Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20Т-110_24320000-3 - Basic organic chemicals – Methanol technical grade ‘A’ ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) or IMPCA (Lot №1 - ДК 021:2015 24320000-3 Basic organic chemicals (Methanol technical grade ‘A’ ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) or IMPCA); Lot №2 - ДК 021:2015 24320000-3 Basic organic chemicals (Methanol technical grade ‘A’ ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) or IMPCA)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Ігор Пахомов +380444612766 igor.pahomov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Струпова Діна +380(44) 461-74-66 dina.strupova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Igor Рahomov +380444612766 igor.pahomov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Струпова Діна +380(44) 461-74-66 dina.strupova@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 974 554 868,40 UAH з ПДВ |
Publication date: | 08 жовтня 2020 15:54 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 974 554 868 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Тендерна документація
19 листопада 2020 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 14:55 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
19 листопада 2020 14:55 |
ТД метанол Нова версія.docx | |
05 листопада 2020 17:39 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
05 листопада 2020 17:39 |
Додаток 8_Лот 2.xlsx | |
05 листопада 2020 17:39 |
Додаток 8_Лот 1.xlsx | |
04 листопада 2020 15:05 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
22 жовтня 2020 13:11 |
Перелік змін для оприлюднення.doc | |
08 жовтня 2020 15:54 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
08 жовтня 2020 15:54 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВАЖЛИВО!!!
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).
Згідно статті 11 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (далі - Закон), державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
«проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.»
Метанол технічний відноситься до категорії «продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей»
Заявник на отримання Висновку СЕС України - може бути як вітчизняний, так і іноземний учасник процедури закупівлі. Водночас відповідно до умов Тендерної документації Додатку 2.1 в разі відсутності такого документу на момент проведення торгів дозволяється надання гарантійного листа щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару
Згідно ч. 7 ст. 33 у випадку незавантаження переможцем документів у відповідності до вимог статті 17, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
2. Внесення змін до договору у разі зміни законодавчих ставок податків і зборів на державному рівні можливо шляхом оформленням додаткової угоди відповідно до пп. 6. п.5 Статті 41 Розділ VIII «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього»
Надсилаються посилання щодо законодавства України з питань легалізації документів. https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/legalizaciya-inozemnyh-oficiynyh-dokumentiv
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/osoblyvosti-lehalizatsii-inozemnykh-dokumentiv-v-ukrainskykh-zakupivliakh/
Вимоги про усунення порушення
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо перших два критерії, як правило, доречно встановлювати при проведенні закупівлі робіт та послуг, то інших дві доречно застосовувати при закупівлі товарів. І якщо читати трактування третього критерію, то в Законі чітко сказано про досвід виконання аналогічного договору.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тому наявність ресурсної довідки не буде являтися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору у розумінні Закону.
Натомість, для того, щоб не звужувати перелік потенційних Учасників, Замовником було запропоновано Учасникам надати підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору на постачання (метанолу або cпиртів, фенолів, фенолспиртів та їх галогено-, сульфо-, нітро-, нітрозопохідних; жирних промислових спиртів, тобто широкого спектру товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Що передбачає можливість учасникам підтверджувати свій досвід не обов’язково наданням договорів з предметом "метанол", а включаючи широкий спектр товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Тому Замовник не вважає встановлення даного критерію як дискримінаційного і як такого, що суперечить Законодавству.
На підставі вищевикладеного, внесення змін в тендерну документацію 20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) на підставі наданих Учасником/ками закупівлі вимог недоцільним.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо перших два критерії, як правило, доречно встановлювати при проведенні закупівлі робіт та послуг, то інших дві доречно застосовувати при закупівлі товарів. І якщо читати трактування третього критерію, то в Законі чітко сказано про досвід виконання аналогічного договору.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тому наявність ресурсної довідки не буде являтися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору у розумінні Закону.
Натомість, для того, щоб не звужувати перелік потенційних Учасників, Замовником було запропоновано Учасникам надати підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору на постачання (метанолу або cпиртів, фенолів, фенолспиртів та їх галогено-, сульфо-, нітро-, нітрозопохідних; жирних промислових спиртів, тобто широкого спектру товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Що передбачає можливість учасникам підтверджувати свій досвід не обов’язково наданням договорів з предметом "метанол", а включаючи широкий спектр товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Тому Замовник не вважає встановлення даного критерію як дискримінаційного і як такого, що суперечить Законодавству.
На підставі вищевикладеного, внесення змін в тендерну документацію 20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) на підставі наданих потенційним(и) Учасником/ками закупівлі вимог недоцільним.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо перших два критерії, як правило, доречно встановлювати при проведенні закупівлі робіт та послуг, то інших дві доречно застосовувати при закупівлі товарів. І якщо читати трактування третього критерію, то в Законі чітко сказано про досвід виконання аналогічного договору.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тому наявність ресурсної довідки не буде являтися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору у розумінні Закону.
