Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (protection of objects, implementation of bypass mode) (Lot №1 - protection of objects, implementation of bypass mode in bus fleets, service stations of buses, AP8 gas stations; Lot №2 - protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depots, warehouse of SURS KP "Kyivpastrans"; Lot №3 - protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troyeschina line of high-speed tram KP "Kyivpastrans";Lot №4 - protection of facilities, implementation of the bypass regime on the Borshchahiv high-speed tram line of KP Kyivpastrans; Lot №5 - protection of facilities, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution of health improvement and recreation of children “Sputnik-1”, Sanatorium-dispensary “Pushcha-Vodytsya”, dormitories; Lot №6 - protection of facilities, implementation of the bypass regime of the Energy Supply and Communications Service, warehouses of the Track Service, Track Service; Lot №7 - protection of objects, implementation of the bypass regime of the Funicular of KP "Kyivpastrans" and AS "Vydubychi")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віталій Зарицький +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Vitaliy Zarytsky +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 81 555 600,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 06 серпня 2020 11:30 |
Enquiries until: | 19 вересня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 вересня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 81 555 600 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
language (languages) in which the tender proposals should be drafted: in Ukrainian (more details in the tender documentation)
Тендерна документація
21 вересня 2020 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 17:28 |
ЗТД2 Охоронні послуги.docx | |
21 вересня 2020 17:27 |
Перелік змін 2.docx | |
02 вересня 2020 14:15 |
Перелік змін 1.docx |
21 вересня 2020 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2020 17:28 |
ЗТД2 Охоронні послуги.docx
|
||||||
21 вересня 2020 17:27 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
02 вересня 2020 14:15 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону "Про публічні зікупівлі" "тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.".
Також, інформуємо, згідно з п. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).
Отже, у випадку якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
1. Стаття 6 Закону України «Про охорону праці»
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці».
1. Якщо алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики були придбані у 2020 році та мають термін придатності до кінця 2020 року і сертифікат відповідності то на них повірка не потрібна. Сертифікатом відповідності підтверджується їх придатність протягом 2020 року.
2. Медичні аптечки та газові балончики дійсно мають термін придатності, встановлений відповідними стандартами та вказаний виробником. Термін придатності має бути до кінця 2020 року.
У разі технічної неможливості надати таку(-і) ліцензію(-ї) Учасник надає письмове пояснення причини ненадання їх, а Замовник згідно п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо у відповіді на запит Замовника від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції надійде відповідь, що в період, зазначений у посвідченні про присвоєння/підвищення кваліфікації «Охоронник» «Охоронець» 3-го розряду, відповідний навчальний заклад не мав ліцензії на навчання (підвищення кваліфікації) за спеціальністю «Охоронник» «Охоронець», така пропозиція буде відхилена.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до вимог п.п. 2.1 п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» та технічних вимог визначених у Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагається «надання копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу». Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим, навіщо замовник вимагає ліцензію навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати документ державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду;
Тоді постає закономірне питання, як Учаснику надати таку ліцензію, як що в своєму штаті вже маємо охоронників які вже пройшли навчання 10 – 15 років тому, та мають відповідну кваліфікацію «Охоронник 3 розряду». Де знайти таку ліцензію такого закладу датованою відповідними роками, як що навчального закладу може вже навіть не існувати. Також хочемо зазначити що в Учасника може працювати персонал охорони, який вже пройшов відповідну підготовку та отримав потрібну кваліфікацію, але отримав він її під час роботи на іншому охоронному підприємстві. Також персонал охорони міг навчатися у різних навчальних закладах по усій території Україні та у різні часові проміжки, то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже припинили своє існування, деякі вже навіть не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також зазначимо, що при прийнятті на роботу в охоронну структуру працівників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник». Тому наполегливо просимо Вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує фундаментальні основи Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Вимога . Враховуючи вище викладене, наполегливо просимо внести корективи до розрахунку вартості послуг одного охоронника людино/годин, що міститься додатку №6 до тендерної документації та в додатку №4 до ПРОЕКТУ для Лотів№1,2,5,6,7 ДОГОВІРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ОХОРОНИ, з урахуванням вище зазначених витрат учасників в залежності від його оподаткування(податок на прибуток 18%, єдиний податок 5%, податок на додану вартість 20%.)
Скарги до процедури
Дата подання: 04 вересня 2020 16:19
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:32
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:33
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:31
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000097 ● a9f439de87d445478c9c038db851b652
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-08-06-002598-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 20:15:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг, 7 лотів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-002598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 16:59:09
Відповідь на звернення
Надання пояснень, а саме: яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2021-02-10 17:54:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (за лотами 1, 2, 4 та 5) (частина шістнадцята статті 29 Закону))
Оскарження в суді
Опис: | КП "Київпастранс" 16.02.2021 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 17 лютого 2021 |
Документи:
16 березня 2021 16:32
|
Електронний підпис |
16 березня 2021 16:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.pdf |
16 березня 2021 16:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
16 березня 2021 16:32
|
Електронний підпис |
17 лютого 2021 19:19
|
Електронний підпис |
16 березня 2021 16:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.pdf |
16 березня 2021 16:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс» |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 518 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27594 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-006" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:21
|
ТОВ "ІРБІС 2001" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 18:58
|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 19:06
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ГЛАДІАТОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ОХОРОНА-006" | Документи |
Відхилено
Документи
|