Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-07-30-000909-a 75afa098628e47f5a303bd4353ede4c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна

+380544972837 olgashcurat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981514
Вебсайт: http://crl-shostka.org.ua
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Щедріна,1
Контактна особа: Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна
+380544972837
olgashcurat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

30 липня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:56
ТД засоби20р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000006 ● 6cb0277aa93849d982db17431941a99d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.11.2020 № 87

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2020 №87


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2020-07-30-000909-a 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведення відкритих торгів на закупівлю дезінфікуючих засобів, між КНП «Шосткинська ЦРЛ» та ФОП «Борейко Олександр Вікторович» укладено Договір №01-09/20-1085 від 11.09.2020 (надалі – Договір). За умовами Додатку 1 п.2 Тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Після визнання учасника переможцем Довідка завантажується у систему Прозорро. Відповідно після прийняття учасника переможцем Довідка учасника-переможця торгів ФО-П Борейко О.В. щодо не притягнення до відповідальності за вчиення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (завантажена в систему під №2 від 28.08.2020) та Довідка про відсутність заборгованості (31.08.2020), скани додаються.

2020-12-24 10:24:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дезактин
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 675,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 серпня 2020 14:53
Закінчення: 18 серпня 2020 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 кг
Дезактин
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА" 87 000,00
UAH з ПДВ
56 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Литвиненко Наталія Миколаївна 78 000,00
UAH з ПДВ
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРЕЙКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 120 000,00
UAH з ПДВ
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 61 500,00
UAH з ПДВ
55 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА"

ФОП Литвиненко Наталія Миколаївна

ФОП "БОРЕЙКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 55 980,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:21
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА"
#2232318926
Відхилено 56 100,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:28
ФОП Литвиненко Наталія Миколаївна
#2757612765
Відхилено
74 999,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00
ФОП "БОРЕЙКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2289813898
Переможець 109 800,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:15

Документи

26 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:18
П63

Документи

26 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:24
П64

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:58
П66

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРЕЙКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2289813898
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:00
1085 укладений
14 вересня 2020 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 800,00
UAH