Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні, 12 лотів
Medicines are different, 12 lots
Очікувана вартість
37 559 655,59 UAH
UA-2020-06-18-005281-b a6085245d7ef4dcca4078b964cbf5c6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 37 559 655,59 UAH з ПДВ
Publication date: 18 червня 2020 17:17
Enquiries until: 10 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 37 559 656 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 19 червня 2020 12:14
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:53
Шановний Замовник, звертаємось до вас із проханням привести тендерну документацію у відповідність до положень нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 р., а саме Додаток 1 Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону та Додаток 3 Документи, що підтверджують відповідність Учасника, окрім Форми цінової пропозиції. Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель, також Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що виявлені порушення перевіряються органами ДАСУ та можуть нести адміністративні порушення з накладанням штрафів (у грошовому виразі на уповноважену особу). Нижче додаємо посилання на статтю з аналізом моніторингу згідно нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», де одним з предмету моніторингу є вимоги замовника по ст. 17. https://konsaltua.com/news/porushennya-iz-monitoryngiv-za-novym-zakonom/ На офіційному сайті МЕРТ розміщено Роз’яснення Щодо застосування статті 17 Закону 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р. (можна ознайомитись за посиланням : https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb) Просимо скористатися їхніми рекомендаціями. Сподіваємось на врахування даних зауважень в даній тендерній процедурі та відображення їх в тендерній документації, шляхом внесення відповідних змін! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження відповідності вимогам Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю учасникам необхідно надати довідки, листи та інформацію в довільній формі.
Враховуючи, що документи, які переможець процедури закупівлі повинен надати у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а також виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі», Департаментом охорони здоров’я у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання.
Щодо усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 24 червня 2020 13:02
Дата відповіді: 30 червня 2020 12:37
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те що ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." В додатку№3 тендерної документації містяться вимоги (а саме п.1 ТД (п.2 ч.1 ст. 17 ), п.2 ТД (п.3 ч.1 ст. 17) та 5 ТД (п.8 ч.1 ст. 17)) щодо надання інформації від переможця закупівлі, що є публічною, та оприлюднена у формі відкритих даних, отже Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ВІД ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Тому переконливе прохання привести тендерну документацію у відповідність до положень нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» та виключити вимоги по п. 1,2 та 5 в Додатку 3 тендерної документації, як такі, що містяться у формі відкритих даних. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищевказане, Департаментом охорони здоров’я у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання.
Щодо усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 30 червня 2020 13:37
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:11
Щодо статті 17 Закону міститься в листі МЕРТУ від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 “Щодо застосування статті 17 Закону” (додаток пункт 12) розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34835-06. Просимо ознайомитись із даним роз'ясненням, та надати відповідь: "Чому Ви не враховуєте вказану інформацію в роз'ясненні МЕРТУ в своїй діяльності? " МЕРТУ надало коректні та влучні роз'яснення для розуміння положень ЗУ "Про публічні закупівлі" саме в частині застосування ст. 17. Для нас, як для потенційного учасника, не зовсім зрозуміла Ваша позиція щодо не застосування вказаної інформації в роз'ясненні в своїй роботі, та конкретно в даних торгах. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог законодавства України.
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що вступила в дію з 19.04.2020) визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, відповідно до роз’яснення Міністерства юстиції України, наданого листом від 30.01.2009 № Н-35267-18, у випадку суперечності норм підзаконного акту нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Зважаючи на викладене, оскільки роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України не є підзаконним актом та носить рекомендаційний характер, Департамент при формуванні додатків до тендерної документації керується вимогами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 2 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Дарбепоетин альфа (Darbepoetin alfa), 100 мкг/мл, амп., фл., шпр. - 4349 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 959 226,31 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 34 796,13 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 208700 UAH


Title: lot 2 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Darbepoetin alfa (Darbepoetin alfa), 100 mcg / ml, amp., fl., spr. - 4349 units
Current status: Complete
Estimated total value: 6 959 226,31 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 796,13 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 серпня 2020 15:32
Auction planned date: 19 серпня 2020 15:32
Закінчення: 19 серпня 2020 15:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4349 од
лот 2 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Дарбепоетин альфа (Darbepoetin alfa), 100 мкг/мл, амп., фл., шпр. - 4349 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Darbepoetin alfa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 2 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Darbepoetin alfa (Darbepoetin alfa), 100 mcg / ml, amp., fl., spr. - 4349 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-18-005281-ba6085245d7ef4dcca4078b964cbf5c6d
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 11:41
Електронний підпис
20 липня 2020 11:41
Електронний підпис
20 липня 2020 11:39
ТЧ.pdf
20 липня 2020 11:39
Наказ МОЗ.7z
20 липня 2020 11:39
КЧ_p201-242.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p151-200.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p101-150.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p051-100.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p001-050.pdf
20 липня 2020 11:39
ГП.7z

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:45
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 13:45
Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідки ст.17.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідка МВС 04092020.rar
20 липня 2020 17:09
Електронний підпис
20 липня 2020 17:09
Електронний підпис
20 липня 2020 17:08
Банківська гарантія.rar
20 липня 2020 17:08
4. Інші документи.pdf
20 липня 2020 17:08
2. Технічна частина_2.pdf
20 липня 2020 17:08
2. Технічна частина_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" 6 956 877,85
UAH з ПДВ
6 956 877,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 6 959 204,57
UAH з ПДВ
6 959 204,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:45
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 13:45
Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідки ст.17.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідка МВС 04092020.rar
20 липня 2020 17:09
Електронний підпис
20 липня 2020 17:09
Електронний підпис
20 липня 2020 17:08
Банківська гарантія.rar
20 липня 2020 17:08
4. Інші документи.pdf
20 липня 2020 17:08
2. Технічна частина_2.pdf
20 липня 2020 17:08
2. Технічна частина_1.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 11:41
Електронний підпис
20 липня 2020 11:41
Електронний підпис
20 липня 2020 11:39
ТЧ.pdf
20 липня 2020 11:39
Наказ МОЗ.7z
20 липня 2020 11:39
КЧ_p201-242.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p151-200.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p101-150.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p051-100.pdf
20 липня 2020 11:39
КЧ_p001-050.pdf
20 липня 2020 11:39
ГП.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
Переможець 6 956 877,85
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 11:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
6 956 877,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:59
Договір 123 укладений
14 вересня 2020 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 956 877,85
UAH (в тому числі ПДВ 455 122,85 UAH)