Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38731750 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Грищук +380688358245 cpmsd-bug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
30 червня 2020 20:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 19:55 |
ТД системи реєстрації 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000028 ● 633e4755fa3c431a9781711dd90cb286
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020
№ 52
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.08.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-30-005980-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомлено постачальника про розірвання договорів про закупівлю від 04.08.2020 №46-20 та №47-20 з направленням йому відповідних додаткових угод про розірвання . Оплата коштів за зазначеними договорами не здійснювалась.
2020-08-13 16:55:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі.
2020-08-18 13:04:17
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Індикаторні смужки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 19:55 |
ТД системи реєстрації 2020 - лот2.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРІВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ #3148223599 |
Переможець |
158 260,00
UAH
|
23 липня 2020 08:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 11:37
|
ду47-20.pdf | укладений |
18 серпня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 11:57
|
Договір 47-20.pdf | укладений |
04 серпня 2020 11:15
|