Натомість, для того, щоб не звужувати перелік потенційних Учасників, Замовником було запропоновано Учасникам надати підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору на постачання (метанолу або cпиртів, фенолів, фенолспиртів та їх галогено-, сульфо-, нітро-, нітрозопохідних; жирних промислових спиртів, тобто широкого спектру товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Що передбачає можливість учасникам підтверджувати свій досвід не обов’язково наданням договорів з предметом "метанол", а включаючи широкий спектр товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 .
Тому Замовник не вважає встановлення даного критерію як дискримінаційного і як такого, що суперечить Законодавству.
На підставі вищевикладеного, внесення змін в тендерну документацію 20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) на підставі наданих потенційним(и) Учасником/ками закупівлі вимог недоцільним.
ВАЖЛИВО!!!
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).
Згідно статті 11 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (далі - Закон), державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
«проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.»
Метанол технічний відноситься до категорії «продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей»
Заявник на отримання Висновку СЕС України - може бути як вітчизняний, так і іноземний учасник процедури закупівлі. Водночас відповідно до умов Тендерної документації Додатку 2.1 в разі відсутності такого документу на момент проведення торгів дозволяється надання гарантійного листа щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару
Якщо постачальник є нерезидентом, то при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі передбачає - різниця повинна бути сплачена учасником на письмову вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником є обовязковою вимогою до учасників нерезидентів, що планують поставляти продукцію на умовах DDP ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року. Згідно п.10 Розділ І "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах" забезпеченням таких умов, у тому числі, є оцінка та порівняння вартості цінової пропозиції див. додаток 1 для учасників не резидентів та учасників резидентів за допомогою заповнення учасниками не резидентами додатку Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_метанол, 8.2 для нерезидентів, адже учасники резиденти при постачанні товарів на умовах DDP ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року нестимуть всі витрати пов'язані із сплатою законодавчих платежів у вигляді податків і зборів у процесі виконання договору. У тому числі витрати при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі згідно Додатку 8 Розрахунок приведеної вартості_метанол, 8.2.
Замовник планує отримати весь обсяг товару протягом терміну дії договору. Планується помісячне замовлення з подекадною розбивкою в розрізі місяця. Із розрахунку отримання всієї кількості Товару по договору до кінцевої дати договору. Кількість партій Учасник встановлює самостійно виходячи із обраного виду транспорту (зал. та/або авто)
Наша компания, нерезидентом Украины, является потенциальным участником процедуре закупки и желает принять участие в процедуре закупки, идентификатор: UА-2020-10-08-008651-a.
Настоящим направляем вам перечень требований о внесении изменений в условия тендерной документации (перечень документов, которые требуются Заказчиком для загрузки (оказание) участником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участия в процедуре закупки.):
1. При детальном анализе Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967) нами было обнаружено отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для нерезидента в Тендерной документации, заключающиеся в следующем:
В соответствии с абзацем 3 пункта 10 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие:
"Участвующие - нерезиденты для выполнения требований в отношении представления документов, предусмотренных настоящей тендерной документацией подают документы, предусмотренные законодательством государства, где они зарегистрированы с соответствующими пояснениями: в случае представления аналогу документа (аналогичный документ, по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком, содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) или в случае если законодательством, где зарегистрирован участник-нерезидент, не предусмотрено предоставление соответствующих документов, участник - нерезидент должен приложить пояснительную записку с разъяснениями и со ссылкой на нормативно-правовые акты государства, резидентом которого он является.".
При этом, непонятным является то, какие именно сведения должны содержать документы участника-нерезидента, имеется в виду, должно ли быть в документах указано о: дате регистрации предприятия, местонахождении, руководящих должностях, статусе налогоплательщика, уставном капитале, имеющихся разрешительной документации и тому подобное.
Кроме того, требование Тендерной документации относительно аналогичного документа, который по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком (содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) является достаточно сложной для понимания. Ведь, аналогичный документ, выданный в стране регистрации нерезидента, с уверенностью будет отличаться от документа, который выдан на территории Украины, что как следствие может привести к отклонению участника нерезидента.
Считаем, что отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для участника нерезидента в Тендерной документации, как для потенциального участника процедуры закупки нарушает равенство прав и равные условия отношение к участникам, а также нарушает принцип не дискриминации участников.
Учитывая вышеизложенное, просим внести изменения в Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967), которыми четко установить, исчерпывающий перечень сведений, которые должны содержаться в документах участника-нерезидента для участия в процедуре закупки.
