Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18920000 – 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна)
Очікувана вартість
755 200,00 UAH
UA-2020-08-25-007893-a ● 88374b46601c40cda23ca72d0e1f9104
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Ігор Дубина +380442726077 tender_sso@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 755 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки
Тендерна документація
25 серпня 2020 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 17:05 |
ОГОЛОШЕННЯ СУМКИ.doc | |
25 серпня 2020 17:05 |
ТД СУМКА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
протоколи випробувань
Дата подання: 28 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:22
В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України, та відповідно до Технічних вимог Національної гвардії України від 21.09.2017 №24 (зі сповіщенням про зміну № 1) та окремо протокол на основну тканину виробу відповідно до ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України. Просимо Вашого роз’яснення, чи достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки Сумка транспортна індивідуальна на відповідність вимогам ТУ, що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України та НГУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки сумки транспортної індивідуальної на відповідність вимогам технічних умов «Сумка транспортна індивідуальна (СТІ)» ТУ 15.1-119-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2), що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Маркування
Дата подання: 28 серпня 2020 16:46
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:22
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи будуть вважатися протоколи такими, що відповідають вимогам документації, якщо в них буде зазначено в маркуванні “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ” замість “ВЛАСНІСТЬ ССО, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”, оскільки дані протоколи було виготовлено для виконання договорів Міністерства оборони України. Вважаємо що не те маркування в протоколах є несуттєвою проблемою, якщо при цьому в них будуть відображені всі основні фізико-механічні показники основної сировини даного виробу. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На етапі подання тендерних пропозицій учасники можуть подавати протоколи в яких зазначено в маркуванні “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ” замість “ВЛАСНІСТЬ ССО, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”.
Аналогічний договір
Дата подання: 28 серпня 2020 16:55
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:23
Скажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договір за Кодом ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки, але з іншою конкретною назвою предмету закупівлі , наприклад сумка-підсумок, чи інше? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 Додатку № 2, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки) або його конкретній назві (сумка транспортна індивідуальна) та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
протоколи
Дата подання: 28 серпня 2020 18:51
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:23
Доброго дня!
В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України – для лоту 1 та Технічних вимог Національної гвардії України від 21.09.2017 №24 (зі сповіщенням про зміну № 1) – для Лоту 2. Просимо Вашого роз’яснення, що мається на увазі під протоколом на предмет закупівлі: чи достатньо надати протоколи за показниками «лінійні виміри», «конструкція» та «маркування»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки сумки транспортної індивідуальної на відповідність вимогам технічних умов «Сумка транспортна індивідуальна (СТІ)» ТУ 15.1-119-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2), що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-25-007893-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:17
рішення від 30.09.2020 № 18350.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:17
інформація про перенесення від 08.10.2020 №15871.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 12:01
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16683.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:47
інформація про перенесення від 23.10.2020 № 16847.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2020 14:52
інформація про резулятивну частину рішення від 26.10.2020 № 19908.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:25
рішення від 26.10.2020 №19908.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушення
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:31
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Сумка транспортна індивідуальна тип 1 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 050,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6300 UAH |
Аукціон
Позиції
300 шт
Сумка транспортна індивідуальна тип 1
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
13 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-08-25-007893-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:17
рішення від 30.09.2020 № 18350.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:17
інформація про перенесення від 08.10.2020 №15871.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 12:01
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16683.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:47
інформація про перенесення від 23.10.2020 № 16847.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2020 14:52
інформація про резулятивну частину рішення від 26.10.2020 № 19908.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:25
рішення від 26.10.2020 №19908.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушення
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" |
203 400,00
UAH з ПДВ
|
179 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕНАВІ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
209 934,00
UAH з ПДВ
|
209 934,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАВІ" #41367899 |
Очікує рішення |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:30
|
|
ТОВ "ДЕНАВІ" #41367899 |
Рішення скасоване |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 16:13
|
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" #39012343 |
Рішення скасоване |
179 982,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:30
|
|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Рішення скасоване |
209 934,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ" #31642848 |
Рішення скасоване |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 16:22 |
Кінець періоду оскарження: | 27 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 листопада 2020 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з перерозподілом кошторисних призначень головним розпорядником бюджетних коштів, доведеного до замовника довідкою Державної судової адміністрації від 02.11.2020 № 183, тендер за кодом ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна) Лот 1 Сумка транспортна індивідуальна тип 1 визнати таким, що не відбувся, по причині скорочення видатків на здійснення закупівлі товарі, робіт та послуг. |
Документи:
16 листопада 2020 16:22
|
Електронний підпис |
16 листопада 2020 16:20
|
№ 303.pdf |