Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-029_76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин)
20P-029_76110000-7 - Services incidental to gas extraction (Lot №1 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells; Lot №2 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells; Lot №3 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells)
Очікувана вартість
151 807 500,00 UAH
UA-2020-07-09-004790-c b91f085fb6864a6892eff21478ddcc11
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Драганчук

+380444612720 draganchuk@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олег Драганчук
+380444612720
draganchuk@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Гриманюк Володимир
+380675752894
volodymyr.hrymaniuk@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Oleg Draganchuk
+380444612720
draganchuk@ugv.com.ua
Additional contacts: Гриманюк Володимир
+380675752894
volodymyr.hrymaniuk@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 151 807 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 липня 2020 13:58
Enquiries until: 30 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 151 807 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Відповідно до умов тендерної документації одиниця виміру предмету закупівлі - "людино*діб". Проте, в електронній системі закупівель відсутня дана одиниця виміру. Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі в системі обрано в позиції одиниця виміру – «одиниця», що мається на увазі "людино*діб" відповідно до умов тендерної документації

Розгорнути Згорнути
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation. According to the terms of the tender documentation, the unit of measurement of the subject of procurement is "man * days". However, this unit of measurement is missing in the electronic procurement system. When the customer publishes the procurement notice in the system, the unit of measurement is selected in the position - "unit", which means "person * days" in accordance with the terms of the tender documentation
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подача тендерної документації (вимоги)
Дата подання: 28 липня 2020 14:12
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:40
Добрый день. Подскажите по заполнению Проекта Договора - есть ли на сайте отдельным файлом загрузить и заполнить проект договора ? Нужно указывать в проекте договора цену которая будет подана до аукциона? Подскажите по заполнению Учредительных документов ТОВ, Сертификатов на сотрудников и резюме на сотрудников- нужно их заверять печатью и подписью ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п.7. Додатку №2.2 до тендерної документації Учасник надає лист-згоду з проектом договору та проект договору разом із усіма додатками заповнений (назва Учасника, реквізити та інше) та підписаний зі сторони Учасника. Іінформація щодо цін та вартості не заповнюється
2. Скан-копії з оригіналів статутних документів , сертифікатів не завіряються. Сскан-копії довідки, резюме, гарантійних листів мають містити підпис з печаткою (при наявності) або електронний підпис уповноваженої особи
Інформація про мову тендерної пропозиції
Дата подання: 29 липня 2020 10:36
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:43
Добрый день! Согласно требованию тендерной документации, все документы тендерного предложения участника предоставляются на украинском языке. Документы составленные не на украинском языке, должны сопровождаться переводом на украинский язык. Перевод таких документов должен быть заверен, организацией, которая осуществляла перевод. Мы компания нерезидент и наши учредительные, регистрационные и другие документы представлены на русском языке. Подскажите пожалуйста, достаточно ли заверить перевод таких документов на украинский язык собственной печатью и подписью руководителя? Или требуется заверить печатью и подписью специализированной компании по переводам (бюро переводов)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переклад документів може завіряти сам Учасник.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-22-000044 ● 596a841ef8bb431d8871521b90ea5b36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2021 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 Одеса № 749

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.11.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 749

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2020-07-09-004790-c 09.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-23 14:06:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-25 10:51:13

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-03 11:50:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. За лотом 1:
- Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» було відхилено на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону, через невідповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»,
а саме: відсутній досвід роботи супервайзингу КРС не менше 1-го року або інженерний досвід не менше 3-х років.
Відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність вказаному кваліфікаційному критерію?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«ФАКТОРІАЛ К» оприлюднено 17.09.2020 року.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 23.10.2020 № УГВ 7510/14-20 укладено на 36-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
2. За лотом 2:
- Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» встановлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«НАФТОГАЗМОНТАЖ» оприлюднено 17.09.2020 року
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 13.10.2020 № УГВ 7357/14-20 укладено на 26-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
- Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 13.10.2020 № УГВ 7357/14-20 з порушенням строків, визначених Законом, а саме: 23.10.2020 року?
3. За лотом 3:
- Яким чином Замовник може обґрунтувати та пояснити те, що ним не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Науковотехнічне підприємство «Бурова техніка» встановлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю
«ФАКТОРІАЛ К» оприлюднено 17.09.2020 року.
Договір про надання послуг супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин від 13.10.2020 № УГВ 7358/14-20 укладено на 26-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
- Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 13.10.2020 № УГВ 7358/14-20 з порушенням строків, визначених Законом, а саме: 23.10.2020 року?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-08 13:04:36