2. Просим исключить следующие абзацы пункта 2 раздела 7. Дополнительные информация Тендерной документации:
«Для розрахунку приведеної вартості учасник нерезидент повинен вказати код УКТ ЗЕД товару та ставку митних витрат у таблиці 8.1. додатку №8 до тендерної документації. Відповідальність за обраний код УКТ ЗЕД несе учасник. При митному оформленні товару Замовником, у випадку проведення митного оформлення за іншою митною ставкою, ніж та, що була вказана учасником в розрахунку приведеної вартості за формою додатку №8 до тендерної документації, учасник зобов’язується компенсувати Замовнику різницю в митних витратах (зокрема, різницю в ставці мита, ПДВ та акцизу (у разі якщо товар є підакцизним). Така різниця повинна бути сплачена учасником на письмовий вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником.
Якщо постачальник є нерезидентом, то при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі, постачальник зобов’язується компенсувати покупцю різницю в таких витратах на письмовий вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем.
Якщо постачальник є нерезидентом, то у випадку, якщо у відповідності до чинного законодавства України для проходження процедури митного оформлення необхідно провести сертифікацію товару, постачальник зобов’язаний, на письмову вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем, компенсувати покупцю вартість такої сертифікації Товару.»
Данные требования Тендерной документации требуют от компании -нерезидента принятия риска изменений законодательства Украины в период до двух лет, что является неприемлемым условием для нашей компании.
3. В соответствии с пунктом 4.5 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие:
4.5 умови оплати По факту поставки протягом 30 календарних днів
Предлагаем вам изложить в следующей редакции:
оплата осуществляется путем выставление безотзывного документарного аккредитива, подтвержденного первоклассным европейским или американским банком с действующим рейтингом не ниже «АА-» с отсрочкой оплаты 15 календарных дней с момента прихода товара на станцию поставки. Дата штемпеля станции поставки на жд накладной является датой поставки.
4. Просим пункт 7.12 в разделе VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации изложить в следующей редакции:
7.12. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.
5. Просим дополнить раздел VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации следующим пунктом 7.16:
7.16. У разі прострочення оплати більше 15 календарних днів Постачальник має право призупинити відвантаження на адресу Покупця до повної оплати попередніх поставок згідно даного Договору.
2. Внесення змін до договору у разі змін законодавчих ставок податків і зборів на державному рівні можливо оформленням додаткової угоди відповідно Відповідно до пп. 6. п.5 Стаття 41 Розділ VIII «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього»
а саме:
«зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;»
3 Умови оплати та договір поставки згідно додатку 4 до тендерної документації затверджені внутрішніми нормативними документами.
Зміни , що було внесено у тендерну документацію процедури закупівлі 20Т -110_ 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) від 05.11.20 р. стосуються у тому числі змін розділу закупівлі «Важливі дати», відповідні терміні було подовжено:
Подача пропозицій 8 жовт. 15:54 – 20 лист. 15:00
Період уточнень: 9 лист. 23:59
Відповіді на запитання до: 12 лист. 23:59
Оскарження умов тендеру: 8 жовт. 15:54 – 15 лист. 23:59
Дата останніх змін умов тендеру: 5 лист. 17:41
АТ «Укргазвидобування» є державним підприємством, що входить до структури НАК «Нафтогаз України» та у своєї закупівельній діяльності керується вимогами останньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі». У згаданому Законі, а також у інших нормативних документів не міститься ніяких вимог щодо обов’язкової прив’язки перерахунку цін відповідно до змін курсів валют.
Додатково інформуємо, що у відповідності до частини першої ст. 5 Закону України від 21 червня 2018 року «Про валюту і валютні операції» (далі – Закон) гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою ст. 5 Закону, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000047 ● 051f2fcc820049148982b1a20e4dcad8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 16:16 |
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-08-008651-a 08.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України
2021-02-09 15:06:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 16.02.2021 року АТ «Укргазвидобування» направило до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі 20Т-110, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-10-08-008651-a. |
Дата публікації: | 17 лютого 2021 |
Документи:
26 лютого 2021 12:15
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 12:12
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20Т-110.docx |
17 лютого 2021 13:13
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20Т-110.docx |
26 лютого 2021 12:15
|
Електронний підпис |
17 лютого 2021 13:15
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 12:12
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20Т-110.docx |
17 лютого 2021 13:13
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20Т-110.docx |
- UA-M-2021-01-13-000106 ● 7423d87943c84bf6b8267becbc792645
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-08-008651-a 08.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 489 488 980,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 790 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14685000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По факту поставки протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Наша компания, нерезидентом Украины, является потенциальным участником процедуре закупки и желает принять участие в процедуре закупки, идентификатор: UА-2020-10-08-008651-a.
