Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання. Монітори, комп’ютерні миші, принтер, БФП, жорсткі диски, мережеві сховища, накопичувачі. 3 Лота
Очікувана вартість
485 000,00 UAH
UA-2020-09-18-002680-c dc402236d96445ce81018cac58e079af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Книш Світлана Марківна

+380532510476 knysh.s@pte.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Код ЄДРПОУ: 03338030
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул.Комарова,2а
Контактна особа: Книш Світлана Марківна
+380532510476
knysh.s@pte.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 15:45
Очікувана вартість: 485 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 вересня 2020 23:03
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:47
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня!
Нам не потрібно: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання, нам потрібно лише поставка товар зазначений в тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-002680-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 вересня 2020 17:21
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Учасник повинен мати власний сервісний центр у м.Полтава.» . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 08:44
На Вашу вимогу повідомляємо, що в Додаток 1, тендерної документації/оголошення про проведення спрощенної закупівлі через систему електронних закупівель будуть внесені зміни. Слідкуйте за оновленнями.

Документи

23 вересня 2020 08:44
Рішення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Принтери, БФП.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 171 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 858,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 жовтня 2020 11:31
Закінчення: 05 жовтня 2020 11:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 measures.name.symbol
Принтер
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Комарова,2а
Дата доставки: 31 грудня 2020
5 measures.name.symbol
БФП
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Комарова,2а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 169 932,70
UAH з ПДВ
167 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 170 770,00
UAH з ПДВ
168 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис
03 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 15:31
Image.pdf
03 жовтня 2020 15:31
Установчі документи.pdf
03 жовтня 2020 15:31
СЄС Canon.pdf
03 жовтня 2020 15:31
Пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 15:31
Документи з довідками.pdf
03 жовтня 2020 15:31
Висновок сєс Epson 2.pdf
03 жовтня 2020 15:31
HP.pdf
03 жовтня 2020 15:31
HP картріджи.jpg
03 жовтня 2020 15:31
HP картріджи 2.jpg
03 жовтня 2020 15:31
631 декларація.pdf
03 жовтня 2020 15:31
608 декларація.pdf
03 жовтня 2020 15:31
3010.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 167 358,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:26
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
#2499113588
Переможець 168 196,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:42

Документи

06 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис

Документи

06 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
#2499113588
168 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:16
Договор укладений
19 жовтня 2020 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 497,00
UAH