Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 621 002,04 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
ЛОТ 1 - Ремонт живильного столу котла №3 - 50531100-7
ЛОТ 2 - Ремонт горизонтального транспортеру із заміною шнеків котла №1 - 50531100-7
ЛОТ 3 - Ремонт складових частин кранів та котлів по зразкам та кресленням - 50531400-7
ЛОТ 4 - Ремонт трубопроводів фільтрів знезалізування води - 50531100-7
ЛОТ 5 - Ремонт корпусу похилого транспортеру К-1 - 50531100-7
ЛОТ 6 - Ремонт підкранових колій з нівеліровкою - 50531400-7
ЛОТ 7 – Ремонт скребкового конвеєра «Редлер» - 50531100-7
ЛОТ 8 - Ремонт електродвигунів та трансформаторів - 50532000-3
ЛОТ 9 - Технічне обслуговування компресора АЛУП - 50531300-9
Тендерна документація
30 липня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 1 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 2 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 8 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
ВТ_ТД_5053 Енергія.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 5 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 7 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 6 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 4 50530000.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 3 50530000-9.doc | |
29 липня 2020 17:18 |
Лот 9 50530000-9.doc |
30 липня 2020 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 1 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 2 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 8 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
ВТ_ТД_5053 Енергія.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 5 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 7 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 6 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 4 50530000.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 3 50530000-9.doc
|
||||||
29 липня 2020 17:18 |
Лот 9 50530000-9.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-20-000002 ● 9974486f9d364b96a2d39ee7baf1132b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2020 №68
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2020 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-29-008848-с 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-23 10:01:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки СП «Завод «Енергія», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-008848-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 20 серпня 2020 року №1465 (лот – 4) та №1466 (лот – 5) не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
2. Яким чином учасником ТОВ «РЕАЛ» (лот-5), якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання довідки за формою 3, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі (пункт 3 додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-26 13:36:30
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-11-20-000002
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-11-20-000002 - файли додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-11-20-000002 - файли вкладено.
2020-12-11 15:24:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду/ |
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Документи:
21 грудня 2020 16:15
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 3 - Ремонт складових частин кранів та котлів по зразкам та кресленням |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом здійснення Замовником оплати протягом 45 календарних днів після підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |