Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування JCB, Caterpillar, SKODA Superb, Daewoo Lanos, Mitsubishi Lancer, ГАЗ, послуги шиномонтажу механізмів, вантажних та легкових автомобілів)
Очікувана вартість
1 179 624,00 UAH
UA-2020-06-16-005020-b 9dcb8bf8761e4ddf9bd3b1f976bcdb5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країнський Олег Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Країнський Олег Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 179 624,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Місце надання послуг: за адресою розташування станції технічного обслуговування Виконавця в м. Києві або до 10 км. від межі м. Києва
Обсяг:
Лот 1 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування JCB, Caterpillar) – 30 послуг;
Лот 2 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування SKODA Superb, Daewoo Lanos, Mitsubishi Lancer) – 57 послуг;
Лот 3 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування ГАЗ)- 81 послуга.
Лот 4 - Код за ДК 021:2015-50116500-6 - Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс (послуги шиномонтажу механізмів, вантажних та легкових автомобілів) – 25 послуг.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання довідки
Дата подання: 19 червня 2020 15:12
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:43
Вимога Замовника Додаток 2 п.9: Надає довідку видану державним органом з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Питання : Довідка в довільній формі чи Довідка видана МВС України? Якщо мається на увазі довідка видана МВС України, текст довідки є " станом на ,,,, на притягувався до кримінальної відповідальності, відсутня судимість, в розшуку не перебуває.." Інофрмація про "торгівлю людьми та використання дитячої праці" в тексті такої довідки відсутня. Яку саме потрібно надати довідку і яким саме державним органом вона повинна бути видана ? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 2 тендерної документації визначає надання документів та довідок, що підтверджують відповідність вимогам визначеним статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» як для учасника так і для переможця закупівлі. У першій колонці таблиці визначено вимоги статті 17 Закону, друга колонка – інформація що надається учасником закупівлі, третя колонка – документи та інформація що надається переможцем закупівлі. У відповідності до пункту 9 додатку 2 тендерної документації для учасника визначено надання довідки в довільній формі, якою учасник повинен підтвердити те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Що стосується способу надання інформації по пункту 9 додатку 2 тендерної документації для переможця, то останній надає довідку видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Довідка видана Міністерством внутрішніх справ України повинна бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання довідки

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-005020-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА, Код ЄДРПОУ:37001696
Дата подання: 17 червня 2020 10:22
Кваліфікаційні вимоги Замовника
Сертифікація запчастин,вузлів і агрегатів
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 12:12
внесено зміни до тендерної документації
За результатами розгляду вимоги
Номер вимоги: UA-2020-06-16-005020-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КИЇВ АСМ-АВТО, Код ЄДРПОУ:38672397
Дата подання: 19 червня 2020 14:15
Технічні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, наша компанія, як потенційний Учасник торгів, не погоджується з деякими технічними вимогами, а саме:
Відповідно до додатку 3 до ТД «Технічні вимоги Лот 2 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування SKODA Superb, Daewoo Lanos, Mitsubishi Lancer)» у п.3.1. серед вимог до СТО значиться «- кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 5-х автомобілів; - кількість оглядових ям СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 5-х автомобілів; - кількість ремонтних місць СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 5-х автомобілів;».
Дана вимога є не коректною. Згідно лоту № 2 Замовник планує обслуговувати лише 3 автотранспортних засоби (Scoda Superb, Daewoo Lanos, Mitsubishi Lancer), що і зазначає у ТД. Тож, наявність 5 та більше підйомників, ям та ремонтних місць для обслуговування одночасно не менше 5-х автомобілів є нелогічною та навіть дискримінаційною.
Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 21:39
відповідні зміни внесені до умов тендерної документації
За результатами розгляду вимоги
Номер вимоги: UA-2020-06-16-005020-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КИЇВ АСМ-АВТО, Код ЄДРПОУ:38672397
Дата подання: 19 червня 2020 14:19
Технічні вимоги (лот 3)
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, наша компанія, як потенційний Учасник торгів, не погоджується з деякими технічними вимогами, а саме:
Відповідно до додатку 3 до ТД «Технічні вимоги Лот 3 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування ГАЗ)» у п.3.1. серед вимог до СТО значиться «- кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 10-х автомобілів; - кількість оглядових ям СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 15-х автомобілів; - кількість ремонтних місць СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 10-х автомобілів;».
Згідно лоту № 3 Замовник планує обслуговувати лише 3 автотранспортних засоби ГАЗ, що і зазначає у ТД. Тож, наявність 10 та більше підйомників та ремонтних місць, а тим паче 15-ти ям для обслуговування одночасно не менше 15-х автомобілів є нелогічною та навіть дискримінаційною.
Дана закупівля Замовником розбита на 4 лоти, а значить, що один учасник може та має право по Закону приймати участь лише у одному лоті. Наприклад у лоті №3. Вигравши, даний учасник зобовʹязаний буде обслуговувати лише частину транспортних засобів Замовника (в даному випадку 3 автомобілі ГАЗ). Отже, навіщо даному учасникові мати 15 оглядових ям та 10 підйомників? Дана вимога є дискримінаційною та обмежую коло потенційних учасників закупівлі.
Вимагаємо від Замовника прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 21:38
відповідні зміни внесені до умов тендерної документації
За результатами розгляду вимоги

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування ГАЗ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 990,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 липня 2020 12:59
Закінчення: 03 липня 2020 13:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

81 посл
послуги з ремонту та технічного обслуговування ГАЗ
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, за адресою розташування станції технічного обслуговування Виконавця в м. Києві або до 10 км. від межі м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Виконавцем Послуг та оформлення належним чином і підписаного Сторонами акта наданих послуг . При цьому оплата Виконавцю за надані Послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування - у разі здійснення оплати за Послуги з бюджетного рахунку. Коригування суми Договору та розподілу бюджетних коштів Замовника здійснюється додатковими угодами залежно від фінансування, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору. Оплата за надані Послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за надані Послуги можуть бути здійснені з розрахункового рахунку Замовника у разі наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-005020-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КИЇВ АСМ-АВТО, Код ЄДРПОУ:38672397
Дата подання: 19 червня 2020 14:19
Технічні вимоги (лот 3)
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, наша компанія, як потенційний Учасник торгів, не погоджується з деякими технічними вимогами, а саме:
Відповідно до додатку 3 до ТД «Технічні вимоги Лот 3 - Код за ДК 021:2015 -50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та технічного обслуговування ГАЗ)» у п.3.1. серед вимог до СТО значиться «- кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 10-х автомобілів; - кількість оглядових ям СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 15-х автомобілів; - кількість ремонтних місць СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 10-х автомобілів;».
Згідно лоту № 3 Замовник планує обслуговувати лише 3 автотранспортних засоби ГАЗ, що і зазначає у ТД. Тож, наявність 10 та більше підйомників та ремонтних місць, а тим паче 15-ти ям для обслуговування одночасно не менше 15-х автомобілів є нелогічною та навіть дискримінаційною.
Дана закупівля Замовником розбита на 4 лоти, а значить, що один учасник може та має право по Закону приймати участь лише у одному лоті. Наприклад у лоті №3. Вигравши, даний учасник зобовʹязаний буде обслуговувати лише частину транспортних засобів Замовника (в даному випадку 3 автомобілі ГАЗ). Отже, навіщо даному учасникові мати 15 оглядових ям та 10 підйомників? Дана вимога є дискримінаційною та обмежую коло потенційних учасників закупівлі.
Вимагаємо від Замовника прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 21:38
відповідні зміни внесені до умов тендерної документації
За результатами розгляду вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "НАНОПРОТЕК" 131 100,00
UAH з ПДВ
126 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ 176 000,00
UAH з ПДВ
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СВ" 146 500,00
UAH з ПДВ
146 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КИЇВ АСМ-АВТО 179 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" 197 700,00
UAH з ПДВ
197 700,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 липня 2020 15:26
Електронний підпис
19 липня 2020 15:20
ч.2 ст.17
19 липня 2020 15:19
Тендерна пропозиція
19 липня 2020 15:19
КЕП
09 липня 2020 14:29
Сторінка 14 Статуту КЕП
09 липня 2020 14:29
Повноваження
09 липня 2020 14:29
Статут повноваження
01 липня 2020 23:33
Електронний підпис
01 липня 2020 23:30
Статутні.pdf
01 липня 2020 23:30
Сертификат СТО (1).pdf
01 липня 2020 23:30
Охорона_договір.pdf
01 липня 2020 23:30
