Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопостачання
Очікувана вартість
4 408,25 UAH
UA-2020-07-02-007278-a 7f0a3d834942491fa1dfdff85de1b4ad
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Савчук

+380567450720 savchuk@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Оксана Савчук
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
правові та економічні засади здійснення закупівлі водопостачання та водовідведення за державні кошти встановлені Законом України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо водопостачання та водовідведення з/до приміщень окружних судів Дніпропетровської області, у даному випадку відповідно до абз 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону може бути застосована скорочена переговорна процедура закупівлі, яка до укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 08 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


мова при проведенні закупівлі- українська

Тендерна документація

02 липня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:03
запрошення до участі.pdf
02 липня 2020 15:03
протокол переговорів.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: водопостачання
Опис предмету закупівлі:
Кринички
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 952,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

247 м³
Водопостачання
ДК 021:2015: 65111000-4 — Розподіл питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт Кринички , Виконкомівська, 17а
Дата доставки: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата проводиться протягом 7 банківських днів після отримання рахунку та акту, в межах виділених бюджетних асигнувань, в розмірі 100%. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
#36679668
Переможець 3 952,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:09

Документи

02 липня 2020 15:09
Електронний підпис
02 липня 2020 15:07
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
#36679668
3 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 15:09
Електронний підпис
02 липня 2020 15:07
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:58
кринички ду зменьшення вода.pdf укладений
02 грудня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:53
кринички ду зменьшення вода.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:33
договір вода Криничанський.pdf укладений
08 липня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги на 232,0 м3 за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 40,00 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ сторони дійшли згоди розірвати договір № 49 від 08.07.2020 року з 01 жовтня 2020 року