Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки СП "Завод "Енергія"
Очікувана вартість
3 621 002,04 UAH
UA-2020-07-29-008848-c f90b4ffbdf734b6e8c2cbd5a4d545e71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 621 002,04 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.

Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
ЛОТ 1 - Ремонт живильного столу котла №3 - 50531100-7
ЛОТ 2 - Ремонт горизонтального транспортеру із заміною шнеків котла №1 - 50531100-7
ЛОТ 3 - Ремонт складових частин кранів та котлів по зразкам та кресленням - 50531400-7
ЛОТ 4 - Ремонт трубопроводів фільтрів знезалізування води - 50531100-7
ЛОТ 5 - Ремонт корпусу похилого транспортеру К-1 - 50531100-7
ЛОТ 6 - Ремонт підкранових колій з нівеліровкою - 50531400-7
ЛОТ 7 – Ремонт скребкового конвеєра «Редлер» - 50531100-7
ЛОТ 8 - Ремонт електродвигунів та трансформаторів - 50532000-3
ЛОТ 9 - Технічне обслуговування компресора АЛУП - 50531300-9
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

30 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:18
Лот 1 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 2 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 8 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
ВТ_ТД_5053 Енергія.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 5 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 7 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 6 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 4 50530000.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 3 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 9 50530000-9.doc
30 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:18
Лот 1 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 2 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 8 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
ВТ_ТД_5053 Енергія.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 5 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 7 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 6 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 4 50530000.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 3 50530000-9.doc
29 липня 2020 17:18
Лот 9 50530000-9.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000002 ● 9974486f9d364b96a2d39ee7baf1132b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2020 №68
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2020 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-29-008848-с 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 10:01:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки СП «Завод «Енергія», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-008848-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 20 серпня 2020 року №1465 (лот – 4) та №1466 (лот – 5) не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
2. Яким чином учасником ТОВ «РЕАЛ» (лот-5), якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання довідки за формою 3, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі (пункт 3 додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 13:36:30

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-11-20-000002

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-11-20-000002 - файли додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-11-20-000002 - файли вкладено.

2020-12-11 15:24:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду/
Дата публікації: 21 грудня 2020

Документи:

21 грудня 2020 16:15
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Ремонт живильного столу котла №3
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 400,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Ремонт живильного столу котла №3
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом здійснення Замовником оплати протягом 45 календарних днів після підписання Сторонами Акта форма № КБ-2в та Довідки форма № КБ-3. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМПЛЕКТМОНТАЖНАЛАГОДЖУВАННЯ" 139 970,26
UAH з ПДВ
139 970,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:56
цінові пропозиції.pdf
03 серпня 2020 10:56
форма 1 з додатками.pdf
03 серпня 2020 10:56
Статут.pdf
03 серпня 2020 10:56
дц,лк,вр лот 7.pdf
03 серпня 2020 10:56
дц,лк,вр лот 5.pdf
03 серпня 2020 10:56
дц,лк,вр лот 1.pdf
03 серпня 2020 10:56
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМПЛЕКТМОНТАЖНАЛАГОДЖУВАННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій