Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хворих на ювенільний ревматоїдний артрит, 6 лотів
Drugs for the treatment of patients with juvenile rheumatoid arthritis, 6 lots
Очікувана вартість
13 455 071,69 UAH
UA-2020-07-28-001959-a 67d7c1c3800e46ad91b21c4ec2eefbe0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 13 455 071,69 UAH з ПДВ
Publication date: 28 липня 2020 15:42
Enquiries until: 18 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 13 455 072 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

05 серпня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:34
Внесення змін 1.pdf
05 серпня 2020 17:34
ТД ЮРА зміни 1.pdf
28 липня 2020 16:27
ТД_ЮРА.PDF
28 липня 2020 15:42
ТД_ЮРА.PDF
05 серпня 2020 17:34
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
28 липня 2020 15:42
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
28 липня 2020 15:42
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
28 липня 2020 15:42
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
28 липня 2020 15:42
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
28 липня 2020 15:42
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
28 липня 2020 15:42
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення медико-технічних вимог по лоту №1
Дата подання: 05 серпня 2020 10:18
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:00
Добрий день ! Просимо дати уточнення щодо дозування по лоту №1. Яке саме дозування потрібно 40мг/0,8 мл або 40мг/0,4 мл ? Так як це різні форми випуску, та різне дозування препарату. Дякуємо
Відповідь: Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, щодо закупівлі за лотом № 1 учасник може, на власний розсуд, запропонувати дозування лікарського засобу або 40 мг / 0,8 мл, або 40 мг / 0,4 мл, оскільки визначальним критерієм є наявність 40 мг активної речовини.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-001959-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сандоз Україна, Код ЄДРПОУ:38419586
Дата подання: 31 липня 2020 14:09
Зміни додатку 2 до тендерної документації, які зазначені у п. 8,
Доброго дня,
Просимо розглянути наше звернення та внести зміни у додатку 2 до тендерної документації, а саме вимоги, які зазначені у п. 8, «Для підтвердження постачальник надає сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено».

По суті нашого звернення, ми як Компанія яка зацікавлена взяти учать у цьому тендері, повідомляємо, що лікарський засіб, який ми хочемо запропонувати у тендерній пропозиції, зареєстровано в Україні, відповідно він має дійсний Висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (GMP), який видано Державною службою Украйни з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Але його імпорт в Україну планується в жовтні 2020 року. Таким чином ми не можемо надати документ згідно вимоги, адже він видається за умови фактичного ввезення відповідної серії на територію України. Таким чином, відсутність цього документу у складі тендерної пропозиції може послужити причиною відмови у кваліфікації нашої пропозиції.

Просимо вас розглянути наше звернення та внести відповідні зміни у п 8 додатку 2 до тендерної документації, а саме викласти вимогу у наступній редакції «Для підтвердження постачальник надає за наявності сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено, або Висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (GMP), який видано Державною службою Украйни з лікарських засобів та контролю за наркотиками».

Внесення зазначених змін, сприятиме конкуренції на цих торгах, адже згідно з Державним реєстром лікарських засобів України, в Україні є лікарські засоби тільки 2 виробників з діючою речовиною «Адалімумаб», при цьому лікарський засіб, який ми хочемо запропонувати, один з них.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 13:58
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000023 ● f155568d64c54cb6893e46b4a8289f9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.11.2020 №228
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від24.11.2020 № 228

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-28-001959-a, 28.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування хворих на ювенільний ревматоїдний артрит, 6 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-28-001959-a, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону.

2020-12-22 11:39:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Тоцилізумаб (Tocilizumab), 200 мг / 10 мл, амп., фл., шпр. - 40 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 436 420,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 182,10 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH


Title: lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Tocilizumab (Tocilizumab), 200 mg / 10 ml, amp., fl., spr. - 40 units
Current status: Complete
Estimated total value: 436 420,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 182,10 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 вересня 2020 12:47
Auction planned date: 21 вересня 2020 12:47
Закінчення: 21 вересня 2020 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 од
лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Тоцилізумаб (Tocilizumab), 200 мг / 10 мл, амп., фл., шпр. - 40 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tocilizumab
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Tocilizumab (Tocilizumab), 200 mg / 10 ml, amp., fl., spr. - 40 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-28-001959-a67d7c1c3800e46ad91b21c4ec2eefbe0
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:48
Форма цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 11:48
Довідка про банкрутство.pdf
28 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:51
Технічна частина.PDF
28 серпня 2020 11:51
Кваліфікаційні вимоги.PDF

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:08
6 Технічна частина.pdf
28 серпня 2020 14:08
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
28 серпня 2020 14:08
Dovirenist Davidchuk.zip
28 серпня 2020 14:08
Dovidka pro nazvu.zip
28 серпня 2020 14:08
Bankivska Licenzia.zip
28 серпня 2020 14:08
202167_19-62_75.zip
28 серпня 2020 14:08
5 Проект договору.pdf
28 серпня 2020 14:08
4 Повноваження.pdf
28 серпня 2020 14:08
3 Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 435 190,40
UAH з ПДВ
430 760,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 435 575,60
UAH з ПДВ
430 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:48
Форма цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 11:48
Довідка про банкрутство.pdf
28 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:51
Технічна частина.PDF
28 серпня 2020 11:51
Кваліфікаційні вимоги.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:08
6 Технічна частина.pdf
28 серпня 2020 14:08
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
28 серпня 2020 14:08
Dovirenist Davidchuk.zip
28 серпня 2020 14:08
Dovidka pro nazvu.zip
28 серпня 2020 14:08
Bankivska Licenzia.zip
28 серпня 2020 14:08
202167_19-62_75.zip
28 серпня 2020 14:08
5 Проект договору.pdf
28 серпня 2020 14:08
4 Повноваження.pdf
28 серпня 2020 14:08
3 Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 430 760,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
430 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:34
Додаткова угода 3 до Договору _146.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 13:33
Додаткова угода 2 до договору 146.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:21
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:39
Додаткова угода 1 до договору 146.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:35
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:54
Договір 146 укладений
09 жовтня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 146 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року, згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 40 од.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 146 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року. Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 40 од.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 146 про закупівлю товарів за державні кошти від «09» жовтня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 402 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)