Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 33600000-6– Фармацевтична продукція, 2 лота
Очікувана вартість
489 140,00 UAH
UA-2020-07-28-002073-c ● 8565142eb2e042b1abf47ee8b8f5ac3c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 40032148 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121 |
Контактна особа: |
Ірина Сова +380508116142 sovik40032148@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 489 140,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
07 вересня 2020 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 16:44 |
Зміни до ТД_Нова редакція_.pdf | |
07 вересня 2020 16:42 |
ТД_ЗЗ6_НОВА редакція.pdf | |
27 серпня 2020 17:11 |
додаток4_нова редакція_.pdf | |
27 серпня 2020 17:11 |
додаток5_нова редакція_.pdf | |
27 серпня 2020 17:11 |
додаток3_нова редакція_.pdf | |
28 липня 2020 10:43 |
додаток2.pdf | |
28 липня 2020 10:43 |
додаток1.pdf |
07 вересня 2020 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 вересня 2020 16:44 |
Зміни до ТД_Нова редакція_.pdf
|
|||||||||
07 вересня 2020 16:42 |
ТД_ЗЗ6_НОВА редакція.pdf
|
|||||||||
27 серпня 2020 17:11 |
додаток4_нова редакція_.pdf
|
|||||||||
27 серпня 2020 17:11 |
додаток5_нова редакція_.pdf
|
|||||||||
27 серпня 2020 17:11 |
додаток3_нова редакція_.pdf
|
|||||||||
28 липня 2020 10:43 |
додаток2.pdf
|
|||||||||
28 липня 2020 10:43 |
додаток1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002073-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 31 липня 2020 12:51
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, потрібно виправити допущені порушення, а саме: розділити предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом відокремлення позиції №3 в окрему частину предмету закупівлі (лот). Також, слід вірно визначити МНН, дозування та форму випуску лікарського засобу за позицією №3.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 17:31
За результатами розгляду Вашої Вимоги повідомляємо наступне.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 70 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а надає замовнику право вибору здійснювати чи не здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти.
З урахуванням специфіки використання, зберігання та транспортування наркотичних лікарських засобів, що є предметом закупівлі, їх предметно-кількісного обліку, з метою недопущення порушення безперебійності лікувального процесу, замовник визначив предмет закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства без поділу на окремі частини (лоти).
Крім того, як показує практика, безлотова закупівля знижує ризики відміни торгів через недостатню кількість учасників, що трапляється у разі, коли очікувана сума закупівлі за лотом є незначною.
Також, інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Замовник, з метою запобігання зриву процесу постачання товару в необхідній кількості, недопущення порушення його якісних характеристик, фальсифікації, передбачив у тендерній документації вимогу про надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції «лист від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника на Україні (таке представництво повинно підтверджуватись відповідним листом, дорученням, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником товару (стосується товару, що закуповується замовником згідно додатка 3 тендерної документації) в необхідній кількості та необхідної якості, визначені тендерною документацією. В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника».
Твердження у Вимозі, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною не відповідає дійсності, оскільки, виробники та представники виробників, дилери, дистриб’ютори не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання зобов’язань у майбутньому.
Крім того, надання зазначених гарантійних листів є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів.
Також, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не повинні впливати на визначення тендерним комітетом предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі фармацевтичної продукції не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо іншої частини Вимоги, слід зазначити, згідно додатка 3 тендерної документації, закупівлі підлягає серед іншого, лікарський засіб «Омнопон розчин для ін’єкцій по 1 мл в ампулі №5». Оскільки, замовник зазначив загальну торгову назву товару без уточнення торгової назви та/або виробника, учасники мають можливість запропонувати свої аналоги (еквівалент).
Еквівалентом лікарського засобу в розумінні тендерної документації є лікарський засіб якість, діюча речовина (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація, біоеквівалентність якого співпадають з характеристиками лікарського засобу, що є предметом закупівлі (див. примітку додатка 3 тендерної документації).
Разом з тим, з метою уточнення інформації щодо міжнародної непатентованої назви товару, тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни в додаток 3 тендерної документації.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 70 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а надає замовнику право вибору здійснювати чи не здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти.
З урахуванням специфіки використання, зберігання та транспортування наркотичних лікарських засобів, що є предметом закупівлі, їх предметно-кількісного обліку, з метою недопущення порушення безперебійності лікувального процесу, замовник визначив предмет закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства без поділу на окремі частини (лоти).
Крім того, як показує практика, безлотова закупівля знижує ризики відміни торгів через недостатню кількість учасників, що трапляється у разі, коли очікувана сума закупівлі за лотом є незначною.
Також, інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Замовник, з метою запобігання зриву процесу постачання товару в необхідній кількості, недопущення порушення його якісних характеристик, фальсифікації, передбачив у тендерній документації вимогу про надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції «лист від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника на Україні (таке представництво повинно підтверджуватись відповідним листом, дорученням, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником товару (стосується товару, що закуповується замовником згідно додатка 3 тендерної документації) в необхідній кількості та необхідної якості, визначені тендерною документацією. В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника».
Твердження у Вимозі, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною не відповідає дійсності, оскільки, виробники та представники виробників, дилери, дистриб’ютори не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання зобов’язань у майбутньому.
Крім того, надання зазначених гарантійних листів є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів.
Також, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не повинні впливати на визначення тендерним комітетом предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі фармацевтичної продукції не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо іншої частини Вимоги, слід зазначити, згідно додатка 3 тендерної документації, закупівлі підлягає серед іншого, лікарський засіб «Омнопон розчин для ін’єкцій по 1 мл в ампулі №5». Оскільки, замовник зазначив загальну торгову назву товару без уточнення торгової назви та/або виробника, учасники мають можливість запропонувати свої аналоги (еквівалент).
Еквівалентом лікарського засобу в розумінні тендерної документації є лікарський засіб якість, діюча речовина (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація, біоеквівалентність якого співпадають з характеристиками лікарського засобу, що є предметом закупівлі (див. примітку додатка 3 тендерної документації).
Разом з тим, з метою уточнення інформації щодо міжнародної непатентованої назви товару, тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни в додаток 3 тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-28-002073-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 07 серпня 2020 14:49
Дата подання: 07 серпня 2020 14:49
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга стосовно усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації та до оголошення про проведення закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 19:21
Рішення від 11.08.2020 №15335.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2020 №15784.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 15:50
Рішення від 19.08.2020 №15784.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15784-р/пк-пз від 19.08.2020 р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2020 16:54
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - Morphine, combinations |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 68 536,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 342,68 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
100 пач
Омнопон розчин для ін'єкцій по 1 мл в ампулі №5 або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
АТХ: N02AX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
67 832,65
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 21:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 18:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 18:29
|
доп угода 2 договор тз 191_ФАРМАЦИЯ.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 18:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:07
|
ДУ 1_ДОГОВОР_ NP 191_Фармація.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 16:49
|
Договор Фармація_ Тз_191_29 ВЕРЕСНЯ 2020.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Тз-191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Тз-191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |