Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дефібрилятори, 3 лота
Очікувана вартість
3 059 550,00 UAH
UA-2020-06-26-001174-c 8b10432961e2454492b6856ee23b5964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 059 550,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000046 ● 697a82bfaa494267996c67665cee7ec7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.11.2020 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-26-001174-c, 26.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Дефібрилятори, 3 лота), ідентифікатор UA-2020-06-26-001174-c, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: пункту 2, 19 частини другої статті 22 та частини 5 статті 17 Закону.

2020-12-11 16:08:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Дефібрилятор напівавтоматичний (37806 Ручний зовнішній дефібрилятор) - 2 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 363 150,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 815,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Аукціон

Початок: 14 липня 2020 14:32
Закінчення: 14 липня 2020 14:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 од
лот 2 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Дефібрилятор напівавтоматичний (37806 Ручний зовнішній дефібрилятор) - 2 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 37806 — Ручний зовнішній дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 348 392,00
UAH з ПДВ
348 392,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вестмед" 361 660,00
UAH з ПДВ
361 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 12:30
Електронний підпис
24 липня 2020 12:27
Довідка МВС Жуков.rar
24 липня 2020 12:27
Довідка ДФС.rar
24 липня 2020 12:27
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 13:41
Електронний підпис
13 липня 2020 13:40
4. Технічна частина_1.pdf
10 липня 2020 17:37
Електронний підпис
10 липня 2020 17:36
Електронний підпис
10 липня 2020 17:35
6. Технічна частина_3.pdf
10 липня 2020 17:35
5. Технічна частина_2.pdf
10 липня 2020 17:35
4. Технічна частина_1.pdf
10 липня 2020 17:35
Довiренiсть_Рижий.zip
10 липня 2020 17:35
Рейтинг_Скан.pdf
10 липня 2020 17:35
Лiцензiя.zip
10 липня 2020 17:35
Довіреність_скан.pdf
10 липня 2020 17:35
Ліцензія_скан.pdf
10 липня 2020 17:35
Рейтинг.zip
10 липня 2020 17:35
Гарантия_4422.zip
10 липня 2020 17:35
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:04
Лiцензiя.zip
13 липня 2020 16:04
Рейтинг.zip
13 липня 2020 16:04
Рейтинг_Скан.pdf
13 липня 2020 16:04
Довiренiсть_Рижий.zip
13 липня 2020 16:04
Ліцензія_скан.pdf
13 липня 2020 16:04
Довіреність_скан.pdf
13 липня 2020 16:04
Гарантия_4459.zip
13 липня 2020 16:04
Техніка лот 2.pdf
13 липня 2020 16:04
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вестмед"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 348 392,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
348 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 18:49
Додаткова угода 1 до договору 95.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 18:47
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 11:45
Договір 95 укладений
05 серпня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 95 про закупівлю товарів за державні кошти від 05.08.2020 року (далі – Договір), згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість».Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2 од.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 325 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)