Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20P-034 - 90520000-8 Radioactive-, toxic-, medical- and hazardous waste services. Lot № 1 - DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management Services for collection, separation (liquid and solid phase), loading and removal of drilling waste from the Customer's facilities with further disposal or final placement in designated places or facilities using materials, special transport and technological equipment of the Contractor). Lot № 2 DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management Services for collection, separation (liquid and solid phase), loading and removal of drilling waste from the Customer's facilities with further disposal or final placement in designated places or facilities using materials, special transport and technological equipment of the Contractor). Lot №3 DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management Services for collection, separation (liquid and solid phase), loading and removal of drilling waste from the Customer's facilities with further disposal or final placement in designated places or facilities using materials, special transport and technological equipment of the Contractor., Lot №4 DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management Services for collection, separation (liquid and solid phase), loading and removal of drilling waste from the Customer's facilities with further disposal or final placement in designated places or facilities using materials, special transport and technological equipment of the Contractor). Lot №5 DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management Services for collection, separation (liquid and solid phase), loading and removal of drilling waste from the Customer's facilities with further disposal or final placement in designated places or facilities using materials, special transport and technological equipment of the Contractor).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Драганчук +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Плетяк Роман Васильович +380967827416 roman.pletiak@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleg Draganchuk +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Плетяк Роман Васильович +380967827416 roman.pletiak@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 186 995 108,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 липня 2020 15:58 |
Enquiries until: | 13 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 186 995 108 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерна документація
13 серпня 2020 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 15:13 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
13 серпня 2020 15:13 |
ТД_20П-034_Відходи_5_лотів_(нова редакція).docx | |
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 18.05.xlsx | |
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls |
13 серпня 2020 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 15:13 |
Перелік змін для оприлюднення.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:13 |
ТД_20П-034_Відходи_5_лотів_(нова редакція).docx
|
|||
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 18.05.xlsx
|
|||
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
|
|||
23 липня 2020 15:58 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Не менше двох осіб з сертифікатами про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами повинні бути різними для кожного лота, так як терміни надання послуг по лотам співпадають, об’єкти розміщені в різних місцях і присутність зазначених осіб під час виробничих процесів (утилізації/переробки) обов’язкова.
3. Особи що мають протоколи чи посвідчення з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці повинні бути різними для кожного лота, так як терміни надання послуг по лотам співпадають, об’єкти розміщені в різних місцях і присутність зазначених осіб під час виробничих процесів (утилізації/переробки) обов’язкова.
4. Особи з протоколами та/або посвідчення про навчання по роботі з технологічним обладнанням яким будуть надаватись послуги повинні бути різними для кожного лота, так як терміни надання послуг по лотам співпадають, об’єкти розміщені в різних місцях і присутність зазначених осіб під час виробничих процесів (утилізації/переробки) обов’язкова.
5. В зв’язку з тим, що закупівля зазначеної послуги вимагає відповідального ставлення до виконання взятих на себе зобов’язань перед замовником по утилізації, обробленню та транспортуванню відходів, а також дотриманням чинного законодавства у даній сфері, зазначеною вимогою АТ «Укргазвидобування» намагається залучити добросовісну компанію з найбільшим досвідом і як підтвердження цього його позитивними відгуками від 3-х (трьох) різних контрагентів.
Вимоги про усунення порушення
від 12 серпня 2020 року Замовнику процедури закупівлі -
Акціонерному товариству «Укргазвидобування»__
код ЄДРПОУ – 30019775
04053, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками (згідно відомостей тендерної документації) :
Відповідальний закупник Драганчук Олег Іванович, головний фахівець сектору закупівель робіт та послуг, тел. (044) 461-27-20
е-mail: draganchuk@ugv.com.ua
за довідками:
щодо технічних вимог до предмета закупівлі – Плетяк Роман Васильович, менеджер з бурових розчинів, е-mail: roman.pletiak@ugv.com.ua, тел (+38) 096 782 74 16;
щодо Опитувальника контрагента (додатки №6 та №7): Денисенко Олександр Володимирович, головний фахівець сектору економічної безпеки та договірної роботи, тел.: (044) 461-25-51; е-mail: oleksandr.denysenko@ugv.com.ua
щодо питань з оформлення забезпечення тендерної пропозиції та заповнення банківських гарантій - Смирнова Тетяна Василівна, головний фахівець сектору роботи з банками (044) 272-35-93 e-mail: tetiana.smyrnova@ugv.com.ua, Сердюк Наталія Володимирівна, головний фахівець сектору роботи з банками (044) 461-25-98 e-mail: nataliia.serdiuk@ugv.com.ua.
