Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 14620000-3 Сплави (лот 1 – Сталь листова, сталь смугова; лот 2 – Пруток мідний, бронзовий, латунний, шестигранник латунний, трубка мідна, шина мідна, смуга н/ж, лист алюмінієвий, лист оцинкований; лот 3 – Сталь кутова, швелер; лот 4 – Круг сталевий, арматура, катанка)
Очікувана вартість
2 830 405,00 UAH
UA-2020-06-19-002104-a bf1b820d1a9d45e78f330d3562612f41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 830 405,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства

Тендерна документація

02 липня 2020 13:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:17
Зміни.docx
02 липня 2020 13:17
ТД (нова редакція) _Сплави.docx
02 липня 2020 12:55
Зміни (переніс дати).docx
02 липня 2020 12:55
Оголошення (нова редакція).doc
02 липня 2020 13:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:17
Зміни.docx
02 липня 2020 13:17
ТД (нова редакція) _Сплави.docx
02 липня 2020 12:55
ТД (нова редакція) _Сплави.docx
19 червня 2020 16:21
ТД _Сплави.docx
02 липня 2020 12:55
Зміни (переніс дати).docx
02 липня 2020 12:55
Оголошення (нова редакція).doc
19 червня 2020 16:21
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-002104-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 26 червня 2020 18:06
ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 13:39
До тендерної документації зміни щодо кількості та складу лотів закупівлі, зазначені у вимозі, вноситись не будуть.
Зміни до Проекту Договору про закупівлю товарів вноситись не будуть. Примірні форми договорів на поставку товару були розроблені з врахуванням пропозицій зацікавлених служб, що відповідальні за здійснення закупівлі товарів, та були узгоджені всіма Дирекціями за напрямками, що задіяні у процесі узгодження таких договорів. Внесення змін у примірну форму Договору по цих пунктах не були погодженні СМТЗ (ініціатор даної закупівлі).

Документи подані скаржником

26 червня 2020 18:06
ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО.docx

Документи

02 липня 2020 13:39
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000029 ● 1bd69ad24f9b440fa842154fe9986cd3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.07.2020 № 158

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.07.2020 №158

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-06-19-002104-a, ПАТ "Запоріжжяобленерго", код ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 – Пруток мідний, бронзовий, латунний, шестигранник латунний, трубка мідна, шина мідна, смуга н/ж, лист алюмінієвий, лист оцинкований
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 563 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 635,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 13 липня 2020 15:23
Закінчення: 13 липня 2020 15:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1.5 т
Пруток мідний, бронзовий, латунний, шестигранник латунний, трубка мідна, шина мідна, смуга н/ж, лист алюмінієвий, лист оцинкований
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Героїв 37 батальйону, 38а
Дата доставки: 31 грудня 2020
1440 кг
Пруток мідний, бронзовий, латунний, шестигранник латунний, трубка мідна, шина мідна, смуга н/ж, лист алюмінієвий, лист оцинкований
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Героїв 37 батальйону, 38а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД" 563 500,00
UAH з ПДВ
563 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є" 454 283,40
UAH з ПДВ
454 283,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІДЬПРОКАТ 467 397,69
UAH з ПДВ
467 397,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 547 013,04
UAH з ПДВ
547 013,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:19
9) Витяг ПДВ.PDF
10 липня 2020 11:19
8) Наказ № 04.PDF
10 липня 2020 11:19
7) Наказ № 03.PDF
10 липня 2020 11:19
5) Рішення № 2.pdf
10 липня 2020 11:19
4) Рішення № 1.PDF
10 липня 2020 11:19
2) Статут.PDF
10 липня 2020 11:19
12) Проект договору.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:11
Електронний підпис
29 липня 2020 13:54
Протокол
23 липня 2020 16:42
Електронний підпис
23 липня 2020 16:16
Протокол понад 1 млн
23 липня 2020 16:16
Наказ
23 липня 2020 16:16
Протокол-директор
23 липня 2020 16:16
Витяг ПДВ
23 липня 2020 16:16
Статут
23 липня 2020 16:16
Довидка перелик осиб
23 липня 2020 16:16
Довидка ст 17
23 липня 2020 16:16
Тендерна оновлена
23 липня 2020 16:15
Довидка МВС
16 липня 2020 16:57
Аналогичний договор
09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:32
Сертификати.pdf
09 липня 2020 16:32
Проект договору.pdf
09 липня 2020 16:31
Баланс.pdf
09 липня 2020 16:31
Довидка Ч.2 ст. 17.pdf
09 липня 2020 16:31
Довидка товар новий.pdf
09 липня 2020 16:31
Довидка ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
Лист-видгук.pdf
09 липня 2020 16:31
Аналогичний договир.pdf
09 липня 2020 16:31
Боровик бильш 1 млн.pdf
09 липня 2020 16:31
Боровик-Директор.pdf
09 липня 2020 16:31
26718_15__0234_2909_07_2020_.zip

Публічні документи

10 липня 2020 10:09
Свид-ОКПО.pdf
10 липня 2020 10:09
Довидка товар новий.pdf
10 липня 2020 10:09
Довидка норм чинного.pdf
10 липня 2020 10:09
Довидка ст.17.pdf
10 липня 2020 10:08
Технична частина.pdf
10 липня 2020 10:08
Тендерна пропозиция.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 14:47
Електронний підпис
10 липня 2020 14:47
Статут 2020.pdf.zip
10 липня 2020 14:47
Статут 2020.pdf
10 липня 2020 14:47
Опис до статуту 2020.pdf.zip
10 липня 2020 14:47
Опис до статуту 2020.pdf
10 липня 2020 14:47
Гарантійний лист.pdf.zip
10 липня 2020 14:47
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 14:47
Витяг ПДВ 2020.pdf.zip
10 липня 2020 14:47
Витяг ПДВ 2020.pdf
10 липня 2020 14:47
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"

ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"

ТОВ МІДЬПРОКАТ

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"
#41276614
Переможець 454 283,40
UAH з ПДВ
21 липня 2020 18:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Згідно Додатку №1, Розділу I, частина ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагається: 1.1 Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1.2 Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено ЕЦП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук. * Аналогічним буде вважатися договір щодо поставки сплавів, або сталі, або прутків, або швелерів, або арматури. Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасником ТОВ «СПЕЦЛІТ'Є» надано Договір поставки №1/10 від 02.10.2017р. укладений з ТОВ «ВП «Електрозахист» та відгук про виконання договорів поставки №04/07-2018 від 04.07.2018. Договір наданий 2017 року – що не відповідає вимогам тендерної документації. Відгук наданий на інший договір, що Учасником у складі тендерної документації не завантажено. Враховуючи те, що Замовник не може впевнитись у документально підтвердженому досвіді виконання аналогічного договору, Учаснику потрібно завантажити договір, на який фактично надано відгук - №04/07-2018 від 04.07.2018. Або додати сканований оригінал чи копію іншого аналогічного договору та оригінал відгуку щодо виконання такого договору (з дотриманням вимог до відгуку та договору, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"
#41276614
454 283,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:21
Звіт про виконання укладений
21 січня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:50
Повідомлення про зміни 3.docx зміни до договору
28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 16:13
Повідомлення про зміни 2.docx зміни до договору
17 вересня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 17:12
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
07 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:01
Договір укладений
07 серпня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 400820
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 400820
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 400820
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 448 139,93
UAH (в тому числі ПДВ 74 689,99 UAH)