Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33600000-6– Фармацевтична продукція, 2 лота
Очікувана вартість
489 140,00 UAH
UA-2020-07-28-002073-c 8565142eb2e042b1abf47ee8b8f5ac3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142 sovik40032148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142
sovik40032148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 489 140,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

07 вересня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:44
Зміни до ТД_Нова редакція_.pdf
07 вересня 2020 16:42
ТД_ЗЗ6_НОВА редакція.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток4_нова редакція_.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток5_нова редакція_.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток3_нова редакція_.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток2.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток1.pdf
07 вересня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:44
Зміни до ТД_Нова редакція_.pdf
07 вересня 2020 16:42
ТД_ЗЗ6_НОВА редакція.pdf
27 серпня 2020 17:11
ТД_336_наркотики_нова редакція.pdf
28 липня 2020 10:43
ТД-336-наркотики_лип 2020.pdf
07 вересня 2020 16:42
ТД_ЗЗ6_НОВА редакція.pdf
27 серпня 2020 17:11
Зміни до ТД_336_наркотики_нова редакція.pdf
04 серпня 2020 15:31
Зміни до ТД_код 336.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток4_нова редакція_.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток4.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток5_нова редакція_.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток5.pdf
27 серпня 2020 17:11
додаток3_нова редакція_.pdf
04 серпня 2020 15:31
додаток3_Нова РЕДАКЦІЯ.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток3_наркотики.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток2.pdf
28 липня 2020 10:43
додаток1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002073-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 31 липня 2020 12:51
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, потрібно виправити допущені порушення, а саме: розділити предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом відокремлення позиції №3 в окрему частину предмету закупівлі (лот). Також, слід вірно визначити МНН, дозування та форму випуску лікарського засобу за позицією №3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 17:31
За результатами розгляду Вашої Вимоги повідомляємо наступне.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 70 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а надає замовнику право вибору здійснювати чи не здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти.
З урахуванням специфіки використання, зберігання та транспортування наркотичних лікарських засобів, що є предметом закупівлі, їх предметно-кількісного обліку, з метою недопущення порушення безперебійності лікувального процесу, замовник визначив предмет закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства без поділу на окремі частини (лоти).
Крім того, як показує практика, безлотова закупівля знижує ризики відміни торгів через недостатню кількість учасників, що трапляється у разі, коли очікувана сума закупівлі за лотом є незначною.
Також, інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Замовник, з метою запобігання зриву процесу постачання товару в необхідній кількості, недопущення порушення його якісних характеристик, фальсифікації, передбачив у тендерній документації вимогу про надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції «лист від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника на Україні (таке представництво повинно підтверджуватись відповідним листом, дорученням, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником товару (стосується товару, що закуповується замовником згідно додатка 3 тендерної документації) в необхідній кількості та необхідної якості, визначені тендерною документацією. В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника».
Твердження у Вимозі, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною не відповідає дійсності, оскільки, виробники та представники виробників, дилери, дистриб’ютори не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання зобов’язань у майбутньому.
Крім того, надання зазначених гарантійних листів є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів.
Також, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не повинні впливати на визначення тендерним комітетом предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі фармацевтичної продукції не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.

Щодо іншої частини Вимоги, слід зазначити, згідно додатка 3 тендерної документації, закупівлі підлягає серед іншого, лікарський засіб «Омнопон розчин для ін’єкцій по 1 мл в ампулі №5». Оскільки, замовник зазначив загальну торгову назву товару без уточнення торгової назви та/або виробника, учасники мають можливість запропонувати свої аналоги (еквівалент).
Еквівалентом лікарського засобу в розумінні тендерної документації є лікарський засіб якість, діюча речовина (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація, біоеквівалентність якого співпадають з характеристиками лікарського засобу, що є предметом закупівлі (див. примітку додатка 3 тендерної документації).
Разом з тим, з метою уточнення інформації щодо міжнародної непатентованої назви товару, тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни в додаток 3 тендерної документації.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 12:50
Вимога UA-2020-07-28-002073-c.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-28-002073-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 07 серпня 2020 14:49
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга стосовно усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації та до оголошення про проведення закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 19:21
Рішення від 11.08.2020 №15335.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:20
Рішення від 19.08.2020 №15784.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15784-р/пк-пз від 19.08.2020 р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2020 16:54

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 13:43
Скарга.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2020 11:41
протокол на Скаргу.pdf
14 серпня 2020 11:41
протокол_на__скаргу.doc
14 серпня 2020 11:41
пояснення_на_скаргу.doc
14 серпня 2020 11:51
ТД_додаток2.doc
14 серпня 2020 11:51
ТД_додаток3.docx
14 серпня 2020 11:51
ТД_додаток4.docx
14 серпня 2020 11:51
ТД_додаток5.docx
14 серпня 2020 11:51
ТД-336-наркотики.docx
14 серпня 2020 11:51
змiни.RTF
14 серпня 2020 11:51
ТД_додаток1.docx
27 серпня 2020 16:24
протокол_ 122_зміни.pdf
07 вересня 2020 16:54
протокол_ 122_зміни.pdf
07 вересня 2020 16:54
Протокол_126_зміни до ТД.pdf

Документи Органу Оскарження

11 серпня 2020 19:20
Рішення від 11.08.2020 №15335.pdf
25 серпня 2020 19:12
Рішення від 19.08.2020 №15784.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот1 – Fentanyl; Morphinе
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 420 604,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 103,02 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13600 UAH

Аукціон

Початок: 16 вересня 2020 11:27
Закінчення: 16 вересня 2020 11:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

910 пач
Фентаніл розчин для ін"єкцій 0,05 мг/мл по 2 мл. №5 або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Дата доставки: 31 грудня 2020
85 пач
Морфіну Гідрохлорид розчин для ін"єкцій 1 % по 1 мл №5 або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 399 039,11
UAH з ПДВ
399 039,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 420 412,42
UAH з ПДВ
420 412,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:10
Пакет переможця
08 вересня 2020 14:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:39
Інші докум.pdf
03 вересня 2020 11:39
Статут.pdf
03 вересня 2020 11:39
Технічна частина.pdf
03 вересня 2020 11:39
Кваліфікац. частина ст.17.pdf
03 вересня 2020 11:39
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
03 вересня 2020 11:39
Тендерна гарантія_7204.rar

Публічні документи

01 вересня 2020 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 11:54
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 399 039,11
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 21:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 21:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
399 039,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 18:23
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 18:22
доп угода 2 договор тз 190_ФАРМАЦИЯ.pdf зміни до договору
04 червня 2021 18:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:02
ДУ 1_ДОГОВОР_ NP 190_Фармація.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:46
Договор Фармація_ Тз_190_29 ВЕРЕСНЯ 2020.pdf укладений
30 вересня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Тз-190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Тз-190
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 352 081,90
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)