Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

cистеми реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-06-30-005980-a f6ee2c6f114645ebb2d0eda721504fb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грищук

+380688358245 cpmsd-bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38731750
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9
Контактна особа: Ольга Грищук
+380688358245
cpmsd-bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка є підприємством, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: Юридична та фактична адреса: вул. Присутственна, 9, м. Радомишль, Житомирська обл. 12201
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

30 червня 2020 20:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 19:55
ТД системи реєстрації 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000028 ● 633e4755fa3c431a9781711dd90cb286
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.08.2020
№ 52

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.08.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-30-005980-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомлено постачальника про розірвання договорів про закупівлю від 04.08.2020 №46-20 та №47-20 з направленням йому відповідних додаткових угод про розірвання . Оплата коштів за зазначеними договорами не здійснювалась.

2020-08-13 16:55:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі.

2020-08-18 13:04:17

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Індикаторні смужки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 800,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 15:06
Закінчення: 17 липня 2020 15:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

188 пач
тест-смужки для визначення рівня концентрації глюкози
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 53304 — Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
80 флак
тест-смужки на загальний холестерин Element Multi
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30222 — Загальний холестерин IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, експрес-аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
20 шт
тест-смужки на сифіліс (ТР) W34-C4P WONDFO
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 44429 — Набір для визначення сифіліс-трепонемного імуноглобуліну M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
30 пач
тест-смужки для вимірювання сечової кислоти в крові
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 53585 — Сечова кислота IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
35 пач
смужки діагностичні UrineRS H10 №100
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 54514 — Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
20 шт
тести на гепатит С
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30740 — Набір для виявлення вірусу гепатиту С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
20 шт
тести на гепатит В
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30729 — Набір реагентів для підтвердження наявності антигену вірусу гепатиту В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
15 шт
профітест ВІЛ
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 48472 — ВІЛ-1 антигени/антитіла IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020
20 шт
тести на визначення тропоніну
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 53998 — Тропонін Т / Тропонін I IVD, набір, імунохроматографічний аналіз (ІХА), експрес-тест
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул Присутсвенна, 9
Дата доставки: 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРІВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 158 260,00
UAH
158 260,00
UAH
Документи
ФОП "НАГОРНИЙ ВЛАДИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" 159 980,00
UAH
159 980,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:01
Електронний підпис
28 липня 2020 16:00
ст. 17 довідка .pdf
28 липня 2020 14:10
Електронний підпис
28 липня 2020 14:10
довідка 17 нова.pdf
24 липня 2020 17:03
Електронний підпис
24 липня 2020 17:02
гарант. ст. 17.pdf
24 липня 2020 17:02
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 17:02
Довідка з податкової.pdf
22 липня 2020 12:31
Електронний підпис
22 липня 2020 12:30
гарант. ст. 17.pdf
21 липня 2020 16:49
Електронний підпис
21 липня 2020 16:49
ст. 17 з додатками.pdf
15 липня 2020 18:02
Електронний підпис
15 липня 2020 16:49
Електронний підпис
15 липня 2020 16:39
Autorization letter HTI-IU 2020.pdf
15 липня 2020 16:39
Тест-смужки бионайм.pdf
15 липня 2020 16:39
Сертифікат Syphilis.pdf
15 липня 2020 16:39
Сертифікат one touch.pdf
15 липня 2020 16:39
Сертифікат якості1.pdf
15 липня 2020 16:39
Сертифікат якості.pdf
15 липня 2020 16:39
Сертифікат Н-10.pdf
15 липня 2020 16:39
МТВ лот 2.pdf
15 липня 2020 16:39
інструкція Longevita Strip.pdf
15 липня 2020 16:39
інструкція HT-UR-9000 Rev.pdf
15 липня 2020 16:38
інструкция Тропонин.pdf
15 липня 2020 16:38
Доверенность_Bioptik.pdf
15 липня 2020 16:38
Декларація Easy Touch.PDF
15 липня 2020 16:38
декларація 4 element075.pdf
15 липня 2020 16:38
декларація 3 finetest074.pdf
15 липня 2020 16:38
Декларация HTI UrineRS.pdf
15 липня 2020 16:38
Висновок Longevita.pdf
15 липня 2020 16:38
Проєкт договора лот 2.pdf
15 липня 2020 16:38
Паспорт код Петрів.pdf
15 липня 2020 16:38
Довідка ст. 17.pdf
15 липня 2020 16:38
Довідка Санкції.pdf
15 липня 2020 16:38
Довідка працівників.pdf
15 липня 2020 16:38
Довідка МТБ.pdf
15 липня 2020 16:38
Витяг ПЄП.pdf
15 липня 2020 16:38
Виписка.pdf
15 липня 2020 16:38
Пропозиція лот 2.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 09:39
Електронний підпис
16 липня 2020 09:11
інструкція Longevita Strip.pdf
16 липня 2020 09:11
Декларація Easy Touch.PDF
16 липня 2020 09:11
декларація 4 element075.pdf
16 липня 2020 09:11
декларація 3 finetest074.pdf
16 липня 2020 09:11
Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 09:11
Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 09:11
2.МТВ.pdf
16 липня 2020 09:11
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРІВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

ФОП "НАГОРНИЙ ВЛАДИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРІВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#3148223599
Переможець 158 260,00
UAH
23 липня 2020 08:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 15:13

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ Уповноваженої особи - Грищук О.А., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель КНП «Центр ПМСД» Радомишльської міської ради 21.07.2020 м. Радомишль Розглянувши документи тендерної пропозиції ФОП Петрів Олега Івановича (ІПН 3148223599) на закупівлю за лотом №2 Індикаторні смужки (Систем реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ДК 021:2015: 33120000-7 ) та керуючись ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 (далі - Закон) ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до Довідки щодо непорушення ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», виклавши її у відповідності до абз.2 п.3.5.5 тендерної документації, яка передбачає надання гарантійного листа про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах першій та другій ст.17 Закону із зазначенням додаткової інформації щодо п.11 та п.12 частини першої ст.17. 2. У відповідності до п.9 ст.26 та п.3.8.3 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа з публічних закупівель О.А. Грищук

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРІВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#3148223599
158 260,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:37
ду47-20.pdf укладений
18 серпня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:57
Договір 47-20.pdf укладений
04 серпня 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель