Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для початкових класів НУШ; Лот 2 - Комп’ютерний клас для Безіменського ЗНВК «Школа-дитячий садок» І –ІІІ ступенів.
Очікувана вартість
1 109 598,00 UAH
UA-2020-07-08-004211-b 8ab27a7424a44b96baba93f8e16291cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кокуца Олеся Анатоліївна

+380434221626 kazRosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02141348
Місцезнаходження: 22109, Україна , Вінницька обл., Козятин, Козятинський район, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 84
Контактна особа: Кокуца Олеся Анатоліївна
+380434221626
kazRosvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 109 598,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для початкових класів НУШ; Лот 2 - Комп’ютерний клас для Безіменського ЗНВК «Школа-дитячий садок» І –ІІІ ступенів). Місцезнаходження Замовника: 22109, Вінницька обл., Козятинський район, село Козятин, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 84. Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган державної влади). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

08 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:11
Тендерна дркументація.docx
08 липня 2020 16:11
Додаток 2 до тендерної документації.docx
08 липня 2020 16:11
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 10 липня 2020 22:08
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:20
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику!
На закупівлю допускається аналог і еквіваленти товару, запропонований товар учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до офісного ПЗ
Дата подання: 10 липня 2020 22:50
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:30
Шановний замовник. Чи буде відповідати вашим вимогам до ПЗ у складі ноутбуків преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office?
Відповідь: Лот 1 -
операційна система:
попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;
безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно;
наявність дистанційного робочого столу
пакет програмних засобів офісного призначення:
преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України
набір преінстальованого програмного забезпечення:
програмний засіб для управління комп'ютерним класом з україномовним інтерфейсом;
антивірусне програмне забезпечення;
програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM
Лот 2 -
операційна система:
попередньо встановлена ОС Windows 10 з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;
безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років
пакет програмних засобів офісного призначення:
можливість динамічного оновлення дистанційно;
наявність дистанційного робочого столу
набір преінстальованого програмного забезпечення:
преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
програмний засіб для управління комп'ютерним класом з українською мовою інтерфейсу;
антивірусне програмне забезпечення;
програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004211-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 17 серпня 2020 21:32
Неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник. Вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо обрання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» переможцем торгів по даної закупівлі. У Додаток 1 до тендерної документації ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для початкових класів НУШ у вимогах до ламінатора було зазначено : «Максимальна швидкість ламінування не менше: 0.5м\хв». Ламінатор lamiMARK senator 230 ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» має максимальну швидкість ламінування лише 0,25м/хв, про що свідчить посилання на численні інтернет ресурси, в т.ч. офіційних дистриб’юторів цих ламінаторів, наприклад, http://baden.ua/products/?code=20251 та керівництво по експлуатації (файл додається). У вимогах до смарт телевізорів документація торгів містить в т.ч вимогу: «стереозвучання (звукова система Dolby Digital Plus або аналог)» та «SD-карти вхід…. Кардрідер для SD-карт». Запропонований ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» телевізор KIVI 43U700GU не має ані кардрідеру, а ні характеристик звуку таких, як звукова система Dolby Digital Plus або аналог. Свідченням відсутності кардрідеру та вказаної технології стереосистеми може бути сайт виробника, посилання : https://kivi.ua/product/43u700gu. Також у порівняльній таблиці відповідності ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» не надав жодної інформації щодо запропонованого пакету програмних засобів офісного призначення ноутбуку TravelMate P2 TMP215-52 (NX.VLNEU.00Z) а також щодо запропонованого програмного засобу для управління комп'ютерним класом з україномовним інтерфейсом ,антивірусного програмного забезпечення; програмного засобу для роботи з електронною книгою. ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» просто продублювали вимоги щодо варіантів можливих рішень, які були викладені у вимогах тендерної документації.
ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» у таблиці відповідності було зазначено, що всі вимоги Замовника щодо запропонованого товару виконані, про що поставлена відмітка «так» у колонці відповідності. Тим самим ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» надав неправдиву інформацію чи не надав взагалі жодної інформації щодо характеристик товару, що планується до поставки згідно вимог тендерної документації даної Закупівлі.
Враховуючи наведене вище та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного Учасника повинна бути відхилена, як така, що повністю не відповідає тендерній документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів в рамках додержання Замовником – вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2020 18:02
Дякуємо за звернення, тендерним комітетом уважно вивчено вашу вимогу, та ознайомлено з файлами. Будуть зроблені відповідні коригування рішень.

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 21:32
lamimark Senator 230.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Комп’ютерний клас для Безіменського ЗНВК «Школа-дитячий садок» І –ІІІ ступенів.
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2020 14:31
Закінчення: 24 липня 2020 14:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комп’ютерний клас для Безіменського ЗНВК «Школа-дитячий садок» І –ІІІ ступенів
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.1. Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 138 288,00
UAH з ПДВ
138 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 136 240,00
UAH з ПДВ
136 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 20:54
Довідка МВС.pdf
23 липня 2020 20:54
11. Працівники.pdf
23 липня 2020 20:54
Цінова пропозиція 2.pdf
23 липня 2020 20:54
Довідка НАЗК.pdf
23 липня 2020 20:54
ІПН.pdf
23 липня 2020 20:54
стаття 17.pdf
23 липня 2020 20:54
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 20:54
Виписка.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:00
Довідка МВС.pdf
30 липня 2020 17:00
18. ст. 17 Закону.pdf
30 липня 2020 17:00
Довідка ДПС.pdf
23 липня 2020 17:49
Електронний підпис
23 липня 2020 17:48
20. Документи.pdf
23 липня 2020 17:48
13.1. Настанова.pdf
23 липня 2020 17:48
23. Документи.pdf
23 липня 2020 17:48
15. Лист Санкції.pdf
23 липня 2020 17:48
4. Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 17:48
Довідка НАЗК.pdf
23 липня 2020 17:48
3. Виписка з реєстру.pdf
23 липня 2020 17:48
24.1 Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 17:48
11. ІПН.pdf
23 липня 2020 17:48
Наказ_щодо_COVID-19.pdf
23 липня 2020 17:48
1. Цінова лот 2.pdf
23 липня 2020 17:48
24. Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 17:48
Настанова COVID-19.pdf
23 липня 2020 17:48
ст.17.pdf
23 липня 2020 17:48
10. Паспорт.pdf
23 липня 2020 17:48
Довідка ДПС.pdf
23 липня 2020 17:48
9. Рахунок з ДФС.pdf
23 липня 2020 17:48
14. Додаток.pdf
23 липня 2020 17:48
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Переможець 136 240,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
136 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:33
ДУ №1 від 22.10.2020р. (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:03
Договір Лот 2.pdf укладений
17 серпня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати Договір. Виконання зобовязань за договором не розпочинались. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 08-КК-ВАВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір. Виконання зобовязань за договором не розпочинались. Більш детально в додатковій угоді.