Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 1 – комп’ютерне обладнання (ноутбуки, ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г. Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст. Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н; лот 2 - комп’ютерне обладнання (Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ЗДО Пасіки- Зубрицькі, Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі площа Незалежності. буд 6; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Давидів, Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів вул. Галицька. буд 5; Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери), Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Чишки, Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки вул. Данила Галицького буд.62-А; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім.Т.Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н)
Очікувана вартість
1 190 100,00 UAH
UA-2020-08-26-002361-b f6329675ac044a7190ccd94355134bcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кришталь Світлана Михайлівна

+380974575730 ocvita.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41188209
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Давидів, вул. Незалежності, 1 А
Контактна особа: Кришталь Світлана Михайлівна
+380974575730
ocvita.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 190 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

26 серпня 2020 21:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 18:07
Тендерна документація_сom_.doc
26 серпня 2020 18:07
Проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-002361-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 21 вересня 2020 16:09
Вимога
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» категорично не погоджується з рішенням про відхилення нашої пропозиції, виходячи з наступного.
Замовник відхилив пропозицію, оскільки вона нібито не відповідає артиклю в частині кольору. Однак ніяких вимог щодо кольору не міститься у тендерній документації. Також немає у тендерній документації прямих вимог щодо артикулу моделі, яка має бути запропонована учасниками. Оскільки модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA) за інформацією виробника та дистриб’юторів компанії Леново не буде вже ввозитись в Україну, нами, з погодження компанії Леново було запропоновано по цьому тендеру модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA), яка є ПОВНІСТЮ аналогом, ЗА ВСІМА ПОКАЗНИКАМИ. Надання аналогу та еквіваленту продукції у відкритих торгах є виконанням норми Закону України »Про публічні закупівлі». Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ», в іншому випадку будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 17:26
Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні подати Опис товару, що пропонується учасником (вказати детальні характеристики, виробника, ТМ). Зокрема, замовником, пропонується до поставки Персональний комп'ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N8UA), учасником до поставки запропоновано Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA). Товар Персональний комп'ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA), що пропонується учасником не відповідає артикулу, що заявлений Замовником (F0EB00N8UA) а частині кольору, всупереч вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Вами зазначається у Вимозі «Оскільки модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA) за інформацією виробника та дистриб’юторів компанії Леново не буде вже ввозитись в Україну, нами, з погодження компанії Леново було запропоновано по цьому тендеру модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA)» Проте, Ви пропонуєте до поставки Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA).
Номер вимоги: UA-2020-08-26-002361-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 30 вересня 2020 19:04
Повторна вимоога
Учасник ТОВ «ТКК «ФРАЙ» ще раз наголошує що його пропозиція була неправомірно відхилена замовником. Замовник відхилив пропозицію, оскільки вона нібито не відповідає артиклю в частині кольору. Однак ніяких вимог щодо кольору не міститься у тендерній документації. Також немає у тендерній документації прямих вимог щодо артикулу моделі, яка має бути запропонована учасниками. Оскільки модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA) за інформацією виробника та дистриб’юторів компанії Леново не буде вже ввозитись в Україну, нами, з погодження компанії Леново було запропоновано по цьому тендеру модель Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA), яка є ПОВНІСТЮ аналогом, ЗА ВСІМА ПОКАЗНИКАМИ. Надання аналогу та еквіваленту продукції у відкритих торгах є виконанням норми Закону України »Про публічні закупівлі». Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ», та дотримуватися принципів максимальної економії та обєктивної оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 18:27
Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні подати Опис товару, що пропонується учасником (вказати детальні характеристики, виробника, ТМ). Зокрема, замовником, зазначно посилання на Персональний комп'ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N8UA), проте Вами як учасником до поставки запропоновано Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA).
Номер вимоги: UA-2020-08-26-002361-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 01 жовтня 2020 23:02
Вимога про дискваліфікацію ТОВ «Нео- Іт»
Ми КАТЕГОРИЧНО не погоджуємося з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «Нео- Іт», оскільки Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію цього Учасника.
Пропозиція не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:

