Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (навчальне приладдя та обладнання для закладів загальної середньої освіти та спеціальної школи № 10 Дарницького району м. Києва) (3 лоти)
Очікувана вартість
3 668 000,00 UAH
UA-2020-06-26-004825-a ● 2ca0599dfc4a497d9296c6d283b90ac1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 668 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
10 липня 2020 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 17:42 |
Додаток №1 редагов.doc | |
10 липня 2020 17:42 |
Додаток № 3 редагов 10.07..doc | |
10 липня 2020 17:35 |
Протокол №1196.pdf | |
02 липня 2020 11:27 |
Протокол № 1150.PDF | |
26 червня 2020 13:09 |
1_ТД_кабінети біології.doc | |
26 червня 2020 13:09 |
Додаток №5.doc | |
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №7.doc | |
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №4.doc | |
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №6.doc | |
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №2.doc |
10 липня 2020 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2020 17:42 |
Додаток №1 редагов.doc
|
||||||
10 липня 2020 17:42 |
Додаток № 3 редагов 10.07..doc
|
||||||
10 липня 2020 17:35 |
Протокол №1196.pdf
|
||||||
02 липня 2020 11:27 |
Протокол № 1150.PDF
|
||||||
26 червня 2020 13:09 |
1_ТД_кабінети біології.doc
|
||||||
26 червня 2020 13:09 |
Додаток №5.doc
|
||||||
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №7.doc
|
||||||
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №4.doc
|
||||||
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №6.doc
|
||||||
26 червня 2020 13:08 |
Додаток №2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо товару "Основні злакові культури"
Дата подання: 03 липня 2020 09:37
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:39
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на помилку у технічному завданні: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що до товару "Основні злакові культури" входять зразки кормових: люцерна, конюшина (або інше представники), овочевих: морква, картопля (або інше представники),олійних: соняшник, льон, конопля (або інше представники), Лікарських: нагідки або ж ялівець (або інше представники)
. Проте жодні з цих рослин НЕ Є ЗЛАКОВИМИ!!! Можливо Ви мали на увазі товар "Основні сільськогосподарські культури"?? Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести у відповідність назву товару та його характеристики!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Тендерну документацію в частині технічного завдання на "Основні злакові культури" буде приведено у відповідність, та внесено необхідні зміни.
Щодо звіту на ISO 9001:2015
Дата подання: 03 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:44
Шановний замовнику, відповіжно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про наглядовий аудит сертифікованої системи та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога дискримінує тих учасників, які отримали ISO 9001:2015 у 2020 році та ще за строком не можуть та не повинні отримувати звіти про аудит та нагляд! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Щодо звіту на ISO 14001:2015
Дата подання: 03 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:45
Шановний замовнику, відповіжно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про наглядовий аудит сертифікованої системи та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога дискримінує тих учасників, які отримали ISO 14001:2015 у 2020 році та ще за строком не можуть та не повинні отримувати звіти про аудит та нагляд! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 14001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 14001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Щодо висновку СЕС
Дата подання: 03 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:47
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінету біології на кожну позицію обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та прописана лише під тих учасників, які заздалегідь знають конкретний перелік та назви товару та встигли отримати на нього висновок ДСЕЕ. Відповідно до п.7.10 ПОРЯДКУ проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати фразу "на кожну позицію обладнання"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574 (далі - Типовий перелік).
Пунктом 4 Типового переліку визначено таку норму - засоби навчання та обладнання, що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах повинні мати зокрема висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Вимога щодо надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на перелік обладнання, що є предметом закупівлі, базується саме на дотриманні норм та вимог діючого законодавства у сфері освіти, наказів МОН України, як профільного міністерства.
Слід зазначити, що вищевказаний висновок, може отримати кожен учасник, що зацікавлений в участі у оголошеній процедурі закупівлі, таким чином відсутня дискримінація щодо участі у процедурі закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що Законом «Про публічні закупівлі» не визначено поняття дискримінаційних вимог саме в сфері державних закупівель.
Зокрема, вважаємо за необхідне зазначити, що існує практика рішень Антимонопольного комітету України щодо правомочності вимоги документів, зазначених у Вашій вимозі, які підтверджують законність вимоги у тендерній документації документів, що підтверджують якість та безпеку обладнання.
Тож Додаток 3 до Тендерної Документації містить перелік документів, які має надати учасник для підтвердження якості та безпеки обладнання для можливості його використання у навчально-виховному процесі.
Питання щодо організації процедури отримання необхідних дозвільних, та інших документів, сертифікатів, ліцензій тощо згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися замовником при створенні тендерної документації.