щодо організаційних питань проведення процедури закупівлі – сектор організації закупівель тел. (044) 461-27-14, 461-27-11; е-mail: tender@ugv.com.ua.
Контактна особа замовника (згідно відомостей оголошення про закупівлю) Олег Драганчук
+380444612720
draganchuk@ugv.com.ua
Плетяк Роман Васильович
+380967827416
roman.pletiak@ugv.com.ua
Найменування, місцезнаходження заявника вимоги :
Обласне комунальне спеціалізоване підприємство з виконання норм екологічної безпеки___________
код ЄДРПОУ - 31519314
61022, Харківська обл., місто Харків, Майдан свободи, Держпром, 6 під'їзд
адреса електронної пошти: eco_world@ukr.net
контактний телефон: +380677805250
Відомості про процедуру закупівлі:
Процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою (відкриті торги з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону)
Предмет закупівлі - код за CPV ДК 021:2015 – «90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Очікувана вартість закупівлі: 186 995 108,00 UAH з ПДВ – всього, з них
- лот № 1 – 31 930 592,00 грн. з ПДВ;
- лот № 2 – 39 430 054,00 грн. з ПДВ;
- лот № 3 – 5 879 712,00 грн. з ПДВ;
- лот № 4 – 71 477 390,00 грн. з ПДВ;
- лот № 5 – 38 277 360,00 грн. з ПДВ
Ідентифікатор закупівлі – UA-2020-07-23-007175-b
Назва предмета закупівлі – «Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця»
Вимога до замовника щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення тендеру
(в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
23 липня 2020 року замовником публічної закупівлі – Акціонерним товариством «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ – 30019775) було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-23-007175-b» (далі – Закупівля).
Тендерні пропозиції учасників по закупівлі можуть бути подані за п’ятьма лотами:
лот № 1 (Свердловина № 363 Яблунівського НГКР. Полтавська область) – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця);
лот № 2 (Свердловина № 169 Мелихівського ГКР. Харківська область) – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця);
лот № 3 (Свердловина № 87 Стрілкового ГР. Херсонська область) – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця);
лот № 4 (Свердловина № 31 Комишнянського ГКР. Полтавська область) – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця);
лот № 5 (Свердловина № 122 Західно-Соснівського ГКР. Харківська область) – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця
Тендерна документація на закупівлю затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «23» липня 2020 року (протокол № 20П-034) (далі – Тендерна документація).
У відповідності до положень ч.ч. 1-2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі - 23.08.2020 року о 15:00 год. за київським часом.
Керуючись положеннями ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Обласне комунальне спеціалізоване підприємство з виконання норм екологічної безпеки (код ЄДРПОУ – 31519314), яке має намір брати участь в закупівлі шляхом подання його тендерної пропозиції по лотам № 2 та 5 (надання послуг на території Харківської області), звертається до замовника закупівлі з даною вимогою про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення тендеру, шляхом доповнення тендерної документації положеннями, що усувають дискримінаційний підхід та призводять до розширення конкуренції між учасниками закупівлі, та дозволяють провести процедуру закупівлі з повним дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Вимоги тендерної документації, до яких учасником пропонується внести зміни та запропонована учасником редакція вимог тендерної документації.
В додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам) до тендерної документації, зокрема, в розділі 1 (Інші вимоги до учасників закупівель), міститься вимога під № 2 «Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці» згідно якої, від учасників вимагається надання:
1. Скан-копії дійсної ліцензії або наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів (1. відпрацьовані нафто- продукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустрі-альні масла та їх суміші); 2. Відходи, які складаються або містять хімічні речовини, що не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності)
3. Скан-копії договорів місць на остаточне розміщення відходів буріння, які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд. (Постанова №1216 від 03.08.98р. «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів») або передачі для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини.
Згідно критеріїв оцінки пропозицій, учасник відповідає вищевказаним критеріям у разі якщо ним надано скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, що визначені у документації закупівлі.
Натомість, учасником пропонується викласти положення п.п. 1 та 3 вимоги № 2 (Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці) розділу 1 (Інші вимоги до учасників закупівель) додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам) до тендерної документації, в наступній редакції:
1. Скан-копія дійсної ліцензії або наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу Учаснику ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів (1. відпрацьовані нафто- продукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустрі-альні масла та їх суміші); 2. Відходи, які складаються або містять хімічні речовини, що не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності) або Договір субпідряду між Учасником та суб’єктом господарювання, який отримав таку Ліцензію.
