Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons" (Lot №1: "School buses" (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"); Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143614 |
Вебсайт: | https://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ХРЕЩАТИК, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ольга Миколаївна Андрєєва +380442782313 andreev.a.78@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT OSVITY I NAUKY KYYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 02143614 |
Contact point: |
Andreeva Olga Mykolayivna +380442782313 andreev.a.78@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 66 725 670,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 10 серпня 2020 17:58 |
Enquiries until: | 31 серпня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 66 725 670 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02143614.
4. Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 6.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Андрєєва Ольга Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 6, телефон +380442782313, e-mail: andreev.a.78@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Лот №1: «Шкільні автобуси»; Лот №2: «Шкільні автобуси».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Шкільні автобуси» - ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»; Лот №2: «Шкільні автобуси» - ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: «Шкільні автобуси»: Шкільні автобуси - 9 штук; Лот №2: «Шкільні автобуси»: Шкільні автобуси - 26 штук.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади освіти відповідно до тендерної документації.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 66 725 670,00 грн. (шістдесят шість мільйонів сімсот двадцять п’ять тисяч шістсот сімдесят грн 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Шкільні автобуси» - 16 906 100,00 грн (шістнадцять мільйонів дев’ятсот шість тисяч сто грн. 00 коп.) з ПДВ.; Лот №2: «Шкільні автобуси» - 49 819 570,00 грн (сорок дев’ять мільйонів вісімсот дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Обласний бюджет (на умовах спів фінансування) – 30%: 20 017 670,00 грн (5 071 800,00 грн + 14 945 870,00 грн), Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 70%: 46 708 000,00 грн (11 834 300,00 грн + 34 873 700,00 грн).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 667 256,70 грн (шістсот шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят шість грн 70 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі: Лот №1: «Шкільні автобуси» - 169 061,00 грн (сто шістдесят дев’ять тисяч шістдесят одна грн 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 498 195,70 грн (чотириста дев’яносто вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн 70 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: "10" вересня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1: «Шкільні автобуси» - 500 000,00 грн (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 1 400 000,00 грн (один мільйон чотириста тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає Лот №1: «Шкільні автобуси» - 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 02143614
р/р: №UA208201720344201012102015086
Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Київській області
МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
on conducting open bidding*
1. Name of the customer: Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration.
2. Category of the customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 02143614.
4. Location of the customer: 01001, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, street Khreshchatyk, 6.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants: Andreeva Olga Mykolayivna, authorized person for the organization and conduct of procurement procedures of the Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration, 01001, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, st. Khreshchatyk, 6, phone +380442782313, e-mail: andreev.a.78@ukr.net.
6. Type of subject of purchase: Goods.
7. Specific name of the subject of procurement: Lot №1: "School buses" (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"); Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons").
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Lot №1: "School buses" - DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"; Lot №2: "School buses" - DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons".
9. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: Lot №1: “School buses”: (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 9 pieces; Lot №2: "School buses": (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 26 pieces.
10. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: in accordance with the tender documentation.
11. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 21.12.2020.
12. Terms of payment of the contract (settlement procedure): Payment is made after presentation by the Supplier of the invoice for payment of the goods, the expense invoice for the goods and the act of acceptance-transfer of the goods, but not later than in 30 days from the date of receipt of the goods by the Customer.
13. Expected value of the subject of procurement: UAH 66,725,670.00. (sixty six million seven hundred twenty five thousand six hundred seventy hryvnias 00 kopecks) with VAT.
14. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 16,906,100.00. (sixteen million nine hundred six thousand one hundred hryvnias 00 kopecks) with VAT; Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 49,819,570.00. (forty-nine million eight hundred nineteen thousand five hundred seventy hryvnias 00 kopecks) with VAT.
15. Source of procurement financing: Regional budget (on terms of co-financing) - 30%: UAH 20 017 670.00 (UAH 5 071 800.00 + UAH 14 945 870.00), Educational subvention from the state budget to local budgets - 70%: UAH 46 708 000.00 (UAH 11 834 300.00 + UAH 34 873 700.00).
16. The size of the minimum step of price reduction: UAH 667,256.70. (six hundred sixty seven thousand two hundred fifty six hryvnias 70 kopecks) - 1% of the expected value of the subject of purchase: Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 169 061,00 hryvnias (one hundred sixty nine thousand sixty one hryvnias 00 kopecks) - 1% of the expected value of the part of the subject of purchase (lot); Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 498,195.70 (four hundred ninety-eight thousand one hundred ninety-five hryvnias 70 kopecks) - 1% of the expected value of a part of the subject of purchase (lot).
17. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
18. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
19. Deadline for submission of tender proposals: "10" September 2020 time 00:00 hours.
20. The amount of tender security (if the customer requires it):
Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 500,000.00. (five hundred thousand UAH 00 kopecks);
Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 1,400,000.00 (one million four hundred thousand UAH 00 kopecks).
21. Type of tender security (if the customer requires it): Electronic guarantee.
22. Conditions for the provision of tender security: In accordance with Article 25 of the Law, the Customer has the right to specify the requirements for the provision of tender security by the Bidders. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through a advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with mandatory imposition of EDS / QES of the advising bank. The amount of security of the tender offer is Lot №1: "School buses" - UAH 500,000.00. (five hundred thousand UAH 00 kopecks); Lot №2: “School buses” - UAH 1,400,000.00. (one million four hundred thousand UAH 00 kopecks). The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The term of the tender offer security (guarantee period) must correspond to the term of the bidder's offer. The guarantee must take effect from the date of its provision. Until the expiration of the term specified in the tender documentation, the customer has the right to require participants to extend the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document signed by the guarantor bank) in accordance with the term for which the tender is extended. proposal of the Bidder, about which as part of the tender offer the bidder provides a certificate of any form approving the extension of the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee in case of receipt of the relevant request from the customer. Type of collateral: electronic guarantee in the form of an electronic bank guarantee. All costs associated with the submission of the bid security are borne by the participant. The text of the guarantee must specify: Obligation of the Guarantor Bank to pay the Customer the guarantee amount in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the Participant's application, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The tender proposal must contain a letter from the guarantor bank regarding solvency and non-liquidation. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of this tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration
USREOU code 02143614
r/r: №UA208201720344201012102015086 State Treasury Service of Ukraine,
Kyiv GUDKSU in Kyiv region
MFI 820172
23. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: The tender proposal and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language. In the case of providing the documents necessary for the formation of the tender offer of the bidder, issued by the relevant institutions, enterprises, organizations in Russian, the availability of these documents in Russian is allowed. Otherwise, if the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
24. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
25. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".
*The announcement of open bidding was formed in accordance with the provisions of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Тендерна документація
10 серпня 2020 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 18:05 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (26_шт. - Лот_2).pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (26_шт. - Лот_2).pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf | |
10 серпня 2020 17:58 |
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf |
10 серпня 2020 19:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2020 18:05 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (26_шт. - Лот_2).pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (26_шт. - Лот_2).pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000053 ● e84804ab0ed54d578b598971ea618e4a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-08-10-007799-a 10.08.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: «Шкільні автобуси» (ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 906 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 169 061,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 18:05 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf |
10 серпня 2020 17:58 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf |
10 серпня 2020 18:05 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
|
||
10 серпня 2020 17:58 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143614 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. ХРЕЩАТИК, будинок 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАК - БАС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 11:07
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
16 723 930,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:05
|
ду 3 до договору 28_2020.jpg | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:42
|
ду 2 до Договору 28 2020.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:34
|
ду_до_договору_Лот_1.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 10:39
|
Договiр_Лот_1_9_одиниц_.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із покращенням якості предмета закупівлі (таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді). |
Номер договору про закупівлю: | 28/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена сторонами зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 28/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пп. 3 п. 5.2 Договору (Місце поставки товару) |
Номер договору про закупівлю: | 28/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |