Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981514 |
Вебсайт: | http://crl-shostka.org.ua |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Щедріна,1 |
Контактна особа: |
Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна +380544972837 olgashcurat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Тендерна документація
30 липня 2020 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 11:56 |
ТД засоби20р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000006 ● 6cb0277aa93849d982db17431941a99d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2020 № 87
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2020 №87
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2020-07-30-000909-a 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення відкритих торгів на закупівлю дезінфікуючих засобів, між КНП «Шосткинська ЦРЛ» та ФОП «Борейко Олександр Вікторович» укладено Договір №01-09/20-1085 від 11.09.2020 (надалі – Договір). За умовами Додатку 1 п.2 Тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Після визнання учасника переможцем Довідка завантажується у систему Прозорро. Відповідно після прийняття учасника переможцем Довідка учасника-переможця торгів ФО-П Борейко О.В. щодо не притягнення до відповідальності за вчиення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (завантажена в систему під №2 від 28.08.2020) та Довідка про відсутність заборгованості (31.08.2020), скани додаються.
2020-12-24 10:24:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дезінфекційні засоби |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
158 370,00
UAH з ПДВ
|
158 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" |
172 965,00
UAH з ПДВ
|
172 965,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-2018" |
179 500,00
UAH з ПДВ
|
179 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
158 370,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 15:11
|
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" #41932082 |
Переможець |
172 965,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 11:11
|
1064 | укладений |
09 вересня 2020 11:09
|