3. Скан-копія оформленого на ім’я Учасника діючого паспорту Місця видалення відходів в тому числі для остаточного розміщення промислових відходів буріння нафтогазових свердловин або Скан-копія договорів на остаточне розміщення відходів буріння в місця видалення відходів. У будь-якому випадку паспорт місця видалення відходів має бути діючий з відміткою про щорічний перегляд (Постанова №1216 від 03.08.98р. «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів»)».
Окрім того, в Проекті договору про надання послуг, що є додатком 4 до тендерної документації (далі – Проект договору), зокрема в його п. 1.2. міститься умова: «Виконавець підтверджує , що має право здійснювати діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами на підставі безстрокової ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (наказ від __ року № ___)».
У відповідності до п.п. 3.2.2 п. 3.2. Проекту договору, Виконавець зобов’язаний мати дійсну ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, та під час укладення Договору надати Замовнику засвідчені в порядку, встановленому чинним законодавством України, копії ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а також копії будь-яких необхідних відповідно до характеру надання Послуг документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України
Згідно п. 4.1 додатку 4 «Технічне завдання на надання Послуг зі збирання, розділення відходів буріння на тверду і рідку фази, завантаження та вивозу відходів буріння з Об’єктів Замовника для подальшої утилізації або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця» до Проекту договору, Виконавець повинен мати дійсну ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження
Натомість, учасником пропонується викласти вищезазначені вимоги в наступній редакції:
- пункт 1.2. Проекту договору: «Виконавець підтверджує, що має право здійснювати діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами на підставі безстрокової ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (наказ від __ року № ___), яка видана Виконавцю або залученому Виконавцем Субпідряднику»;
- підпункт 3.2.2 п. 3.2. Проекту договору: «Виконавець, або залучена Виконавцем Субпідрядна організація (Субпідрядник), зобов’язаний мати дійсну ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, та під час укладення Договору надати Замовнику засвідчені в порядку, встановленому чинним законодавством України, копії ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а також копії будь-яких необхідних відповідно до характеру надання Послуг документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України»;
- пункт 4.1 додатку 4 «Технічне завдання на надання Послуг зі збирання, розділення відходів буріння на тверду і рідку фази, завантаження та вивозу відходів буріння з Об’єктів Замовника для подальшої утилізації або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця» до Проекту договору: «Виконавець повинен мати дійсну ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження, або залучити Субпідрядника що має таку дійсну ліцензію».
Обґрунтування необхідності внесення змін до тендерної документації.
У відповідності до положень ст. 838 ЦК України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно ч. 2 ст. 319 ГК України, підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник.
В свою чергу, відповідно до положень тендерної документації Учасник (Підрядник, Виконавець) має право залучати для надання послуг Замовнику субпідрядні організації та третіх осіб.
Таким чином, у зв’язку із наявною в Учасника (Підрядника, Виконавця) можливістю залучення до надання послуг Замовнику субпідрядних організацій, вважаємо за доцільне внесення вищезазначених запропонованих учасником змін до тендерної документації, зокрема, в частині вимоги до наявності в учасника закупівлі дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та надання в складі тендерної пропозиції її копії, доповнивши можливістю надання учасником дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами виданої на ім’я Субпідрядної організації, що залучається таким учасником до надання послуг.
Щодо вимоги № 2 (Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці) розділу 1 (Інші вимоги до учасників закупівель) додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам) до тендерної документації згідно якої, від учасників вимагається надання: Скан-копії договорів місць на остаточне розміщення відходів буріння, які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд. (Постанова №1216 від 03.08.98р. «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів») або передачі для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини, - то вважаємо що дана вимога носить дискримінаційний характер, так як ставить у нерівне становище учасників закупівлі які власне і є балансоутримувачами відповідних полігонів (в т.ч. для остаточного розміщення відходів буріння), так як укласти договір сам з собою такий учасник змоги не має. Так наприклад учасник що звертається з даною вимогою, має відповідний паспорт Місця видалення відходів (в тому числі для остаточного розміщення промислових відходів буріння нафтогазових свердловин) виданий на його ім’я, так як даний учасник є балансоутримувачем єдиного промислового Полігону твердих побутових відходів на території Харківської області (с. Смирнівка, Лозівського р-ну, Харківської обл.), а відтак не має необхідності укладати договір місць на остаточне розміщення відходів буріння, які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд.
Щодо можливості подання учасниками закупівлі альтернативних документів, що передбачено у вимозі № 2 (Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці) розділу 1 (Інші вимоги до учасників закупівель) додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам) до тендерної документації згідно якої, від учасників вимагається надання: Скан-копії договорів місць на остаточне розміщення відходів буріння, які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд або передачі для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини, зазначаємо наступне.
За результатами проведених розрахунків класу небезпеки (за наданими замовником АТ «Укргазвидобування» результатами фізико-хімічних досліджень відходу - відходи буріння (усереднена проба твердої фази, усереднена фаза рідкої фази), які мають типовий склад для відходів буріння за результатами санітарно-хімічних досліджень і гігієнічного аналізу за категорією небезпеки, з урахуванням параметрів токсичності компонентів суміші (тверда, рідка фаза) при оральному шляху надходження в організм відносяться до 4 категорії. Оскільки при можливому надходженні в організм інгаляційним шляхом відхід (пульпа тверда фаза) за оцінкою гострої токсичності відноситься до 2-ї категорії, необхідно забезпечити запобігання пилоутворенню на усіх етапах поводження з цим відходом. (Науковий звіт №22/4332 від 21.12.2018р. ДУ «Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМН України»).
Світова практика нафтогазової промисловості практично демонструє використання наявної можливості значної економії природних ресурсів, та, як підсумок, фінансів, шляхом застосування новітніх технологій переробки для наступного повторного використання бурового шламу. У нормативних та законодавчих актах європейських держав визначена утилізація інертних (безпечних) відходів як вторинної сировини у якості складової будівельних матеріалів, наповнювачів тощо.
Але Україна тільки розпочала процедуру імплементації норм європейського законодавства до законодавства України, нормативних документів держави, в тому числі і за напрямом вторинного використання інертних відходів промисловості. Є надія, що це питання буде чітко визначено у новій редакції Закону України «Про відходи» та інших законодавчих та нормативних актах України.
Зважаючи на вищевикладене, використання бурових відходів, як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів, можливе лише за умови:
впровадження та розвитку напрямів, визначених Національною стратегією управління відходами в Україні до 2030 року;
внесення змін до нормативних документів, державних будівельних норм, проектно-технічної документації за напрямом вторинного використання інертних відходів промисловості;
визначення у технічній документації сфер та напрямів повторного використання вибуреної породи та технічної води;
застосування дієвих технологій очистки бурових розчинів після їх повернення та застосування їх повторно;
відділення та очистки з нейтралізацією твердої (вибурена порода) та рідкої (технічна вода) фаз бурових шламів.
На підставі вищезазначеного, вважаємо що передбачення в тендерній документації альтернативи щодо передачі відходів буріння для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини замість їх остаточного розміщення на відповідних полігонах які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд є недопустимим, а вказане положення підлягає виключенню з тендерної документації до закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 вказаного Закону, закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В свою чергу, наслідком встановлення замовником вищезазначеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації є необґрунтоване звуження кола учасників закупівлі.
На підставі вищезазначеного, -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
- з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення тендеру, в порядку передбаченому ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: «Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-23-007175-b, шляхом викладення її в редакції, що запропонована учасником в даній вимозі.
Додаток:
- копія довідки Харківської торгово-промислової палати від 18.12.2019 р. (замовлення № 1187/19).
Керівник
ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА
З ВИКОНАННЯ НОРМ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ С.А. Шпаркий
Частиною 1 ст. 32 Закону України «Про відходи» передбачено, що З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.
Так як в результаті проведення буріння можуть утворитися відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними (визначення «небезпечні відходи» ч. 1 ст. 1 Закону України «Про відходи») АТ «Укргазвидобування» прийнято рішення про обов’язкову наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у виконавця послуг, якого буде обрано за результатами проведення тендерної закупівлі.
Відповідно вимога про наявність у виконавця діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами є законною та жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони дискримінації учасників.
Також зазначаємо, що залучення субпідрядної організації, яка має діючу ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, а виконавець її не матиме буде порушенням вище вказаних норм Закону України «Про відходи».
Вимога, яка на Вашу думку містить дискримінаційний характер відносно балансоутримувачів полігонів, є необґрунтованою та безпідставною, так як тендерною документацією, а саме пунктом 4.6 додатку 4 до проекту договору про надання послуг, який є додатком №4 до тендерної документації передбачено, що «Виконавець, в разі розміщення відходів на власних спеціально відведених місцях чи об’єктах, повинен мати паспорт місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд (до початку надання Послуг надати Замовнику копію паспорта) (Постанова Кабінету Міністрів України №1216 від 03.08.1998р. «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ Міністерства охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки України №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів») або, при передачі відходів буріння на остаточне розміщення у спеціально відведених місцях чи об’єктах Субпідряднику, укладений договір на розміщення відходів з організацією (Субпідрядником), що має паспорт місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд (до початку надання Послуг копія паспорту надається Замовнику)».
Отже, укладання договорів не є обов’язковим, в разі розміщення відходів на власних спеціально відведених місцях чи об’єктах.
Також повідомляємо, що зазначення у вимозі про недопустимість альтернативи щодо передачі відходів буріння для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини є невірним. Так як вимогами тендерної документації передбачено, що учасник (виконавець) гарантує якісне й сумлінне надання Послуг за даним Договором відповідно до вимог природоохоронного законодавства України, прийнятих правил і практики надання Послуг в сфері поводження з небезпечними відходами. Виконавець, у рамках даного Договору, несе повну відповідальність за порушення вимог чинного природоохоронного законодавства України, норм та правил екологічної безпеки, вимог техніки безпеки та охорони праці. Окрім того, виконавець перед використанням відходів буріння для створення ущільнюючих та ізолюючих шарів, використання як вторинної сировини зобов’язаний знешкодити та обробити відходи. Також виконавцю дозволяється остаточно розмістити відходи буріння на полігонах, після проведення з ними операцій, передбачених вимогами тендерної документації.
Учасник не згоден з прийнятим рішенням Замовника, адже згідно пп 4 п 2 таблиці «1.Інші вимоги до учасників закупівель:» додатку №2 до тендерної документації, Учасник надає: «Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю дійсний на весь період надання послуг (за наявності);». У Учасника немає в наявності Сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю» і згідно з умовами тендерної документації він у такому разі не повинен її надавати, тобто Учасник надав всі документи, що вимагалися умовами тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, Учасник вважає що рішення щодо відхилення його пропозиції було прийнято Замовником у порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та звертається до Замовника з вимогою надати роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ "НДІ "Укрекопроект".
Учасник не згоден з прийнятим рішенням Замовника, адже згідно пп 4 п 2 таблиці «1.Інші вимоги до учасників закупівель:» додатку №2 до тендерної документації, Учасник надає: «Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю дійсний на весь період надання послуг (за наявності);». У Учасника немає в наявності Сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю» і згідно з умовами тендерної документації він у такому разі не повинен її надавати, тобто Учасник надав всі документи, що вимагалися умовами тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, Учасник вважає що рішення щодо відхилення його пропозиції було прийнято Замовником у порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та звертається до Замовника з вимогою надати роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ "НДІ "Укрекопроект".
Тендерним комітетом Товариства було розглянуто результати аналізу Вашої пропозиції та винесено рішення від 21.09.2020р. про те, що тендерною документацією закупівлі серед іншого передбачено подання Сертифікату «Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю дійсний на весь період надання послуг (за наявності)».
Вашим Товариством не завантажено зазначений Сертифікат та не надано роз’яснень у вигляді листа у довільній формі з метою інформування Тендерного комітету Товариства щодо відсутності у вас даного документу. Ненадання вище зазначеного листа унеможливило зробити однозначний висновок щодо виконання Вами даної вимоги, при цьому відсутня законодавчо встановлена можливість звернутися до Вас з вимогою дозавантажити вище зазначену інформацію.
Не надання документів, що вимагаються тендерною документацією, є порушенням її умов та призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Таким чином, підставою відхилення тендерної пропозиції - абз. 2 п. 2 частини 1 ст. 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації: Учасники зобов’язані завантажити усі необхідні документи тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі завантаження ним не усіх документів в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Лот №4 –ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токси-чними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з пода-льшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з вико-ристанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця)
Скарги до процедури
Дата подання: 25 вересня 2020 18:17
Дата подання: 25 вересня 2020 18:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000090 ● db7f9431f6204e9aa5ba5edb257e422e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-07-23-007175-b 23.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України
2021-02-09 14:56:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 16.02.2021 року АТ «Укргазвидобування» направило до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі №20П-034, ID: UA-2020-07-23-007175-b |
Дата публікації: | 17 лютого 2021 |
Документи:
26 лютого 2021 12:12
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 12:11
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-034.docx |
17 лютого 2021 13:09
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-034.docx |
26 лютого 2021 12:12
|
Електронний підпис |
17 лютого 2021 13:10
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 12:11
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-034.docx |
17 лютого 2021 13:09
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-034.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №5 – ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, розділення (на рідку та тверду фази), завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 38 277 360,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 765 540,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1148320.8 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ВТОРМАГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 10:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 10:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНВЕСТГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" #39817807 |
Переможець |
37 398 405,60
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 13:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 09:49
|
Лот №5_УБГ 223-034-20.pdf | укладений |
14 грудня 2020 09:12
|