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Лот №1 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №2 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин; Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин), 20П-029, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-09-004790-c

2021-12-21 12:42:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 28 грудня 2021
Номер відкриття провадження: 640/38360/21
Дата відкриття провадження: 05 січня 2022

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин
Опис предмету закупівлі:
Відповідно до умов тендерної документації одиниця виміру предмету закупівлі - "людино*діб". Проте, в електронній системі закупівель відсутня дана одиниця виміру. Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі в системі обрано в позиції одиниця виміру – «одиниця», що мається на увазі "людино*діб" відповідно до умов тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 20 227 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 606825 UAH


Title: Lot №3 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells
Description: According to the terms of the tender documentation, the unit of measurement of the subject of procurement is "man * days". However, this unit of measurement is missing in the electronic procurement system. When the customer publishes the procurement notice in the system, the unit of measurement is selected in the position - "unit", which means "person * days" in accordance with the terms of the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 20 227 500,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 14 вересня 2020 11:37
Auction planned date: 14 вересня 2020 11:37
Закінчення: 14 вересня 2020 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

868 од
Лот №3 - Послуги стороннього супервайзингового контролю за проведенням робіт та наданням послуг під час виконання капітального ремонту свердловин)
ДК 021:2015: 76110000-7 — Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Lot №3 - External supervision services for the performance of works and provision of services during the overhaul of wells
CPV: 76110000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг впродовж 15 календарних днів після отримання оригіналу рахунку Замовником, на підставі підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2020
UA-2020-07-09-004790-cb91f085fb6864a6892eff21478ddcc11
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАКТОРІАЛ К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОО "ДСТ ИНЖИНИРИНГ" Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:26
Довідка ДПІ_від 06.08.20.pdf
06 серпня 2020 15:34
202910_32_15_606 825.zip
06 серпня 2020 15:34
Статут ТОВ ТРАЙДЕНТ-ЮГ.PDF
06 серпня 2020 15:34
Сертифікати.rar
06 серпня 2020 15:34
Резюме.rar
06 серпня 2020 15:34
ПРОЕКТ_Договору.pdf
06 серпня 2020 15:34
Відомості про мтр.pdf
06 серпня 2020 15:34
Витяг ПДВ_Трайдент ЮГ.PDF
06 серпня 2020 15:34
5) Наказ.pdf
06 серпня 2020 15:34
4) Протокол зборів.pdf
06 серпня 2020 15:34
3) Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 15:34
1) Статут ТОВ НТП БТ.pdf

Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
24 вересня 2020 20:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:48
Договір Лот 2.zip
24 вересня 2020 15:52
Договір УГВ.zip
24 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:45
Договір_Лот-3.zip
07 серпня 2020 08:45
5_Відповідність.zip
07 серпня 2020 08:45
4_Кваліфікація.zip
07 серпня 2020 08:45
1_Технічні.zip
07 серпня 2020 08:45
2_Кошторис_Лот-3.pdf
07 серпня 2020 08:30
Фін звітність.zip
07 серпня 2020 08:30
Загальні документи.zip

Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:19
Довідка_про_банкрутство.pdf
23 вересня 2020 15:19
Договор_лот_3.zip
23 вересня 2020 15:19
Розрахунок.pdf
23 вересня 2020 15:19
Гарантійний_лист_лот3.pdf
23 вересня 2020 15:19
Dovidka_20230523670470885913.pdf (1).p7s
23 вересня 2020 15:13
Договор_лот_1.zip
23 вересня 2020 15:13
Розрахунок.pdf
23 вересня 2020 15:13
Гарантійний_лист_лот1.pdf
23 вересня 2020 15:12
Dovidka_20230523670470885913.pdf (1).p7s
07 серпня 2020 16:41
1.8. Додаток 2.2.rar
07 серпня 2020 16:41
Опитувальник 6 лот 3.pdf
07 серпня 2020 16:41
Додаток №3.pdf
07 серпня 2020 16:41
1.3. Додаток № 2.1.rar
07 серпня 2020 16:41
1.2.Додаток №2.part5.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part4.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part3.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part2.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part1.rar

Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:28
16 Довідка_ДПІ.pdf
08 серпня 2020 13:28
13 Опитувальник_ЮО.pdf
08 серпня 2020 13:28
28 Договір.rar
08 серпня 2020 13:28
27 Гарантія_лот_3.rar
08 серпня 2020 13:28
26.4 Диплом_сертифікат.pdf
08 серпня 2020 13:28
26.3 Дипломи.pdf
08 серпня 2020 13:28
26.2 Сертифікати.pdf
08 серпня 2020 13:28
26.1 Резюме.pdf
08 серпня 2020 13:28
24 Гарантійний лист_7.pdf
08 серпня 2020 13:28
23 Довідка_ПЗ.pdf
08 серпня 2020 13:28
22 Гарантійний лист_6.pdf
08 серпня 2020 13:28
21 Гарантійний лист_5.pdf
08 серпня 2020 13:28
20 Гарантійний лист_4.pdf
08 серпня 2020 13:28
19 Гарантійний лист_3.pdf
08 серпня 2020 13:28
18 Гарантійний лист_2.pdf
08 серпня 2020 13:28
17 Гарантійний лист_1.pdf
08 серпня 2020 13:28
15 Щодо підписанта.pdf
08 серпня 2020 13:28
12 Дозвіл_Держпраці.pdf
08 серпня 2020 13:28
11 Дозвіл_Держпраці.pdf
08 серпня 2020 13:28
10.1 Звітність_2кв.2020.pdf
08 серпня 2020 13:28
10 Звітність.pdf
08 серпня 2020 13:28
9 Стуктура власності.pdf
08 серпня 2020 13:28
8 Посвідка_директор.pdf
08 серпня 2020 13:28
7 Паспорт_директор.pdf
08 серпня 2020 13:28
6 Наказ_директор.pdf
08 серпня 2020 13:28
5 Протокол_директор.pdf
08 серпня 2020 13:28
4 Статут.pdf
08 серпня 2020 13:28
3 Опис_статут.pdf
08 серпня 2020 13:28
2 Витяг_ПДВ.pdf
08 серпня 2020 13:28
1 Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка"

ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ"

ТОВ "ФАКТОРІАЛ К"

ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ"

ТОО "ДСТ ИНЖИНИРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАКТОРІАЛ К" 18 661 982,64
UAH з ПДВ
13 250 007,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ" 15 238 608,00
UAH з ПДВ
15 238 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОО "ДСТ ИНЖИНИРИНГ" 20 212 256,33
UAH з ПДВ
20 212 256,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:19
Довідка_про_банкрутство.pdf
23 вересня 2020 15:19
Договор_лот_3.zip
23 вересня 2020 15:19
Розрахунок.pdf
23 вересня 2020 15:19
Гарантійний_лист_лот3.pdf
23 вересня 2020 15:19
Dovidka_20230523670470885913.pdf (1).p7s
23 вересня 2020 15:13
Договор_лот_1.zip
23 вересня 2020 15:13
Розрахунок.pdf
23 вересня 2020 15:13
Гарантійний_лист_лот1.pdf
23 вересня 2020 15:12
Dovidka_20230523670470885913.pdf (1).p7s
07 серпня 2020 16:41
1.8. Додаток 2.2.rar
07 серпня 2020 16:41
Опитувальник 6 лот 3.pdf
07 серпня 2020 16:41
Додаток №3.pdf
07 серпня 2020 16:41
1.3. Додаток № 2.1.rar
07 серпня 2020 16:41
1.2.Додаток №2.part5.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part4.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part3.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part2.rar
07 серпня 2020 16:40
1.2.Додаток №2.part1.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
24 вересня 2020 20:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:48
Договір Лот 2.zip
24 вересня 2020 15:52
Договір УГВ.zip
24 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:45
Договір_Лот-3.zip
07 серпня 2020 08:45
5_Відповідність.zip
07 серпня 2020 08:45
4_Кваліфікація.zip
07 серпня 2020 08:45
1_Технічні.zip
07 серпня 2020 08:45
2_Кошторис_Лот-3.pdf
07 серпня 2020 08:30
Фін звітність.zip
07 серпня 2020 08:30
Загальні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАКТОРІАЛ К"

ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ"

ТОО "ДСТ ИНЖИНИРИНГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАКТОРІАЛ К"
#38609880
13 250 007,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:22
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:55
Договір+додатки_7358_Факторіал К.pdf укладений
23 жовтня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 250 007,67
UAH (в тому числі ПДВ 2 208 334,61 UAH)