Настоящим направляем вам перечень требований о внесении изменений в условия тендерной документации (перечень документов, которые требуются Заказчиком для загрузки (оказание) участником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участия в процедуре закупки.):
1. При детальном анализе Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967) нами было обнаружено отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для нерезидента в Тендерной документации, заключающиеся в следующем:
В соответствии с абзацем 3 пункта 10 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие:
"Участвующие - нерезиденты для выполнения требований в отношении представления документов, предусмотренных настоящей тендерной документацией подают документы, предусмотренные законодательством государства, где они зарегистрированы с соответствующими пояснениями: в случае представления аналогу документа (аналогичный документ, по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком, содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) или в случае если законодательством, где зарегистрирован участник-нерезидент, не предусмотрено предоставление соответствующих документов, участник - нерезидент должен приложить пояснительную записку с разъяснениями и со ссылкой на нормативно-правовые акты государства, резидентом которого он является.".
При этом, непонятным является то, какие именно сведения должны содержать документы участника-нерезидента, имеется в виду, должно ли быть в документах указано о: дате регистрации предприятия, местонахождении, руководящих должностях, статусе налогоплательщика, уставном капитале, имеющихся разрешительной документации и тому подобное.
Кроме того, требование Тендерной документации относительно аналогичного документа, который по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком (содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) является достаточно сложной для понимания. Ведь, аналогичный документ, выданный в стране регистрации нерезидента, с уверенностью будет отличаться от документа, который выдан на территории Украины, что как следствие может привести к отклонению участника нерезидента.
Считаем, что отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для участника нерезидента в Тендерной документации, как для потенциального участника процедуры закупки нарушает равенство прав и равные условия отношение к участникам, а также нарушает принцип не дискриминации участников.
Учитывая вышеизложенное, просим внести изменения в Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967), которыми четко установить, исчерпывающий перечень сведений, которые должны содержаться в документах участника-нерезидента для участия в процедуре закупки.
2. Просим исключить следующие абзацы пункта 2 раздела 7. Дополнительные информация Тендерной документации:
«Для розрахунку приведеної вартості учасник нерезидент повинен вказати код УКТ ЗЕД товару та ставку митних витрат у таблиці 8.1. додатку №8 до тендерної документації. Відповідальність за обраний код УКТ ЗЕД несе учасник. При митному оформленні товару Замовником, у випадку проведення митного оформлення за іншою митною ставкою, ніж та, що була вказана учасником в розрахунку приведеної вартості за формою додатку №8 до тендерної документації, учасник зобов’язується компенсувати Замовнику різницю в митних витратах (зокрема, різницю в ставці мита, ПДВ та акцизу (у разі якщо товар є підакцизним). Така різниця повинна бути сплачена учасником на письмовий вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником.
Якщо постачальник є нерезидентом, то при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі, постачальник зобов’язується компенсувати покупцю різницю в таких витратах на письмовий вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем.
Якщо постачальник є нерезидентом, то у випадку, якщо у відповідності до чинного законодавства України для проходження процедури митного оформлення необхідно провести сертифікацію товару, постачальник зобов’язаний, на письмову вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем, компенсувати покупцю вартість такої сертифікації Товару.»
Данные требования Тендерной документации требуют от компании -нерезидента принятия риска изменений законодательства Украины в период до двух лет, что является неприемлемым условием для нашей компании.
3. В соответствии с пунктом 4.5 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие:
4.5 умови оплати По факту поставки протягом 30 календарних днів
Предлагаем вам изложить в следующей редакции:
оплата осуществляется путем выставление безотзывного документарного аккредитива, подтвержденного первоклассным европейским или американским банком с действующим рейтингом не ниже «АА-» с отсрочкой оплаты 15 календарных дней с момента прихода товара на станцию поставки. Дата штемпеля станции поставки на жд накладной является датой поставки.
4. Просим пункт 7.12 в разделе VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации изложить в следующей редакции:
7.12. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.
5. Просим дополнить раздел VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации следующим пунктом 7.16:
7.16. У разі прострочення оплати більше 15 календарних днів Постачальник має право призупинити відвантаження на адресу Покупця до повної оплати попередніх поставок згідно даного Договору.
2. Внесення змін до договору у разі змін законодавчих ставок податків і зборів на державному рівні можливо оформленням додаткової угоди відповідно Відповідно до пп. 6. п.5 Стаття 41 Розділ VIII «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього»
а саме:
«зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;»
3 Умови оплати та договір поставки згідно додатку 4 до тендерної документації затверджені внутрішніми нормативними документами.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 12:45
|
AGTG SA | Документи |
Допущено до аукціону
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AGTG SA #CHE114.513.275TVA |
Переможець |
488 119 680,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 16:05
|
Add Agreement №3 dd 15.11.2021( ).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 17:03
|
Додаткова Угода №1 від 21.01.2021р. до Договору №UGV4-30-21.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:25
|
20Т-110_Договір.pdf | укладений |
12 січня 2021 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зниження цінової пропозиції відносно результатів аукціону до суми 5 369 000,00 євро. |
Номер договору про закупівлю: | UGV 4/30-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування обсягу поставки Товару |
Номер договору про закупівлю: | UGV 4/30-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |