Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
249 098,00 UAH
UA-2020-07-29-008709-c 397fec48c03e4057be87b431b77ff77b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кльок

+380986591290 klok.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25543291
Вебсайт: https://zelenodolsk.otg.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15
Контактна особа: Ольга Кльок
+380986591290
klok.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 249 098,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Лот 1-Ноутбуки
Лот 2- Персональні комп’ютери
Лот 3-Ноутбук

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 липня 2020 14:28
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день!) Дякуємо за запитання.
Товар повинен пропонуватись Учасниками новим, та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. Пропозиції щодо постачання Товару, який перебував в експлуатації до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Поставка товару, його збірка здійснюється з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень, відповідно до адреси поставки, в узгоджений з керівником закладу час.
Товар повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання. Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України та діючими стандартами.
Поставка товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-008709-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 24 серпня 2020 14:24
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Учасник не надав у складі пропозиції відомості про учасника за формою Додатку №5 та не надано лист на обробку даних за форму Додатку №7, які вимагались Замовником.
Крім того, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" усупереч Додатку №1 надано довідки про наявність працівників та наявність матеріально-технічної бази не у відповідно до форм, які вимагались в Додатку №1
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 14:45
Технічна помилка.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення тендерної пропозиції. Додається Протокол №25/08/2.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис предмету закупівлі:
Лот 2 - Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 67 742,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 338,71 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 12:30
Закінчення: 17 серпня 2020 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Персональні комп’ютери, згідно Додатку №1 «Специфікація»
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53860, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, згідно Додатку №2 «Дислокація об’єктів»
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язаний повністю оплатити товар протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та акту приймання-передачі на підставі наданого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 600,00
UAH з ПДВ
45 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 48 486,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 12:21
ПРОПОЗИЦІЯ оновлена.pdf
26 серпня 2020 11:54
Довідка ст. 17.pdf
26 серпня 2020 11:44
ДФС.pdf
26 серпня 2020 11:44
МВС.zip
13 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:30
лист-гарантія МТБ.pdf
13 серпня 2020 17:30
Згода з договором.pdf
13 серпня 2020 17:30
довідка ст 17.pdf
13 серпня 2020 17:30
Лист-гарантія.pdf
13 серпня 2020 17:30
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 17:30
Довідка гарантія.pdf
13 серпня 2020 17:30
лист-пояснення Статут.pdf
13 серпня 2020 17:30
ІНН.pdf
13 серпня 2020 17:30
технічні.pdf
13 серпня 2020 17:30
лист-згода на ОПД.pdf
13 серпня 2020 17:30
Витяг.pdf
13 серпня 2020 17:30
Рішення.pdf
13 серпня 2020 17:30
Про ліцензування.pdf
13 серпня 2020 17:30
Виписка.pdf
13 серпня 2020 17:30
Паспорт.pdf
13 серпня 2020 17:30
Довідка без печатки.pdf
13 серпня 2020 17:30
Опис документів.pdf
13 серпня 2020 17:30
Дов про наявн працівн.pdf
13 серпня 2020 17:30
Договір оренди.pdf
13 серпня 2020 17:30
Документи КОМЕЛ.zip
13 серпня 2020 17:30
лист-гарантія ст 17.pdf
13 серпня 2020 17:30
Довідка підпис.pdf
13 серпня 2020 17:30
Дов місць гарант обсл.pdf
13 серпня 2020 17:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 08:33
д.у.№2,14.09.20,дог1009.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 17:04
дог.1009,д.у.1,10.09.2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 12:55
дог.1009,д.у.№1,10.09.2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 08:32
1009,09.09.2020.pdf укладений
09 вересня 2020 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1009 від 09.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 33270,00 грн. (Тридцять три тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.), місцевий бюджет-9730,00 грн. (Дев’ять тисяч сімсот тридцять грн. 00 коп.) 2. У зв’язку зі зміною п.3.2. договору №1009 від 09.09.2020 р. сторони дійшли згоди внести зміни до п.13 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в частині реквізитів Замовника .
Номер договору про закупівлю: 1009
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1009 від 09.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 33270,00 грн. (Тридцять три тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.), місцевий бюджет-9730,00 грн. (Дев’ять тисяч сімсот тридцять грн. 00 коп.) 2. У зв’язку зі зміною п.3.2. договору №1009 від 09.09.2020 р. сторони дійшли згоди внести зміни до п.13 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в частині реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1009
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1009 від 09.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 33792,00 грн. (Тридцять три тисячі сімсот дев’яносто дві грн. 00 коп.), місцевий бюджет-9208,00 грн. (Дев’ять тисяч двісті вісім грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1009
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 166,67 UAH)