Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-09-30-005076-a 7198d0381e8b42caafe5f0eff68146af
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000

0000000000000 0000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000
0000000000000
0000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
0000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Publication date: 30 вересня 2020 15:37
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


Scope of the procurement

Тендерна документація

12 жовтня 2020 16:03
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
12 жовтня 2020 15:50
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
12 жовтня 2020 11:40
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
30 вересня 2020 15:38
00000000
30 вересня 2020 15:37
0000000000000000000
30 вересня 2020 15:37
0000000000000
30 вересня 2020 15:37
0000000000000
30 вересня 2020 15:37
0000000000000
30 вересня 2020 15:37
0000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000043 ● dd4dcaa5e86644ce856b886fa9b79356
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-09-30-005076-a 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України UA-2020-09-30-005076-a (надалі – висновок) оприлюдненого в електронній системі закупівель. В оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі допоміжного екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору): лот 1. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 2. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 3. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 4. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) (надалі – допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) чотири лоти) проводилась Міністерством оборони України відповідно до вимог Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (надалі – Закон для гарантованого забезпечення потреб оборони) [оголошення UA-2020-09-30-005076-a оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу]. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне: Відповідно до вимог частини сьомої статті 3 Закону для гарантованого забезпечення потреб оборони оголошення про проведення відбору обов’язково додатково оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму: для товарів і послуг – 35 тисяч євро, для робіт – 1 500 тисяч євро. Законом для гарантованого забезпечення потреб оборони не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена вся необхідна інформація щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Крім того слід зазначити, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-a. За результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення від 20.03.2019 №3231-з/пк-пз, де скаржнику було відмовлено у задоволення його скарги. Враховуючи вищезазначене, Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення Замовником законодавства з підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі допоміжного екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) чотири лоти щодо оприлюднення Оголошення англійською мовою.

2020-11-24 15:11:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 02.12.2020 року.
Дата публікації: 02 грудня 2020

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ


Title: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 0,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 0,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 35820000-8 — 0000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000, 0000000, 000000000000000000
Дата доставки: 15 грудня 2020

000000000000000000000000
CPV: 35820000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

)
Дата відміни
09 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
не подання для участі в торгах жодної тендерної пропозиції