Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Мілютенка, 15 А ЛОТи 1, 2, а саме: ЛОТ 1 - фасадні, покрівельні, опоряджувальні роботи; ЛОТ 2 – ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка/електрика) (за ДК 021:2015: 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
694 581,20 UAH
UA-2020-06-26-001601-a b9f652a639664dc39548433a8647e55c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 694 581,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


ЛОТ 1 - фасадні, покрівельні, опоряджувальні роботи;
ЛОТ 2 – ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка/електрика)

Тендерна документація

26 червня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:13
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
26 червня 2020 10:13
ТД__ПОТ_РЕм_ЛОТи_1,2_Мiлютенка_15_А.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 2 – ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка/електрика) Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Мілютенка, 15 А
Опис предмету закупівлі:
ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка/електрика)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 481 995,90 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 410,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 липня 2020 15:37
Закінчення: 15 липня 2020 15:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Мілютенка, 15 А, ЛОТ 2 – ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка/електрика)
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД" 481 359,44
UAH з ПДВ
481 359,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДП ІНЖБУД" 481 808,63
UAH з ПДВ
481 808,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:59
Електронний підпис
17 липня 2020 14:59
Електронний підпис
14 липня 2020 08:46
Електронний підпис
14 липня 2020 08:45
Мілютенка 15А.imd

Конфіденційні документи

17 липня 2020 14:46
Згода працівників на обробку перс. даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згода (за формою наведеною у Додатку № 7 даної тендерної Документації) на обробку наявних персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних» від кожної такої особи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВДОМАЛАД"

ТОВ "ДП ІНЖБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД"
#42609420
Переможець 481 359,44
UAH з ПДВ
20 липня 2020 13:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВДОМАЛАД" з ціновою пропозицією в сумі 481 359,44 грн мінімум в процедурі відкритих торгів «UA-2020-06-26-001601-a» за ЛОТом 2 виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність у учасника обладнання; - наявність у учасника матеріалів, за допомогою яких виконуватимуться послуги з поточного ремонту; - наявність у учасника складського та/або офісного приміщення; - наявність у учасника іншого обладнання необхідного для виконання послуг відповідно до предмету закупівлі*; У разі, якщо учасник надає пропозицію за ЛОТом 2 Зазначити відомості про наявний: - Зварювальний апарат, з документами про проходження випробувань. Учасником надано довідку із зазначенням про наявний зварювальний апарат, проте документів про проходження випробувань зварювального апарату не надано. Крім того, Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції Лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за формою наведеною у Додатку № 7 даної тендерної Документації). У разі використання персональних даних-працівників учасника (у тендерній пропозиції Учасників), такі особи повинні, у складі тендерної пропозиції надати письмову згоду (за формою наведеною у Додатку № 7 даної тендерної Документації) на обробку наявних персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. - Учасником у складі пропозиції надано лист погодження на підписанта пропозиції , проте на працівників учасника не надано відповідних листів-згод. По п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору* та з заповненою таблицею. Учасником надано довідку, проте форма довідки учасника не відповідає формі довідки наведеній у тендерній документації. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити документи на виконання п. 2.1., 3.1., п. 5.10. Додатку 2 до тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД"
#42609420
481 359,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:16
30255 Т_СЕ звіт про виконання Вдомалад.pdf укладений
04 січня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 12:45
Договір 30255 Т_СЕ Вдомалад.pdf укладений
31 липня 2020 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 481 359,44
UAH (в тому числі ПДВ 80 226,57 UAH)