Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
Engines and their parts (Spare parts for the backup diesel engines 78Г for the SS ZNPP): lot 1 – 34310000-3 Engines and their parts (spare parts for the backup diesel engines 78Г for the SS ZNPP) , lot 2 -34310000-3 Engines and their parts (spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP)
Engines and their parts (Spare parts for the backup diesel engines 78Г for the SS ZNPP): lot 1 – 34310000-3 Engines and their parts (spare parts for the backup diesel engines 78Г for the SS ZNPP) , lot 2 -34310000-3 Engines and their parts (spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP)
Очікувана вартість
137 952 941,32 UAH
UA-2020-07-17-000101-b ● 57f92169df404c67bbf880544aad7fcc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
С. Селищев (06139) 5-62-50 uptk8484@mgw.npp.zp.ua Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Apatyev Olexandr Leonidovith +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
С. Селищев (06139) 5-62-50 uptk8484@mgw.npp.zp.ua Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 137 952 941,32 UAH з ПДВ |
Publication date: | 17 липня 2020 09:08 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 137 952 941 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.
Тендерна документація
21 серпня 2020 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 14:02 |
6574-перелік ЗТД -3.doc | |
21 серпня 2020 14:02 |
Додаток 4 - проект договору-3.docx | |
21 серпня 2020 14:02 |
ТД-6574 -3.doc | |
18 серпня 2020 13:48 |
6574-перелік ЗТД -2.doc | |
06 серпня 2020 16:00 |
6574-перелік ЗТД -1.doc | |
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 3 - технічна специфікація.pdf | |
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 6 - митні платежі.docx | |
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 2 - інформ про тех характ 2 лота.docx | |
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова 2 лота.docx | |
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
17 липня 2020 09:05 |
6574- procurement notice.docx |
21 серпня 2020 14:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 серпня 2020 14:02 |
6574-перелік ЗТД -3.doc
|
|||||||||
21 серпня 2020 14:02 |
Додаток 4 - проект договору-3.docx
|
|||||||||
21 серпня 2020 14:02 |
ТД-6574 -3.doc
|
|||||||||
18 серпня 2020 13:48 |
6574-перелік ЗТД -2.doc
|
|||||||||
06 серпня 2020 16:00 |
6574-перелік ЗТД -1.doc
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 3 - технічна специфікація.pdf
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 6 - митні платежі.docx
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 2 - інформ про тех характ 2 лота.docx
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова 2 лота.docx
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
|||||||||
17 липня 2020 09:05 |
6574- procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 09:27
Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі
Дизель генератоні установки, аналогічні АСД 5600 за своіїми технічними характеристикаі, застосовуються не тільки як облядання для АЕС, а й поширені у інших галузях господарства. Постачання запасних частин до таких дизель - генераторних установок наразі не відризняється від постачання запасних частин до АСД 5600 або ДГУ інших типів, встановленних на АЕС. Задля запобігання обмеження прозорості та конкурентності торгів на постачання ЗІП для ДГУ АСД 5600, вимагаємо викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: "Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Розгорнути
Згорнути
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:11
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 06.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 09:29
Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі
Дизель генератоні установки, аналогічні АСД 5600 за своіїми технічними характеристикаі, застосовуються не тільки як облядання для АЕС, а й поширені у інших галузях господарства. Постачання запасних частин до таких дизель - генераторних установок наразі не відризняється від постачання запасних частин до АСД 5600 або ДГУ інших типів, встановленних на АЕС. Задля запобігання обмеження прозорості та конкурентності торгів на постачання ЗІП для ДГУ АСД 5600, вимагаємо викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: "Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:11
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 06.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 19:09
щодо умов розрахунків
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також економічну ситуацію в Україні на сьогоднішній день існує ризик щодо несвоєчасного здійснення оплати за поставлену продукцію. Затримка оплати за поставлену продукцію створює труднощі в роботі підприємства-постачальника, що призводить до затримки з виплати заробітної плати, сплати податків, розрахунків з контрагентами тощо. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити аккредитивну форму розрахунку або авансовий платіж у розмірі не менше 50% вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 19:09
щодо умов рзрахунків
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також економічну ситуацію в Україні на сьогоднішній день існує ризик щодо несвоєчасного здійснення оплати за поставлену продукцію. Затримка оплати за поставлену продукцію створює труднощі в роботі підприємства-постачальника, що призводить до затримки з виплати заробітної плати, сплати податків, розрахунків з контрагентами тощо. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити аккредитивну форму розрахунку або авансовий платіж у розмірі не менше 50% вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 23:39
Щодо невідповідності заявленої загальної кількості одиниць товару для ЛОТу 2 у преамбулі до тендеру та тендерній документації
У преамбулі до тендеру (ЛОТ 2) вказаза загальна кількість товару 5503 одиниць. Така ж кількість заявлена у документі тендерної документації 6574- procurement noticе.docx. Згідно даних Додаток 2 - інформ про тех характ 2 лота.docx - розрахункова загальна кількість товару складає 3503 одиниці. Просимо привести до відповідності характеристики ЛОТу 2, вказані у різних документах
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 11:41
Відповідно до умов тендерної документації та Додатоку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» загальна кількість товару складає 5503 шт.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 07 серпня 2020 08:40
щодо умов оплати
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: «Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:17
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 07 серпня 2020 08:40
щодо умов оплати
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: «Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:18
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 07 серпня 2020 15:57
Внесення змін до ТД
Добрий день.
Просимо Вас внести зміни, а саме - викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: «Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання робіт з ремонту/технічного обслуговування з постачанням запасних частин, або на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання.»
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни, а саме - викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: «Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання робіт з ремонту/технічного обслуговування з постачанням запасних частин, або на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 16:55
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Предметом закупівлі за даними торгами є постачання запасних частин до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС.
Пункт 5.1. «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачає наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Не вбачаємо підстав для внесення змін до ТД.
Пункт 5.1. «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачає наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Не вбачаємо підстав для внесення змін до ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-17-000101-b.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 08 вересня 2020 16:09
Дата подання: 08 вересня 2020 16:09
Скарга до АМКУ стосовно pішення тендерного комітету
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 20:47
рішення від 11.09.2020 № 17069 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 20:47
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14822.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 00:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18320.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 18:09
рішення від 29.09.2020 № 18320 .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18320-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.09.2020 (п. 3.2 протоколу засідання ТК від 02.09.2020 № 97) в частині відхилення тендерної пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH та допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій ISG Supply OÜ та ТОВ «ЕНЕРГО- СЕКТОР».
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2020 16:52
Номер скарги: UA-2020-07-17-000101-b.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 08 вересня 2020 16:03
Дата подання: 08 вересня 2020 16:03
Cтосовно pішення тендерного комітету
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 20:45
рішення від 11.09.2020 № 17068 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 20:43
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14823.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 00:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18319 .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 18:08
рішення від 29.09.2020 № 18319 .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18319-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.09.2020 (п. 3.2 протоколу засідання ТК від 02.09.2020 № 97) в частині відхилення тендерної пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH та допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій ISG Supply OÜ та ТОВ «ЕНЕРГО- СЕКТОР».
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2020 16:51
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 6 489 415,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 32 447,08 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64894.15 UAH |
Title: Lot 2.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 6 489 415,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 32 447,08 UAH
including VAT
Позиції
5503 шт
34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71504, Україна, Запорізька область, Енергодар, Запорізьке відділення ВП «Складське господарство»
Дата доставки:
25 грудня 2020
34310000-3 Engines and their parts (spare parts for the backup diesel engines 78Г (hardware) for the SS ZNPP)The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
CPV: 34310000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 09:29
Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі
Дизель генератоні установки, аналогічні АСД 5600 за своіїми технічними характеристикаі, застосовуються не тільки як облядання для АЕС, а й поширені у інших галузях господарства. Постачання запасних частин до таких дизель - генераторних установок наразі не відризняється від постачання запасних частин до АСД 5600 або ДГУ інших типів, встановленних на АЕС. Задля запобігання обмеження прозорості та конкурентності торгів на постачання ЗІП для ДГУ АСД 5600, вимагаємо викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: "Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:11
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 06.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 19:09
щодо умов рзрахунків
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також економічну ситуацію в Україні на сьогоднішній день існує ризик щодо несвоєчасного здійснення оплати за поставлену продукцію. Затримка оплати за поставлену продукцію створює труднощі в роботі підприємства-постачальника, що призводить до затримки з виплати заробітної плати, сплати податків, розрахунків з контрагентами тощо. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити аккредитивну форму розрахунку або авансовий платіж у розмірі не менше 50% вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:12
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 03 серпня 2020 23:39
Щодо невідповідності заявленої загальної кількості одиниць товару для ЛОТу 2 у преамбулі до тендеру та тендерній документації
У преамбулі до тендеру (ЛОТ 2) вказаза загальна кількість товару 5503 одиниць. Така ж кількість заявлена у документі тендерної документації 6574- procurement noticе.docx. Згідно даних Додаток 2 - інформ про тех характ 2 лота.docx - розрахункова загальна кількість товару складає 3503 одиниці. Просимо привести до відповідності характеристики ЛОТу 2, вказані у різних документах
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 11:41
Відповідно до умов тендерної документації та Додатоку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» загальна кількість товару складає 5503 шт.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000101-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 07 серпня 2020 08:40
щодо умов оплати
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: «Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:18
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-07-17-000101-b.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 08 вересня 2020 16:09
Дата подання: 08 вересня 2020 16:09
Скарга до АМКУ стосовно pішення тендерного комітету
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 20:47
рішення від 11.09.2020 № 17069 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 20:47
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14822.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 00:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18320.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 18:09
рішення від 29.09.2020 № 18320 .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18320-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.09.2020 (п. 3.2 протоколу засідання ТК від 02.09.2020 № 97) в частині відхилення тендерної пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH та допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій ISG Supply OÜ та ТОВ «ЕНЕРГО- СЕКТОР».
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2020 16:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 жовтня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" | Документи |
Рішення скасоване
|
ISG Supply OÜ | Документи |
Рішення скасоване
|
"КВАНТ ИНЖЕНЕРИНГ" ООД | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ Мотортєх | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" | Документи |
Допущено до аукціону
|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" | Документи |
Відхилено
|
ISG Supply OÜ | Документи |
Відхилено
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій