Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, 10 лотів
Therapeutic food for children with phenylketonuria, 10 lots
Очікувана вартість
4 073 571,22 UAH
UA-2020-08-05-002426-b 83353ecf5d28425ead00cdb48a337c1d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 073 571,22 UAH з ПДВ
Publication date: 05 серпня 2020 16:26
Enquiries until: 28 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 073 571 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000047 ● 047c073b344e4dc7a85998850651ebfd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2020-08-05-002426-b 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, розміщено в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів в пункті «5. Конкретна назва предмета закупівлі», щодо кожної частини предмету закупівлі (лоту). Крім того, вказана інформація оприлюднена Департаментом в окремому файлі «Оголошення про заплановану закупівлю.pdf». Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД ФКУ 3.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону. Згідно частини шостої статті 17 Закону (в редакції, що вступила в дію з 19.04.2020) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, 10 лотів), ідентифікатор UA-2020-08-05-002426-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону. Зауваження щодо відсутності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, прийнято до уваги та враховано в роботі тендерного комітету Департаменту.

2020-11-13 15:00:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - PKU Anamix Infant, або еквівалент - 15615,2 гр. білка в продуктах лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 236 726,43 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 183,63 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7100 UAH


Title: lot 1 - 15880000-0 Special foods enriched with nutrients - PKU Anamix Infant, or the equivalent - 15615.2 gr. protein in medical foods for children with phenylketonuria
Current status: Complete
Estimated total value: 236 726,43 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 183,63 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 вересня 2020 12:56
Auction planned date: 21 вересня 2020 12:56
Закінчення: 21 вересня 2020 13:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15615.2 г
лот 1 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - PKU Anamix Infant, або еквівалент - 15615,2 гр. білка в продуктах лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 15880000-0 Special foods enriched with nutrients - PKU Anamix Infant, or the equivalent - 15615.2 gr. protein in medical foods for children with phenylketonuria (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 15880000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-08-05-002426-b83353ecf5d28425ead00cdb48a337c1d
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Б-777" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 вересня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:43
Протокол НР.7z
07 вересня 2020 12:43
Наказ Фролова Ю.М.7z
07 вересня 2020 12:43
Лист для клієнтів.7z
07 вересня 2020 12:43
Гарантія 8122-20.7z
07 вересня 2020 12:43
Витяг із Статуту.7z
07 вересня 2020 12:43
Банківська ліцензія.7z
07 вересня 2020 12:43
18проект договору лот 1.pdf
07 вересня 2020 12:43
5Листи ст17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 вересня 2020 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:54
Ліцензія.PDF
29 вересня 2020 17:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:17
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:52
Банківська Гарантія.rar
07 вересня 2020 16:52
6.Інші.pdf
07 вересня 2020 16:52
3Технічна частина 2.pdf
07 вересня 2020 16:52
3.Технічна части 1.pdf
07 вересня 2020 16:52
2.Вимоги ст 17.pdf
07 вересня 2020 16:52
1. Вимоги ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Амікум Фарма"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 236 101,82
UAH з ПДВ
236 101,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 236 570,28
UAH з ПДВ
236 570,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:54
Ліцензія.PDF
29 вересня 2020 17:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:17
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:52
Банківська Гарантія.rar
07 вересня 2020 16:52
6.Інші.pdf
07 вересня 2020 16:52
3Технічна частина 2.pdf
07 вересня 2020 16:52
3.Технічна части 1.pdf
07 вересня 2020 16:52
2.Вимоги ст 17.pdf
07 вересня 2020 16:52
1. Вимоги ст 16.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:43
Протокол НР.7z
07 вересня 2020 12:43
Наказ Фролова Ю.М.7z
07 вересня 2020 12:43
Лист для клієнтів.7z
07 вересня 2020 12:43
Гарантія 8122-20.7z
07 вересня 2020 12:43
Витяг із Статуту.7z
07 вересня 2020 12:43
Банківська ліцензія.7z
07 вересня 2020 12:43
18проект договору лот 1.pdf
07 вересня 2020 12:43
5Листи ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амікум Фарма"

ТОВ "Б-777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
Переможець 236 101,82
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
236 101,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 17:57
Додаткова угода 1 до договору 156.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:01
Договір 156 укладений
13 жовтня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 156 про закупівлю товарів за державні кошти від 13.10.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 15615,20 гр. білка.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 228,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 038,00 UAH)