1) В ціновій пропозиції не вказано артикул моделі моноблока, що суперечить технічній специфікації, як Замовник провів перевірку на відповідність?
2) Віндовс прописано учасником окремо, однак ніде не зазначено, що вона має бути встановлена, а технічна специфікація Замовника містить про це інформацію;
3) Пропозиція датована учасником 25.08.2020, а тендер оголошено 26.08.2020, тобто учасник теоретично міг знати про тендер ще до його оголошення;
4) В позиції 1 ноутбук Dell відсутній код артикулу, що не відповідає вимогам технічної специфікації, знову питання як Замовник провів перевірку на відповідність?
5) Блок безперебійного живлення Замовник вимагав розмір 340х95х165. Запропонована модель має розміри 280 100 145мм. https://frimecom.com.ua/ups.htm , що не відповідає технічній специфікації.
Отже, Ви порушуєте вимоги Закону не відхиливши таку пропозицію. Вимагаємо відхилити цю пропозицію, якщо це не можливо зробити, відмінити закупівлю.
Окрім того, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ, ЩО ЗАМОВНИК, ВСУПЕРЕЧ ВИМОГАМ ЗАКОНУ, НЕ НАДАВ ПРАВО УЧАСНИКАМ ПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ ТОВАРУ, А ЧІТКО ПРОПИСАВ КОНКРЕТНІ МОДЕЛІ, ЩО Є НЕДОПУСТИМИМ. ОБГРУНТУВАННЯ ЗАМОВНИКА, ЩО ЦЕЙ ТОВАР КРАЩИЙ, АБСОЛЮТНО НІ ЧИМ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, ЦЕ ЛИШЕ ЗДОГАДКИ ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИК ПИШЕ В ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, ЩО ПРИЙНЯВ РІШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ КОНКРЕТНИХ МОДЕЛЕЙ, ОСКІЛЬКИ ЦЕЙ ТОВАР ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ бездоганною якістю, високою продуктивністю, звідки ця інформація??? Як Замовник перевірив увесь ринок наприклад ноутбуків і визначив бездоганну якість?
Окрім того, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що наша пропозиція була на 100 000грн. !!!публічних коштів дешевшою, від пропозиції учасника-переможця, в нашій пропозиції не підійшов лише колір ноутбука.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 19:01
У Замовника згідно переліку документів відсутній документ з назвою цінова пропозиція, на який Ви посилаєтесь. Крім, того є у переліку документ під назвою Тендерна пропозиція, який не містить вимоги про вказівку артикулів товару, а лише вказати необхідно найменування товару. Учасником вказано, що попередньо встановлена ОС (Windows). Щодо датованості документів у Вимогах тендерної документації не було встановлено конкретних вимог. По Ноутбуку вказані усі дані, які вимагались. Джерело безперебійного живлення вказані усі дані, які вимагались. Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено «або еквівалент». Якщо учасник не погоджується із вимогами Тендерної документації за ним закріплено право на оскарження таких умов. Замовником дотримано норми законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000055 ● 2dd1099b6fe44b64b97ead75e64a5b4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

