Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 99999999-9 (Не відображене в інших розділах) Послуги з опалення твердопаливними котлами приміщень районних філій Рівненського обласного центру зайнятості (послуги машиністів (кочегарів) котельні)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-09-22-013781-b d2fa2e4e30e64b2180ad64864111ddad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицюк Світлана Петрівна

+380362634365 grytsuk@sec.rovno.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05430879
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а
Контактна особа: Грицюк Світлана Петрівна
+380362634365
grytsuk@sec.rovno.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:28
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою.Кількість та місце надання послуг: Районні філії Рівненського ОЦЗ; за адресами об'єктів замовника; згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 вересня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:24
Додаток 6 проект договору.docx
22 вересня 2020 17:24
Додаток 5.docx
22 вересня 2020 17:24
Додаток 4.docx
22 вересня 2020 17:24
Додаток 3.docx
22 вересня 2020 17:24
Додаток 2.docx
22 вересня 2020 17:24
Додаток 1.docx
22 вересня 2020 17:24
Тендерна документація.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №5 - Код ДК 021:2015 - 99999999-9 (Не відображене в інших розділах) Послуги з опалення твердопаливним котлом приміщення Корецької районної філії Рівненського обласного центру зайнятості (послуги машиністів (кочегарів) котельні)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 400,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №5 - Код ДК 021:2015 - 99999999-9 (Не відображене в інших розділах) Послуги з опалення твердопаливним котлом приміщення Корецької районної філії Рівненського обласного центру зайнятості (послуги машиністів (кочегарів) котельні)
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, м.Корець, вул. Тітова, 1б
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться щомісячно (в опалювальний період), відповідно до розрахунку вартості послуг згідно з додатком 2 до Договору, протягом 20 робочих днів після підписаного акту наданих послуг та отримання рахунку, при наявності фінансування. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст.4 Закону. Застосовані критерії оцінки: Ціна (питома вага критерію - 100 %). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН" 73 450,00
UAH з ПДВ
73 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:39
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Лист згода с проектом.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Фін.звіт.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Захист довкілля.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Лист відгук.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Згода на обробку даних.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Відповідність ст.17.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Наказ юр..pdf
08 жовтня 2020 13:39
Довіреність.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Наказ дир..pdf
08 жовтня 2020 13:39
Опис статут.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Витяг_єд.податок.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Витяг ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 13:39
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮВІЛАЙН"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2020 17:28
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій