" так як ним не надані усі документи, що вимагались Тендерною документацією Замовника. А саме у складі пропозиції ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" відсутні такі документи як:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
4) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації).
У зв’язку з недотримання ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
4) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації).
У зв’язку з недотримання ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 08:05
Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє таке.
Пунктом 3.5. Тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, з числа визначених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Абзацом 9 цього пункту встановлено, що кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону зазначено у Додатку 1 до ТД.
Додатком 1 до ТД було встановлено такий критерій як «Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з поставки обладнання, що є предметом закупівлі за договором (персональні комп’ютери).».
З огляду на викладене, Ваші зауваження про те, що Учасником ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" не подано «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;» не гуртуються на вимогах ТД і, відповідно, не підлягають задоволенню.
Щодо Вашого зауваження про ненадання Учасником ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" інформації та документів, які підтверджують відповідність пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання, повідомляємо таке
Замовником не виставлялася конкретна вимога, щодо типу документу, яким має бути підтверджено факт відповідності пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання. З огляду на те, що інформація з цього приводу надана Учасником в одному документів тендерної пропозиції (прим. файл «Відповідність тенд проп технічним якісним вимогам»), Замовник торгів прийняв її як належну, та таку, що не має підстави для відхилення. Таким чином Ваші зауваження з даного пункту також не є обґрунтованими і, відповідно, задоволенню не підлягають.
З огляду на викладене в задоволенні Ваших вимог відмовлено.
З повагою
Голова тендерного комітету В. Єгунько
За результатом розгляду Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє таке.
Пунктом 3.5. Тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, з числа визначених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Абзацом 9 цього пункту встановлено, що кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону зазначено у Додатку 1 до ТД.
Додатком 1 до ТД було встановлено такий критерій як «Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з поставки обладнання, що є предметом закупівлі за договором (персональні комп’ютери).».
З огляду на викладене, Ваші зауваження про те, що Учасником ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" не подано «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;» не гуртуються на вимогах ТД і, відповідно, не підлягають задоволенню.
Щодо Вашого зауваження про ненадання Учасником ФОП ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" інформації та документів, які підтверджують відповідність пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання, повідомляємо таке
Замовником не виставлялася конкретна вимога, щодо типу документу, яким має бути підтверджено факт відповідності пропонованих ним товарів за своїми екологічними та іншими характеристиками вимогам діючих в України державних стандартів та санітарних норм, відповідно до Технічного завдання. З огляду на те, що інформація з цього приводу надана Учасником в одному документів тендерної пропозиції (прим. файл «Відповідність тенд проп технічним якісним вимогам»), Замовник торгів прийняв її як належну, та таку, що не має підстави для відхилення. Таким чином Ваші зауваження з даного пункту також не є обґрунтованими і, відповідно, задоволенню не підлягають.
З огляду на викладене в задоволенні Ваших вимог відмовлено.
З повагою
Голова тендерного комітету В. Єгунько
Номер вимоги: UA-2020-10-16-009676-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 19 листопада 2020 12:21
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" з Canon MF3010
Шановний Замовнику!
Пропозицію ТОВ Мегапринт з Pantum m6500 було дискваліфіковано , і в протоколі зазначено , що роз'єм ehernet відсутній .
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" з Canon MF3010, оскільки у даного пристрою теж роз'єм ehernet відсутній, наявний інтерфейсу тільки USB 2.0 Hi-Speed
Посилання на офіційний сатй виробника : https://www.canon.ua/for_home/product_finder/multifunctionals/laser/i-sensys_mf3010/specification.html
Розгорнути
Згорнути
Пропозицію ТОВ Мегапринт з Pantum m6500 було дискваліфіковано , і в протоколі зазначено , що роз'єм ehernet відсутній .
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" з Canon MF3010, оскільки у даного пристрою теж роз'єм ehernet відсутній, наявний інтерфейсу тільки USB 2.0 Hi-Speed
Посилання на офіційний сатй виробника : https://www.canon.ua/for_home/product_finder/multifunctionals/laser/i-sensys_mf3010/specification.html
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2020 17:23
Шановний Учасник.
За результатом опрацювання інформації, наведеної у Вашій скарзі було встановлено, що обґрунтування, наведені в цій скарзі об’єктивні.
Водночас сьогодні до тендерного комітету надійшла службова записка з інформацією про відсутність подальшої потреби в закупівлі товару, що пропонується за даним лотом.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами та доповненнями) замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
З огляду на зазначене ваша скарга задовольняється шляхом відміни торгів за лотом.
За результатом опрацювання інформації, наведеної у Вашій скарзі було встановлено, що обґрунтування, наведені в цій скарзі об’єктивні.
Водночас сьогодні до тендерного комітету надійшла службова записка з інформацією про відсутність подальшої потреби в закупівлі товару, що пропонується за даним лотом.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами та доповненнями) замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
З огляду на зазначене ваша скарга задовольняється шляхом відміни торгів за лотом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | комп’ютери 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 643 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 217,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
190 шт
Системний блок
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03058, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 1
Дата доставки:
15 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 274 520,00
UAH з ПДВ
|
1 226 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ДКТ ЛТД" |
1 204 980,00
UAH з ПДВ
|
1 165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІСТА ГРУП" |
1 599 990,00
UAH з ПДВ
|
1 599 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 121 760,00
UAH з ПДВ
|
1 121 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
1 175 055,00
UAH з ПДВ
|
1 156 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" |
1 395 360,00
UAH з ПДВ
|
1 199 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
1 247 160,00
UAH з ПДВ
|
1 230 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" |
1 272 262,80
UAH з ПДВ
|
1 236 782,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 382 899,80
UAH з ПДВ
|
1 238 883,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" |
1 388 520,00
UAH з ПДВ
|
1 371 925,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
1 121 760,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 16:37
|
ДУ 1 договір 628.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:26
|
Договір | укладений |
30 листопада 2020 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 628 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |