Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Лот №1: «Шкільні автобуси» (ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»); Лот №2: «Шкільні автобуси» (ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»)
DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons" (Lot №1: "School buses" (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"); Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons")
Очікувана вартість
66 725 670,00 UAH
UA-2020-08-10-007799-a 2faab3ae4d3a4fb496102c3eccda40c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Миколаївна Андрєєва

+380442782313 andreev.a.78@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143614
Вебсайт: https://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ХРЕЩАТИК, будинок 6
Контактна особа: Ольга Миколаївна Андрєєва
+380442782313
andreev.a.78@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT OSVITY I NAUKY KYYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
National ID: 02143614
Contact point: Andreeva Olga Mykolayivna
+380442782313
andreev.a.78@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 66 725 670,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 серпня 2020 17:58
Enquiries until: 31 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 66 725 670 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02143614.
4. Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 6.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Андрєєва Ольга Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 6, телефон +380442782313, e-mail: andreev.a.78@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Лот №1: «Шкільні автобуси»; Лот №2: «Шкільні автобуси».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Шкільні автобуси» - ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»; Лот №2: «Шкільні автобуси» - ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: «Шкільні автобуси»: Шкільні автобуси - 9 штук; Лот №2: «Шкільні автобуси»: Шкільні автобуси - 26 штук.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади освіти відповідно до тендерної документації.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 66 725 670,00 грн. (шістдесят шість мільйонів сімсот двадцять п’ять тисяч шістсот сімдесят грн 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Шкільні автобуси» - 16 906 100,00 грн (шістнадцять мільйонів дев’ятсот шість тисяч сто грн. 00 коп.) з ПДВ.; Лот №2: «Шкільні автобуси» - 49 819 570,00 грн (сорок дев’ять мільйонів вісімсот дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Обласний бюджет (на умовах спів фінансування) – 30%: 20 017 670,00 грн (5 071 800,00 грн + 14 945 870,00 грн), Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 70%: 46 708 000,00 грн (11 834 300,00 грн + 34 873 700,00 грн).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 667 256,70 грн (шістсот шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят шість грн 70 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі: Лот №1: «Шкільні автобуси» - 169 061,00 грн (сто шістдесят дев’ять тисяч шістдесят одна грн 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 498 195,70 грн (чотириста дев’яносто вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн 70 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: "10" вересня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1: «Шкільні автобуси» - 500 000,00 грн (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 1 400 000,00 грн (один мільйон чотириста тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає Лот №1: «Шкільні автобуси» - 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.); Лот №2: «Шкільні автобуси» - 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 02143614
р/р: №UA208201720344201012102015086
Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Київській області
МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
ADVERTISEMENT
on conducting open bidding*

1. Name of the customer: Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration.
2. Category of the customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 02143614.
4. Location of the customer: 01001, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, street Khreshchatyk, 6.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants: Andreeva Olga Mykolayivna, authorized person for the organization and conduct of procurement procedures of the Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration, 01001, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, st. Khreshchatyk, 6, phone +380442782313, e-mail: andreev.a.78@ukr.net.
6. Type of subject of purchase: Goods.
7. Specific name of the subject of procurement: Lot №1: "School buses" (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"); Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons").
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Lot №1: "School buses" - DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons"; Lot №2: "School buses" - DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons".
9. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: Lot №1: “School buses”: (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 9 pieces; Lot №2: "School buses": (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 26 pieces.
10. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: in accordance with the tender documentation.
11. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 21.12.2020.
12. Terms of payment of the contract (settlement procedure): Payment is made after presentation by the Supplier of the invoice for payment of the goods, the expense invoice for the goods and the act of acceptance-transfer of the goods, but not later than in 30 days from the date of receipt of the goods by the Customer.
13. Expected value of the subject of procurement: UAH 66,725,670.00. (sixty six million seven hundred twenty five thousand six hundred seventy hryvnias 00 kopecks) with VAT.
14. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 16,906,100.00. (sixteen million nine hundred six thousand one hundred hryvnias 00 kopecks) with VAT; Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 49,819,570.00. (forty-nine million eight hundred nineteen thousand five hundred seventy hryvnias 00 kopecks) with VAT.
15. Source of procurement financing: Regional budget (on terms of co-financing) - 30%: UAH 20 017 670.00 (UAH 5 071 800.00 + UAH 14 945 870.00), Educational subvention from the state budget to local budgets - 70%: UAH 46 708 000.00 (UAH 11 834 300.00 + UAH 34 873 700.00).
16. The size of the minimum step of price reduction: UAH 667,256.70. (six hundred sixty seven thousand two hundred fifty six hryvnias 70 kopecks) - 1% of the expected value of the subject of purchase: Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - 169 061,00 hryvnias (one hundred sixty nine thousand sixty one hryvnias 00 kopecks) - 1% of the expected value of the part of the subject of purchase (lot); Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 498,195.70 (four hundred ninety-eight thousand one hundred ninety-five hryvnias 70 kopecks) - 1% of the expected value of a part of the subject of purchase (lot).
17. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
18. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
19. Deadline for submission of tender proposals: "10" September 2020 time 00:00 hours.
20. The amount of tender security (if the customer requires it):
Lot №1: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 500,000.00. (five hundred thousand UAH 00 kopecks);
Lot №2: “School buses” (DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons") - UAH 1,400,000.00 (one million four hundred thousand UAH 00 kopecks).
21. Type of tender security (if the customer requires it): Electronic guarantee.
22. Conditions for the provision of tender security: In accordance with Article 25 of the Law, the Customer has the right to specify the requirements for the provision of tender security by the Bidders. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through a advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with mandatory imposition of EDS / QES of the advising bank. The amount of security of the tender offer is Lot №1: "School buses" - UAH 500,000.00. (five hundred thousand UAH 00 kopecks); Lot №2: “School buses” - UAH 1,400,000.00. (one million four hundred thousand UAH 00 kopecks). The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The term of the tender offer security (guarantee period) must correspond to the term of the bidder's offer. The guarantee must take effect from the date of its provision. Until the expiration of the term specified in the tender documentation, the customer has the right to require participants to extend the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document signed by the guarantor bank) in accordance with the term for which the tender is extended. proposal of the Bidder, about which as part of the tender offer the bidder provides a certificate of any form approving the extension of the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee in case of receipt of the relevant request from the customer. Type of collateral: electronic guarantee in the form of an electronic bank guarantee. All costs associated with the submission of the bid security are borne by the participant. The text of the guarantee must specify: Obligation of the Guarantor Bank to pay the Customer the guarantee amount in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the Participant's application, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The tender proposal must contain a letter from the guarantor bank regarding solvency and non-liquidation. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of this tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Department of Education and Science of the Kyiv Regional State Administration
USREOU code 02143614
r/r: №UA208201720344201012102015086 State Treasury Service of Ukraine,
Kyiv GUDKSU in Kyiv region
MFI 820172
23. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: The tender proposal and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language. In the case of providing the documents necessary for the formation of the tender offer of the bidder, issued by the relevant institutions, enterprises, organizations in Russian, the availability of these documents in Russian is allowed. Otherwise, if the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
24. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
25. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".

*The announcement of open bidding was formed in accordance with the provisions of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

10 серпня 2020 19:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:05
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_4 (26_шт. - Лот_2).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_3 (26_шт. - Лот_2).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
10 серпня 2020 17:58
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf
10 серпня 2020 19:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:05
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
10 серпня 2020 17:58
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_4 (26_шт. - Лот_2).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_4 (9_шт. - Лот_1).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_3 (26_шт. - Лот_2).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_3 (9_шт. - Лот_1).pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
10 серпня 2020 17:58
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
10 серпня 2020 17:58
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000053 ● e84804ab0ed54d578b598971ea618e4a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-08-10-007799-a 10.08.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №2: «Шкільні автобуси» (ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 819 570,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 498 195,70 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1400000 UAH


Title: Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons")
Current status: Complete
Estimated total value: 49 819 570,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 498 195,70 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 07 жовтня 2020 11:40
Auction planned date: 07 жовтня 2020 11:40
Закінчення: 07 жовтня 2020 12:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
Лот №2: «Шкільні автобуси» (ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»)
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 21 грудня 2020

Lot №2: "School buses"(DK 021: 2015: code 34120000-4 "Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons")
CPV: 34120000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 жовтня 2020
UA-2020-08-10-007799-a2faab3ae4d3a4fb496102c3eccda40c5
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143614
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. ХРЕЩАТИК, будинок 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТРАК - БАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 11:07

Документи

10 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2020 16:47
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:42
додаток 1.pdf
09 вересня 2020 16:42
договір з СТО 1.pdf
09 вересня 2020 16:42
Формуляр.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
Формуляр.pdf
09 вересня 2020 16:42
установчі документи.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
установчі документи.pdf
09 вересня 2020 16:42
уповноважена особа.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
уповноважена особа.pdf
09 вересня 2020 16:42
технічна частина 2 лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:42
технічна частина 1 лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
статут частина 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
статут частина 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
статут частина 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
статут частина 1.pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (4).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (4).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (3).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (3).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (2).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (2).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (1).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (1).pdf
09 вересня 2020 16:41
протокол про підпис.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
протокол про підпис.pdf
09 вересня 2020 16:41
пропозиція лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
пропозиція лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
проект договору лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
проект договору лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:40
наказ на Гончарук.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:40
наказ на Гончарук.pdf
09 вересня 2020 16:40
Лицензия_Банковская.pdf
09 вересня 2020 16:40
інформація про СТО.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:40
інформація про СТО.pdf
09 вересня 2020 16:40
ЗІП_Печатка.pdf (1).p7s
09 вересня 2020 16:40
ЗІП_Печатка.pdf
09 вересня 2020 16:39
ДСТУ 7013 2009.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
ДСТУ 7013 2009.pdf
09 вересня 2020 16:39
додаток 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
додаток 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
додаток 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір СТО Ярославль 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір СТО Ярославль 1.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір Петрове.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір Петрове.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
Довгал_4778(нотар).pdf.p7s.p7s
09 вересня 2020 16:38
Довгал_4778(нотар).pdf
09 вересня 2020 16:38
відгук Петрове.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
відгук Петрове.pdf
09 вересня 2020 16:38
Відгук Кропівницький.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
Відгук Кропівницький.pdf
09 вересня 2020 16:38
ВИДАТКОВА 12.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
ВИДАТКОВА 12.pdf
09 вересня 2020 16:38
АКТ 12.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
АКТ 12.pdf
09 вересня 2020 16:38
авторизація лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
авторизація лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:38
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04.pdf
09 вересня 2020 16:38
17 стаття.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
17 стаття.pdf
09 вересня 2020 16:38
16 стаття 2 частина.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 2 частина.pdf
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 1 частина.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 1 частина.pdf
09 вересня 2020 16:37
4 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
4 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
3 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
3 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
2 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
2 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
1 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
1 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей* 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" не було надано у складі документів тендерної пропозиції копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю - п. 4.2. Додатку 1 до тендерної документації: «Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" повинен надати копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. ____________________ * Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей сформовано у відповідності до положень частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).

Документи

10 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:38
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2020 12:38
Dovidka_20260415680250028373.pdf.p7s
16 жовтня 2020 12:38
Dovidka_20260415680250028373.pdf
30 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:47
Технічні вимоги Лот 2.pdf
09 вересня 2020 17:47
Рейтинг_Скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Рейтинг.zip
09 вересня 2020 17:47
Ліцензія_скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Лiцензiя.zip
09 вересня 2020 17:47
Довiренiсть_скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Довiренiсть_Рижий.zip
09 вересня 2020 17:47
Гарантия_6288.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАК - БАС"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 49 790 000,00
UAH з ПДВ
49 291 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК - БАС" 49 818 000,00
UAH з ПДВ
49 319 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:38
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2020 12:38
Dovidka_20260415680250028373.pdf.p7s
16 жовтня 2020 12:38
Dovidka_20260415680250028373.pdf
30 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:47
Технічні вимоги Лот 2.pdf
09 вересня 2020 17:47
Рейтинг_Скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Рейтинг.zip
09 вересня 2020 17:47
Ліцензія_скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Лiцензiя.zip
09 вересня 2020 17:47
Довiренiсть_скан.pdf
09 вересня 2020 17:47
Довiренiсть_Рижий.zip
09 вересня 2020 17:47
Гарантия_6288.zip

Публічні документи

09 вересня 2020 16:47
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:42
додаток 1.pdf
09 вересня 2020 16:42
договір з СТО 1.pdf
09 вересня 2020 16:42
Формуляр.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
Формуляр.pdf
09 вересня 2020 16:42
установчі документи.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
установчі документи.pdf
09 вересня 2020 16:42
уповноважена особа.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:42
уповноважена особа.pdf
09 вересня 2020 16:42
технічна частина 2 лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:42
технічна частина 1 лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
статут частина 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
статут частина 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
статут частина 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
статут частина 1.pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (4).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (4).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (3).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (3).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (2).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (2).pdf
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (1).pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
сертифікат типу ч (1).pdf
09 вересня 2020 16:41
протокол про підпис.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
протокол про підпис.pdf
09 вересня 2020 16:41
пропозиція лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
пропозиція лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:41
проект договору лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:41
проект договору лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:40
наказ на Гончарук.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:40
наказ на Гончарук.pdf
09 вересня 2020 16:40
Лицензия_Банковская.pdf
09 вересня 2020 16:40
інформація про СТО.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:40
інформація про СТО.pdf
09 вересня 2020 16:40
ЗІП_Печатка.pdf (1).p7s
09 вересня 2020 16:40
ЗІП_Печатка.pdf
09 вересня 2020 16:39
ДСТУ 7013 2009.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
ДСТУ 7013 2009.pdf
09 вересня 2020 16:39
додаток 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
додаток 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
додаток 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір СТО Ярославль 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір СТО Ярославль 1.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір Петрове.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір Петрове.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 2.pdf
09 вересня 2020 16:39
договір з СТО 1.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:39
Довгал_4778(нотар).pdf.p7s.p7s
09 вересня 2020 16:38
Довгал_4778(нотар).pdf
09 вересня 2020 16:38
відгук Петрове.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
відгук Петрове.pdf
09 вересня 2020 16:38
Відгук Кропівницький.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
Відгук Кропівницький.pdf
09 вересня 2020 16:38
ВИДАТКОВА 12.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
ВИДАТКОВА 12.pdf
09 вересня 2020 16:38
АКТ 12.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
АКТ 12.pdf
09 вересня 2020 16:38
авторизація лот 2.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
авторизація лот 2.pdf
09 вересня 2020 16:38
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04.pdf
09 вересня 2020 16:38
17 стаття.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:38
17 стаття.pdf
09 вересня 2020 16:38
16 стаття 2 частина.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 2 частина.pdf
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 1 частина.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
16 стаття 1 частина.pdf
09 вересня 2020 16:37
4 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
4 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
3 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
3 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
2 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
2 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:37
1 настанова.pdf.p7s
09 вересня 2020 16:37
1 настанова.pdf
09 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

ТОВ "ТРАК - БАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
Переможець 49 291 788,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
49 291 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:37
ду_до_договору_Лот_2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:41
Договiр_Лот_2_26_одиниц_.pdf укладений
29 жовтня 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із покращенням якості предмета закупівлі (таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді).
Номер договору про закупівлю: 29/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 291 788,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 215 298,00 UAH)