Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
4 418 064,00 UAH
UA-2020-10-05-009874-a b1ffdf569dbe4d68986b93141126d3d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 4 418 064,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:01
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:37
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:04
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:52
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:06
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 14:26
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:01
Вимога.PDF

Документи

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:04
Вимога.PDF

Документи

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:05
Вимога.PDF

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:24
рішення від 26.11.2020 № 21904+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:23
рішення від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 22:07
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:21
рішення від 26.11.2020 №21926 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:20
рішення від 04.12.2020 №22537.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:24
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:04
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:32
рішення від 26.11.2020№21933+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:32
рішення від 04.12.2020№22536.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:32

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:33
6.Довідка щодо Статті 17.PDF
23 листопада 2020 14:33
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:33
Скарга в АМКУ завірена.PDF
23 листопада 2020 14:33
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:33
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:46
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:46
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf
23 листопада 2020 14:47
Скарга в АМКУ завірена.PDF
23 листопада 2020 14:47
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:47
6.Довідка щодо Статті 17.PDF

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:52
6.Довідка щодо Статті 17.PDF
23 листопада 2020 14:53
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:53
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:53
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf
23 листопада 2020 14:54
Скарга в АМКУ завірена.PDF

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Івано-Франківська станція екстреної (швидкої) медичної допомоги (76006, м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 221);Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Івано-Франківської обласної ради» (76009, м. Івано-Франківськ, вул. Софіївка, 39).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 486 192,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 435,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 жовтня 2020 14:16
Закінчення: 22 жовтня 2020 14:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3800 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
6000 л
Бензин А-95 (ЄВРО-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
11000 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по Договору проводяться Покупцем протягом 30 днів з моменту отримання Товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами у замовленні та відображеної у видатковій накладній на Товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 435 480,00
UAH з ПДВ
435 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 441 864,00
UAH з ПДВ
441 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 476 340,00
UAH з ПДВ
476 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 483 840,00
UAH з ПДВ
483 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 12:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:48
про попередні договори.pdf
09 листопада 2020 12:48
оновлена цінова.pdf
09 листопада 2020 12:47
мвс в довілній формі.pdf
09 листопада 2020 12:47
Довідка 128878 від 03.11.2020.p7s
09 листопада 2020 12:47
Бойчук мвс.pdf
05 листопада 2020 09:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:29
Паспорт Бойчук В.В..pdf
21 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:42
Цінова.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Уставні документи.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Стаття 17.pdf
21 жовтня 2020 14:42
РНБО.pdf
21 жовтня 2020 14:42
право підпису.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Ліцензування.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Ліцензія ГКУ.pdf
21 жовтня 2020 14:42
лист-рітейл.pdf
21 жовтня 2020 14:42
зразки талонів.pdf
21 жовтня 2020 14:42
захист довкілля.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Емітентство талонів.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Додаток 6.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Додаток 3.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Дог35-Д-869.pdf
21 жовтня 2020 14:42
дог 785.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:42
відсутність обмежень.pdf
21 жовтня 2020 14:42
ВідомостіГКУ.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Витяг ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 14:42
АЗС.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:51
Опис.pdf
21 жовтня 2020 18:43
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:42
Технічне завдання 10.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Протокол зборів Лот 10.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Лист щодо АЗС.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Ліцензія Ребета.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Статут копія.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Протокол зборів Лот 1,4.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Перелік АЗС.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Опис.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Ліцензія Коломия.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Ліцензія Галич.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Лист про витрати.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Зразки талонів.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Договір суборенди.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Договір перевезення.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо Статуту.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо Статті 17.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо ліцензії.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка ПУМБ Банк 20.10.20.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Довідка про емітента.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка про АЗС.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Гарант лист ЕТІ.PDF.p7s
21 жовтня 2020 18:42
Виписка.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:09
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:53
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:29
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:53
Установчі документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Технічні документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Роздрібні ліцензії.7z
21 жовтня 2020 19:53
Інші документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Тендерна пропозиція 10.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 10.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 10.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 9.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 8.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 7.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 6.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 5.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 4.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 3.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 2.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 1.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Установчі документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Технічні документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Роздрібні ліцензії.7z
21 жовтня 2020 19:53
Інші документи.7z

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:31
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 17:30
Ідент.код директора.pdf
21 жовтня 2020 17:30
Довідки до ст.17.pdf
21 жовтня 2020 17:30
Витяг ЄДР 05.10.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 435 480,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 17:41

Вимога про усунення невідповідностей

УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» 76009, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Софіївка, 39, код ЄДРПОУ 38554360, e-mail: cemd.yaroslav@ukr.net 04.11.2020 року м. Івано-Франківськ ТОВ «Глуско-Карт Україна вул. Солом’янська, 11, м. Київ 03110 Повідомлення про усунення невідповідностей Інформація про замовника: - найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємств та громадських формувань, категорія: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ: 38554360, Місцезнаходження: 76009, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Софіївка, 39; Інформація про закупівлю: - найменування предмету закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), А-92 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), 10 лотів. - номер оголошення: UA-2020-10-05-009874-а. - дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 05.10.2020 року - розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі: 4 418 064,00 грн. (чотири мільйони чотириста вісімнадцять тисяч шістдесят чотири гривні, 00 коп.) Під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що по лоту № 10 (Івано-Франківська станція екстреної (швидкої) медичної допомоги; Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Івано-Франківської обласної ради») встановлено, що найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію від ТОВ «Глуско-Карт Україна» (код ЄДРПОУ – 32489155) з остаточною пропозицією 441 864,00 грн. (чотириста сорок одна тисяча вісімсот шістдесят чотири гривні, 00 копійок). Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що всупереч п. 6 розділу 2 «Інші документи, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, які надаються усіма учасниками» Учасником не надано завірену копію картки платника податків (ідентифікаційного коду) та сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій разом з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вище вказане пропонуємо Вам усунути невідповідність шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик завіреної копії картки платника податків (ідентифікаційного коду) та сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору генерального директора ТОВ «Глуско-Карт Україна» Бойчука Володимира Васильовича. Уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
435 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:11
Договір з ТОВ Глуско Карт Україна від 26 11 2020 № ТТР Д 2585.pdf укладений
26 листопада 2020 09:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 435 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 580,00 UAH)