23.10.2020 № 298

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-08-26-002361-b 26.08.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу.Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З огляду на викладене надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) оприлюдненого в електронній системі закупівель 18 листопада 2020 року. У Висновку вказано Тип виявленого порушення «встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Замовником Протоколом за № б/н від 26.08.2020р. на засіданні тендерного комітету прийнято рішення затвердити оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 1 – комп’ютерне обладнання (ноутбуки, ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г. Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст. Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н; лот 2 - комп’ютерне обладнання (Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ЗДО Пасіки- Зубрицькі, Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі площа Незалежності. буд 6; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Давидів, Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів вул. Галицька. буд 5; Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери), Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Чишки, Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки вул. Данила Галицького буд.62-А; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім.Т.Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н). На виконання вимог частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами), (надалі – Закон) Замовником оприлюднено тендерну документація разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель (про що містяться відомості на веб – сайті Уповноваженого органу за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-26-002361-b). Додатком 2 до Тендерної документації передбачено Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема по Лоту 2. Зокрема, у пункті 1 таблиці Додатку 2 до Тендерної документації по лоту 2, передбачено закупівлю персонального комп’ютера: Lenovo ideacentre A340-22IWL (F0EB00N8UA) у Окрім того, передбачено Обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника: Замовником прийнято рішення закупити вищенаведений товар, оскільки останній вирізняється бездоганною якістю, високою продуктивністю. Блок живлення (форм-фактор - "ALL-IN-ONE" (моноблок) 65 watts PSU, 100V-240V) не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тому немає необхідності робити обґрунтування на таке посилання. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Відповідні роз’яснення містяться на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнямиу (https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA). Замовником у Додатку 2 до тендерної документації зазначено посилання на виробника та ТМ, артикул персонального комп’ютеру. Проте, надано можливість подати учасникам еквівалент і зазначено обґрунтування посилання на виробника та ТМ, артикул. Отже, в межах тендеру учасники мали право пропонувати еквівалент до товару, що був вказаний в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації. Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним у Академічному тлумачному словнику) – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (кн.); Товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.) Також частиною статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Таким чином, у випадку встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо постачання товару конкретного виробника, торгової марки або еквівалента та подання на участь у тендері пропозицій щодо постачання еквіваленту, обов’язком замовника є ретельна перевірка всіх технічних характеристик такого товару на відповідність технічним характеристикам зазначеного в тендерній документації товару конкретного виробника, торгової марки. Абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Відповідно до частини 1 статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Підкреслюємо, що жодних звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасників під час підготовки та подання пропозицій не надходило. 14 вересня 2020 року відбувся аукціон зокрема по лоту 2 - комп’ютерне обладнання (Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ЗДО Пасіки- Зубрицькі, Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі площа Незалежності. буд 6; Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Давидів, Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів вул. Галицька. буд 5; Комп’ютер (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери), Ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери) місце поставки: ДНЗ Чишки, Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки вул. Данила Галицького буд.62-А; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім.Т.Г.Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015: 30232150-0 Струменеві принтери), Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015: 30233180-6 Флеш-накопичувачі) місце поставки: Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н. Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь в аукціоні взяли наступні учасники: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"; ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"; ФОП Полещук Анатолій Сергійович; ТОВ Нео-Іт. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно умов частини 11 статті 29 Закону У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Пропозицією, що пропонується електронною системою до розгляду була, зокрема, пропозиція від учасника ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ". Згідно поданої інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" встановлено наступне: відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні подати Опис товару, що пропонується учасником (вказати детальні характеристики, виробника, ТМ). Зокрема, замовником, у Додатку 2 до тендерної документації вказано вимоги до товару, що планується закупити в рамках даного тендеру, а саме: Персональний комп'ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з посиланням на артикул (F0EB00N8UA). Відповідно до умов частини 4 статті 23 Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Відповідні роз’яснення містяться на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнямиу (https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації зазначено посилання на виробника та ТМ, артикул персонального комп’ютеру. Проте, надано можливість подати учасникам еквівалент і зазначено обґрунтування посилання на виробника та ТМ, артикул. Отже, в межах тендеру учасники мали право пропонувати еквівалент до товару, що був вказаний в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації. Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним у Академічному тлумачному словнику) – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (кн.); Товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.) Також частиною статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Таким чином, у випадку встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо постачання товару конкретного виробника, торгової марки або еквівалента та подання на участь у тендері пропозицій щодо постачання еквіваленту, обов’язком замовника є ретельна перевірка всіх технічних характеристик такого товару на відповідність технічним характеристикам зазначеного в тендерній документації товару конкретного виробника, торгової марки. Абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасником ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" до поставки запропоновано Персональний комп’ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA). Після детального вивчення технічних характеристик запропонованого учасником товару встановлено, що Персональний комп’ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA) не відповідають товару, що вказаний в Додатку 2 до тендерної документації, а саме артикулу за номером F0EB00N8UA частині кольору. За результатами розгляду Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Товар Персональний комп'ютер Lenovo ideacentre A340-22IWL з артиклем (F0EB00N9UA), що пропонується учасником не відповідає артикулу, що заявлений Замовником (F0EB00N8UA) а частині кольору, всупереч вимогам Додатку 2 до тендерної документації). Окрім того, товар, що пропонується має гіршу матрицю, іншу частоту мерцання, іншу модель КПУ Наступною пропозицією, яка пропонується електронною системою до розгляду була пропозиція ТОВ Нео-Іт. 24 вересня 2020 року Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ НЕО-ІТ встановлено, що остання відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника та може бути визначена переможцем закупівлі. Про що розміщено Повідомлення про намір укласти договір на веб – сайті Уповноваженого органу за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-26-002361. Щодо вказаних зауважень по пропозиції ТОВ НЕО-ІТ повідомляємо наступне: Відповідно до умов пункту 6 Розділу ІІІ. Тендерної документації учасники, зокрема, повинні подати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Учасник подає у складі пропозиції довідку про повноваження на підписання Договорів та документів закупівлі, що підтверджується Довіреністю. Довіреність подана за підписом Директора ТОВ НЕО-ІТ, в якій вказано, що він діє на підставі Статут товариства. Документ Статут поданий у складі пропозиції, що підтверджує повноваження керівника юридичної особи (що і мається на увазі інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника). Відповідно до умов пункту 6 Розділу ІІІ. Тендерної документації учасники, зокрема, повинні подати довідку учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з відомостями про тип, марку та серію товару (дані від виробника), країну походження. Учасником подається вказана довідка у довільній формі, з відомостями про тип, марку та серію товару (дані від виробника). Щодо датованості документів учасника (вказано не вірні дати тощо) у Вимогах тендерної документації не було встановлено конкретних вимог щодо оформлення документів учасника в цій частині, а отже не може бути підставою для відхилення. Тому такі помилки можна віднести до формальних, які не випливають на зміст і пропозицію. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, не доведено та документально не підтверджено, яким чином оформлення Пропозиції у спосіб, наведений вище, впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи наведене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, відсутні підстави для задоволення звернення у цій частині. Окрім того, така позиція зафіксована в рішеннях Колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг, до несуттєвих помилок можуть віднести будь-які помилки допущені учасником, як в кваліфікаційній частині пропозиції, так і в технічній та ціновій: рішення № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 р.; рішення № 26-р/пк-пз від 02.01.2020 р. На підставі опублікованих рішень можна зрозуміти, що зазначені помилки не є підставою для відхилення пропозиції учасника: – складання цінової пропозиції не за встановленою Замовником формою; – указання в технічній частині, яка повинна підтверджувати відповідність вимогам документації, неправильної ваги товару, яку учасник пропонує до постачання (Замовник установив вимогу щодо постачання новорічних наборів вагою кожного не менше ніж 900 г, проте Учасник надав інформацію щодо відповідності технічним вимогам документації та вказав, що його набори постачатимуть із вагою кожного по 0,939 г), – рішення № 18342-р/пк-пз від 10.12.2019 р.; – відсутність у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів інформації, яку Замовник вимагав указати, як-от інформації про стан належного виконання договорів щодо якості та строків, у разі якщо надано копію договору й акти про його виконання, – рішення № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 р. Такий перелік є неповним, оскільки на цей час аналогічних рішень було прийнято вже дуже багато. Колегія засвідчує, що під визначення "формальна (несуттєва) помилка" зараз підпадає значно більше помилок учасників, незважаючи на те, установив це Замовник у тендерній документації чи ні. Фактом є і те, що в разі, якщо в документі немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції, або ця інформація міститься у відкритих державних реєстрах, це вже не можна вважати підставою для відхилення пропозиції учасника. Також у разі, якщо в документах учасника вказано різну інформацію щодо одного питання (наприклад, щодо технічних характеристик товару), то інформацію, що не відповідає вимогам тендерної документації, вважатимуть формальною помилкою, а ту інформацію, яка відповідає вимогам тендерної документації, вважатимуть такою, що відповідає вимогам Замовника.