Зважаючи на все наведене вище, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574 (далі - Типовий перелік).
Пунктом 4 Типового переліку визначено таку норму - засоби навчання та обладнання, що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах повинні мати зокрема висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Вимога щодо надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на перелік обладнання, що є предметом закупівлі, базується саме на дотриманні норм та вимог діючого законодавства у сфері освіти, наказів МОН України, як профільного міністерства.
Слід зазначити, що вищевказаний висновок, може отримати кожен учасник, що зацікавлений в участі у оголошеній процедурі закупівлі, таким чином відсутня дискримінація щодо участі у процедурі закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що Законом «Про публічні закупівлі» не визначено поняття дискримінаційних вимог саме в сфері державних закупівель.
Зокрема, вважаємо за необхідне зазначити, що існує практика рішень Антимонопольного комітету України щодо правомочності вимоги документів, зазначених у Вашій вимозі, які підтверджують законність вимоги у тендерній документації документів, що підтверджують якість та безпеку обладнання.
Тож Додаток 3 до Тендерної Документації містить перелік документів, які має надати учасник для підтвердження якості та безпеки обладнання для можливості його використання у навчально-виховному процесі.
Питання щодо організації процедури отримання необхідних дозвільних, та інших документів, сертифікатів, ліцензій тощо згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися замовником при створенні тендерної документації.
Зважаючи на все наведене вище, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-004825-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2020 08:56
щодо додатку 3 до тендерної документації
згідно Додаток № 3 до тендерної документації Специфікація (технічні вимоги) Ви зазначаєте,що "Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574." Яке відношення товар який Ви плануєте закупити має до природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів??? Надайте законну підставу згідно якої Ви закуповуєте данний товар.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2020 11:26
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Задовільнити вимогу
та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та внести зміни до п.3 Додатку № 3 в частині приміток * до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (навчальне приладдя та обладнання для закладів загальної середньої освіти та спеціальної школи № 10 Дарницького району м. Києва) (3 лоти) та викласти їх в наступній редакції:
* . До усіх вище зазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
1. Задовільнити вимогу
та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та внести зміни до п.3 Додатку № 3 в частині приміток * до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (навчальне приладдя та обладнання для закладів загальної середньої освіти та спеціальної школи № 10 Дарницького району м. Києва) (3 лоти) та викласти їх в наступній редакції:
* . До усіх вище зазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-26-004825-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Скарга на незаконні дії замовника
Скарга на незаконні дії замовника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-26-004825-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2644604867
Дата подання: 10 серпня 2020 17:07
Дата подання: 10 серпня 2020 17:07
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 21:18
рішення від 13.08.2020 № 15491 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:18
інформація про перенесення розгляду скарги № 13103.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 13928.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020 № 16868.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 19:50
рішення від 08.09.2020 № 16868.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - навчальне приладді/ засоби та обладнання для кабінетів біології закладів загальної середньої освіти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 622 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 110,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108660 UAH |
Аукціон
Позиції
2399 шт
навчальне приладді/ засоби та обладнання для кабінетів біології закладів загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-06-26-004825-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Скарга на незаконні дії замовника
Скарга на незаконні дії замовника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-26-004825-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2644604867
Дата подання: 10 серпня 2020 17:07
Дата подання: 10 серпня 2020 17:07
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 21:18
рішення від 13.08.2020 № 15491 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:18
інформація про перенесення розгляду скарги № 13103.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 13928.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020 № 16868.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 19:50
рішення від 08.09.2020 № 16868.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" |
2 657 110,00
UAH з ПДВ
|
2 657 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВОРДКОМ |
2 381 519,00
UAH з ПДВ
|
2 381 519,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" |
2 874 000,00
UAH з ПДВ
|
2 874 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волок Сергій Валерійович |
3 621 000,00
UAH з ПДВ
|
3 621 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА |
3 621 904,00
UAH з ПДВ
|
3 621 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВОРДКОМ #40170269 |
Відхилено |
2 381 519,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 15:25
|
ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" #3193318506 |
Відхилено |
2 657 110,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:29
|
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" #2644604867 |
Відхилено |
2 874 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:34
|
ФОП Волок Сергій Валерійович #2768709579 |
Переможець |
3 621 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 21:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 16:28
|
ДУ № 1 до договору № 1095.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 11:30
|
Договір № 1095.pdf | укладений |
25 вересня 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони вирішили внести зміни в пункт 4.1 Договору № 1095 від 24 вересня 2020 року , виклавши його в новій редакції:" 4.1 Постачальник здійснює поставку товару : з дня підписання договору та до 15 грудня 2020 року" |
Номер договору про закупівлю: | 1095 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |