Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-06-25-010123-a c297acc2f3fa48acb34a89e725c887a2
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 00000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
00000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
00000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Publication date: 25 червня 2020 16:42
Enquiries until: 09 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000052 ● 70d59632bc0343c6b374ca0aeff1d95c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-06-25-010123-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. У оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за№ UA-2020-06-25-010123-а). 1. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення повинно оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Зазначається, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-a. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги. Ураховуючи рішення Органу оскарження №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення замовником законодавства із підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6), щодо оприлюднення оголошення англійською мовою. Стосовно надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922. Міністерством оборони України виявлене порушення усунене шляхом виключення зазначених вимог в наступних процедурах закупівлі.

2020-10-23 14:42:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ


Title: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Current status: Complete
Estimated total value: 0,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 0,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 липня 2020 12:39
Auction planned date: 15 липня 2020 12:39
Закінчення: 15 липня 2020 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 35811300-5 — 000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000000, 000000000, 0000000000000000000
Дата доставки: 15 жовтня 2020

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
CPV: 35811300-5
measures.000.symbol
000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 35811300-5 — 000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000000, 000000000, 0000000000000000000
Дата доставки: 30 листопада 2020

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
CPV: 35811300-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:57
00000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 09:39
0000000000
24 липня 2020 09:39
000000000000000
23 липня 2020 09:47
000000000000000000000
23 липня 2020 09:47
000000000000000000000
23 липня 2020 09:47
000000000000000
23 липня 2020 09:47
000000000000000000000000
23 липня 2020 09:47
0000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000
14 липня 2020 16:55
000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
000000000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
0000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000000
14 липня 2020 16:55
00000000000000000000000

Публічні документи

23 липня 2020 16:40
00000000
22 липня 2020 14:24
00000000
14 липня 2020 17:30
00000000
14 липня 2020 17:30
000000000000
14 липня 2020 17:07
00000000
14 липня 2020 17:06
0000000000000000
14 липня 2020 17:06
00000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:18

Документи

27 липня 2020 13:18
00000000
20 липня 2020 17:08
00000000
15 липня 2020 14:26
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 13:18
00000000
20 липня 2020 17:08
00000000
15 липня 2020 14:26
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
18 травня 2021 11:34
00000000 зміни до договору
29 березня 2021 11:41
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
29 березня 2021 11:40
00000000 зміни до договору
25 лютого 2021 10:23
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
25 лютого 2021 09:58
00000000 зміни до договору
02 січня 2021 10:50
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
02 січня 2021 10:49
00000000 зміни до договору
15 жовтня 2020 16:30
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
15 жовтня 2020 16:29
00000000 зміни до договору
18 вересня 2020 14:42
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
18 вересня 2020 14:41
00000000 укладений
10 серпня 2020 08:49
00000000000000000000000000000000000000000 укладений
10 серпня 2020 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