Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20P-029_76110000-7 - Services incidental to gas extraction (Lot №1 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells; Lot №2 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells; Lot №3 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Драганчук +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гриманюк Володимир +380675752894 volodymyr.hrymaniuk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleg Draganchuk +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Гриманюк Володимир +380675752894 volodymyr.hrymaniuk@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 151 807 500,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 09 липня 2020 13:58 |
Enquiries until: | 30 липня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 151 807 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Тендерна документація
09 липня 2020 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 13:59 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
09 липня 2020 13:59 |
ТД_20П-029_Супервайзинг_3_лоти.docx | |
09 липня 2020 13:59 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
09 липня 2020 13:59 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 18.05.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Скан-копії з оригіналів статутних документів , сертифікатів не завіряються. Сскан-копії довідки, резюме, гарантійних листів мають містити підпис з печаткою (при наявності) або електронний підпис уповноваженої особи
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-22-000044 ● 596a841ef8bb431d8871521b90ea5b36
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 Одеса № 749
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 749
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2020-07-09-004790-c 09.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-23 14:06:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 10:51:13
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:50:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. За лотом 1:
- Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» було відхилено на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону, через невідповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»,
а саме: відсутній досвід роботи супервайзингу КРС не менше 1-го року або інженерний досвід не менше 3-х років.
Відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність вказаному кваліфікаційному критерію?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«ФАКТОРІАЛ К» оприлюднено 17.09.2020 року.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 23.10.2020 № УГВ 7510/14-20 укладено на 36-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
2. За лотом 2:
- Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» встановлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«НАФТОГАЗМОНТАЖ» оприлюднено 17.09.2020 року
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 13.10.2020 № УГВ 7357/14-20 укладено на 26-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
- Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 13.10.2020 № УГВ 7357/14-20 з порушенням строків, визначених Законом, а саме: 23.10.2020 року?
3. За лотом 3:
- Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» встановлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«ФАКТОРІАЛ К» оприлюднено 17.09.2020 року.
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 13.10.2020 № УГВ 7358/14-20 укладено на 26-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
- Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 13.10.2020 № УГВ 7358/14-20 з порушенням строків, визначених Законом, а саме: 23.10.2020 року?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 13:04:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c
2021-12-21 12:42:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/38360/21 |
Дата відкриття провадження: | 05 січня 2022 |
Документи:
28 січня 2022 16:05
|
Електронний підпис |
28 січня 2022 16:03
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-029.docx |
28 грудня 2021 09:28
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-029.docx |
28 січня 2022 16:05
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 09:59
|
Електронний підпис |
28 січня 2022 16:03
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-029.docx |
28 грудня 2021 09:28
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-029.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин |
Опис предмету закупівлі: |
Відповідно до умов тендерної документації одиниця виміру предмету закупівлі - "людино*діб". Проте, в електронній системі закупівель відсутня дана одиниця виміру. Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі в системі обрано в позиції одиниця виміру – «одиниця», що мається на увазі "людино*діб" відповідно до умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 65 790 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1973700 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | впродовж 15 календарних днів після отримання оригіналу рахунку Замовником, на підставі підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ФАКТОРІАЛ К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОО "ДСТ ИНЖИНИРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАКТОРІАЛ К" #38609880 |
Переможець |
60 694 443,54
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:39
|
ДУ№6 до Договору УГВ7510 Факторіал.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 11:22
|
ДУ №5 Факторіал оригінал.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 16:45
|
ДУ_3_Факторіал 7510_підписане.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:18
|
Дод угода 2 до дог 7510 ФакторіалК 23.12.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 17:39
|
Дод. угода_Факторіал_7510_підпис.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 09:23
|
Договір+Додатки_7510_Факторіал.pdf | укладений |
26 жовтня 2020 08:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення значення добової ставки послуг супервайзингу на 35% від розміру поточної добової ставки з 21 499,98 грн. до 13 974,99 грн. на період з 01.01.2021 по 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 7510/14-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну надання послуг - зміни дати закінчення надання послуг з 31.12.2021р. на 31.03.2022р. Загальна ціна договорів та інші умови залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 7510/14-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг до 31.08.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 7510/14-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 7510/14-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 7510/14-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |