Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6 лотів: Лот 1. - Розчини для інфузій - 14 найменувань; Лот 2. - Антибактеріальні лікарські засоби – 5 найменувань; Лот 3. - Лікарські засоби, що мають вплив на систему крові та на серцево-судинну систему – 13 найменувань; Лот 4. - Лікарські засоби, які мають вплив на систему травлення, діуретики, гормони, антисептики, місцеві анестетики - 20 найменувань; Лот 5. - Засоби для наркозу - 5 найменувань; Лот 6. - Наркотичні анальгетики – 4 найменувань
6 lots: Lot 1. - solutions for infusions - 14 items Lot 2. - antibacterial drugs - 5 items Lot 3. - Drugs affecting the blood system and cardiovascular system - 13 items Lot 4. - Drugs that affect the digestive system, diuretics, hormones, antiseptics, local anesthetics - 20 items Lot 5. - Drugs for anesthesia - 5 items Lot 6. - Narcotic analgesics - 4 items
Очікувана вартість
8 990 000,00 UAH
UA-2020-07-22-001817-c 435257205b5649a3ae7c30d63448e4a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтухова Наталія Олександрівна

380412550106 posveta@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Контактна особа: Євтухова Наталія Олександрівна
380412550106
posveta@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Zhitomirskii oblasnii onkologichnii dispanser» Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
National ID: 01991470
Contact point: Yevtukhova Natalia Aleksandrovna
380412550106
posveta@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 8 990 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 липня 2020 12:14
Enquiries until: 14 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 8 990 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
6 лотів:
Лот 1. - Розчини для інфузій - 14 найменувань – 149730 одиниць;
Лот 2. - Антибактеріальні лікарські засоби – 5 найменувань – 13320 одиниць;
Лот 3. - Лікарські засоби, що мають вплив на систему крові та на серцево-судинну систему – 13 найменувань – 11006 одиниць;
Лот 4. - Лікарські засоби, які мають вплив на систему травлення, діуретики, гормони, антисептики, місцеві анестетики - 20 найменувань – 29298 одиниць;
Лот 5. - Засоби для наркозу - 5 найменувань – 3520 одиниць;
Лот 6. - Наркотичні анальгетики - 4 найменувань – 200 одиниця.
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 липня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 12:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 липня 2020 12:15
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
22 липня 2020 12:15
ТД _ ЛІКИ 6 ЛОТІВ.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 5. - Засоби для наркозу - 5 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 250,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 5. - Drugs for anesthesia - 5 items
Current status: Complete
Estimated total value: 850 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 250,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 вересня 2020 11:34
Auction planned date: 10 вересня 2020 11:34
Закінчення: 10 вересня 2020 11:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 флак
Атракуріум 50 мг.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Atracurium
ATC: M03AC04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Atracurium 50 mg.
CPV: 33600000-6
100 пач
Дітилін 20 мг/мл
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Suxamethonium
ATC: M03AB01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Ditylin 20 mg/ml
CPV: 33600000-6
1000 флак
Тіопентал 1,0
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Thiopental
ATC: N01AF03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Thiopental 1.0
CPV: 33600000-6
1400 флак
Пропофол 1%
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Propofol
ATC: N01AX10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Propofol 1%
CPV: 33600000-6
20 флак
Севоран
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Sevoflurane
ATC: N01AB08
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Sevoran
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-22-001817-c435257205b5649a3ae7c30d63448e4a2
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна, Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 15:55

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:28
Акцепт UA-2020-07-22-001817-c.pdf
11 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:20
Технічна частина_p111-220.pdf
20 серпня 2020 16:20
Технічна частина_p001-110.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду документів тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС", було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій потрібно було надати наступні документи: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності), необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо); - копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. ПП ФІРМА "САНІТАС" у складі документів тендерної пропозиції не надало копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. А також, згідно із вимогами тендерної документації, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Документи тендерної пропозиції підписані уповноваженою особою Учасника, про що надано відповідну довідку, проте в супереч документації не надано довіреність, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів/файлів відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей. В разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:12
Паспорт на автофургон.PDF
02 вересня 2020 10:12
Довіренність на підпис.PDF
02 вересня 2020 10:12
Свідоцтво регистр ТЗ.PDF
21 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:15
Гаран лист.PDF
21 серпня 2020 09:15
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 09:15
СТАТУТ.PDF
21 серпня 2020 09:15
Сертиф + регистр -1.PDF
21 серпня 2020 09:15
Сертиф + регист -2.PDF
21 серпня 2020 09:15
Свідоцтво.PDF
21 серпня 2020 09:15
Проект договору.PDF
21 серпня 2020 09:15
Паспорт на автофургон.PDF
21 серпня 2020 09:15
Паспорт апт складу.PDF
21 серпня 2020 09:15
Медико тех вимоги.PDF
21 серпня 2020 09:15
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 09:15
Лист відгук.pdf
21 серпня 2020 09:15
Довідка щодо підпису.pdf
21 серпня 2020 09:15
Довідка ст17.PDF
21 серпня 2020 09:15
Довідка ОПП.PDF
21 серпня 2020 09:15
Довідка ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 09:15
гарант лист Новофарм -2.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист НОВОФАРМ -1.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист витрат.PDF
21 серпня 2020 09:15
гарант лист Біолік.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист Артеріум.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист.PDF
21 серпня 2020 09:15
Витяг ЄДР.PDF
21 серпня 2020 09:15
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 389 620,21
UAH з ПДВ
389 620,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 514 235,02
UAH з ПДВ
514 235,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:28
Акцепт UA-2020-07-22-001817-c.pdf
11 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:20
Технічна частина_p111-220.pdf
20 серпня 2020 16:20
Технічна частина_p001-110.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:12
Паспорт на автофургон.PDF
02 вересня 2020 10:12
Довіренність на підпис.PDF
02 вересня 2020 10:12
Свідоцтво регистр ТЗ.PDF
21 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:15
Гаран лист.PDF
21 серпня 2020 09:15
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 09:15
СТАТУТ.PDF
21 серпня 2020 09:15
Сертиф + регистр -1.PDF
21 серпня 2020 09:15
Сертиф + регист -2.PDF
21 серпня 2020 09:15
Свідоцтво.PDF
21 серпня 2020 09:15
Проект договору.PDF
21 серпня 2020 09:15
Паспорт на автофургон.PDF
21 серпня 2020 09:15
Паспорт апт складу.PDF
21 серпня 2020 09:15
Медико тех вимоги.PDF
21 серпня 2020 09:15
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 09:15
Лист відгук.pdf
21 серпня 2020 09:15
Довідка щодо підпису.pdf
21 серпня 2020 09:15
Довідка ст17.PDF
21 серпня 2020 09:15
Довідка ОПП.PDF
21 серпня 2020 09:15
Довідка ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 09:15
гарант лист Новофарм -2.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист НОВОФАРМ -1.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист витрат.PDF
21 серпня 2020 09:15
гарант лист Біолік.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист Артеріум.pdf
21 серпня 2020 09:15
Гарант лист.PDF
21 серпня 2020 09:15
Витяг ЄДР.PDF
21 серпня 2020 09:15
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 389 620,21
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 19:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
389 620,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:35
ДУ_1_БАДМ_3009203-Т.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:35
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 18:19
Договiр_БАДМ-Б_фарм.продукцiя_ЛОТ_5.pdf укладений
01 жовтня 2020 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 29.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 30/09/20/3-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 380 536,09
UAH (в тому числі ПДВ 24 894,88 UAH)