Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Therapeutic food for children with phenylketonuria, 10 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 073 571,22 UAH з ПДВ |
Publication date: | 05 серпня 2020 16:26 |
Enquiries until: | 28 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 073 571 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
05 серпня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 16:27 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
ТД ФКУ 3.pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf | |
05 серпня 2020 16:27 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000047 ● 047c073b344e4dc7a85998850651ebfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2020-08-05-002426-b 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, розміщено в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів в пункті «5. Конкретна назва предмета закупівлі», щодо кожної частини предмету закупівлі (лоту). Крім того, вказана інформація оприлюднена Департаментом в окремому файлі «Оголошення про заплановану закупівлю.pdf». Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД ФКУ 3.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону. Згідно частини шостої статті 17 Закону (в редакції, що вступила в дію з 19.04.2020) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, 10 лотів), ідентифікатор UA-2020-08-05-002426-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону. Зауваження щодо відсутності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, прийнято до уваги та враховано в роботі тендерного комітету Департаменту.
2020-11-13 15:00:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 10 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - Afenil gel, або еквівалент - 54943,92 гр. білка в продуктах лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 706 029,37 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 530,15 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21100 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Б-777" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Амікум Фарма" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Амікум Фарма" #40866700 |
Переможець |
702 183,30
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 16:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 15:30
|
Договір 156 | укладений |
13 жовтня 2020 15:01
|