2020-11-25 16:36:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 – комп’ютерне обладнання (ноутбуки, ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г. Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст. Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 173 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5190 UAH

Аукціон

Початок: 14 вересня 2020 15:46
Закінчення: 14 вересня 2020 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
лот 1 – комп’ютерне обладнання (ноутбуки, ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) місце поставки: Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г. Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст. Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н; (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: лот 1 – 5190 грн. форма: банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пунктів 2, 3 Розділу ІІІ. тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: лот 1 - кошти місцевого бюджету/субвенція НУШ; Валютою пропозиції є гривня)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, Давидівський опорний заклад ЗСО ім. Т. Г. Шевченка І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Галицька, 4Б; Чишківська ЗОШ І-ІІІ ст. Львівська область Пустомитівський район, с. Чишки, вул. Шевченка, 116; Винничківський НВК І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Виннички, вул. Шкільна, 3а; Кротошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Кротошин, вул. Княгині Ольги, 50Б; Пасіки-Зубрицька ЗОШ І-ІІ ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Лесі Українки, 70; Дмитровичівська ЗОШ I ст., Львівська область Пустомитівський район, с. Дмитровичі б/н
Дата доставки: 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 165 000,00
UAH з ПДВ
159 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нео-Іт 171 904,00
UAH з ПДВ
171 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Полещук Анатолій Сергійович 172 800,00
UAH з ПДВ
172 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 161 880,00
UAH з ПДВ
157 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 03:11
Електронний підпис
11 вересня 2020 03:09
2811-20.zip
11 вересня 2020 03:09
Довіреність Лимар С.А..pdf
11 вересня 2020 03:09
Гарантія 2811-20.pdf.p7s.p7s
11 вересня 2020 03:09
5. МТБ та технології.pdf
11 вересня 2020 03:09
8. Статут.pdf
11 вересня 2020 03:09
9. Протоколи.pdf
11 вересня 2020 03:09
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
11 вересня 2020 03:09
Ліцензія.pdf
11 вересня 2020 03:09
Гарантія 2811-20.pdf
11 вересня 2020 03:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 вересня 2020 03:09
6. Працівники.pdf
11 вересня 2020 03:09
10 Наказ про призначення.pdf
11 вересня 2020 03:09
3. Довідка про Статут.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:49
Довідка з ДФС
01 жовтня 2020 17:49
Довідка про договори
28 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:15
Довідка МВС
28 вересня 2020 17:15
Довідка про дитячу працю
10 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:25
Кваліфікація Лот 1.zip
10 вересня 2020 14:25
Статут Лот 1.zip
10 вересня 2020 14:24
Посадова особа ЛОТ 1.zip
10 вересня 2020 14:24
Дані про товар ЛОТ 1.zip
10 вересня 2020 14:24
Сертифікати ISO Лот 1.pdf
10 вересня 2020 14:24
Додаток 2 Лот 1.pdf
10 вересня 2020 14:24
Лист погодження Лот 1.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 01:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 00:42
технічні вимоги лот 1.pdf
11 вересня 2020 00:42
565718_пропозиція.pdf
10 вересня 2020 23:47
лист згода мова ТП.pdf
10 вересня 2020 23:47
Проєкт Договору.pdf
10 вересня 2020 23:47
Довідка юридична особа.pdf
10 вересня 2020 23:47
витяг ПДВ_копія.pdf
10 вересня 2020 23:47
Статут копія.pdf
10 вересня 2020 23:47
повноваження директора.pdf
10 вересня 2020 23:47
відповідність ст 17.pdf
10 вересня 2020 23:47
Кваліфікаційна частина.pdf
10 вересня 2020 18:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ Нео-Іт

ФОП Полещук Анатолій Сергійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 157 880,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:55
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 159 879,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 17:08
ТОВ Нео-Іт
#38502019
Переможець 171 904,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нео-Іт
#38502019
171 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:29
Лот 1 угода на розірвання.pdf укладений
19 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 17:51
ЛОТ 1.pdf укладений
15 жовтня 2020 17:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю «Виконавцем» виконати зобов’язання у частині поставки товару ( комп’ютерного обладнання) відповідно до п 1.1 договору № 139 від 13 жовтня 2020 року, «Виконавцем» було запропоновано розірвати договір № 139 від 13.10.2020 року на що, Замовник відповідно до ч 1. Ст. 651 ЦКУ надав свою згоду.