Звітність.pdf
01 липня 2020 23:30
Витяг ЄДР.pdf
01 липня 2020 23:30
КЕП_ЛОТ 3.zip
01 липня 2020 23:30
ч.2 ст.17 (1).pdf
01 липня 2020 23:30
Субпідряд.pdf
01 липня 2020 23:30
ст.17 ч.17.pdf
01 липня 2020 23:29
Довідка_серт ЗЧ (1).pdf
01 липня 2020 23:29
Довідка ст.17 (2).pdf
01 липня 2020 23:29
Довідка Довкілля (2).pdf
01 липня 2020 23:29
Дов_дка прац_вники.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:14
Електронний підпис
01 липня 2020 18:03
ст. 17.pdf
01 липня 2020 18:03
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 18:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 18:03
свідоцтво ПДВ.pdf
01 липня 2020 18:03
довідка 4 ОПП.pdf
01 липня 2020 18:03
Витяг СВ.pdf
01 липня 2020 18:03
Опис.pdf
01 липня 2020 18:03
Статут оригинал.pdf
01 липня 2020 18:03
Рішення засновника.pdf
01 липня 2020 18:03
Наказ на директора.pdf
01 липня 2020 18:03
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
01 липня 2020 18:03
Лист про виправлення.pdf
01 липня 2020 18:03
сертифікат ISO.pdf
01 липня 2020 18:03
Довідка про ліцензію.pdf
01 липня 2020 18:03
Договір евакуатор.pdf
01 липня 2020 18:03
відгук_РД.pdf
01 липня 2020 18:03
договор_РД.pdf
01 липня 2020 18:03
Проект договору лот 3.pdf
01 липня 2020 18:03
ПРОПОЗИЦІЯ лот 3.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:35
Електронний підпис
01 липня 2020 18:34
Статут Київ АСМ-АВТО.PDF
01 липня 2020 18:34
Пропозиція (лот №3).pdf
01 липня 2020 18:34
Пропозиція (лот №2).pdf
01 липня 2020 18:34
Листи-відгуки.pdf
01 липня 2020 18:34
Лист-згода епц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "НАНОПРОТЕК"

ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ

ПП "СВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КИЇВ АСМ-АВТО

Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "НАНОПРОТЕК"
#39507641
Рішення скасоване 126 990,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 17:35
ТОВ ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "НАНОПРОТЕК"
#39507641
Відхилено 126 990,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:37
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ
#43269090
Переможець 127 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 20:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано копії відповідного договору, який був зазначений у довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2019 рік завіреного підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції копії (-ії) відповідного (-них) договору (-ів) завірений (-ні) підписом учасника та печаткою (у разі наявності печатки у учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію аналогічного договору завіреного підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника), який Учасником було визначено в довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2019 рік. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано листа-відгуку від замовника аналогічних послуг, завіреного підписом та печаткою замовника послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції листа- відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук або листи-відгуки завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). 3) Перелік виявлених невідповідностей: У Статуті Учасника наданому у складі тендерної пропозиції відсутня сторінка Статуту зі змістом пункту 8.12.6. на який посилається Учасник як на підтвердження права підпису генеральним директором Шевчуком Ярославом Олександровичем тендерної пропозиції та договору за результатом проведення процедури закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 додатку 2 «Інші документи (для учасників-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Статут Учасника зі змістом пункту 8.12.6. на який посилається Учасник як на підтвердження права підпису генеральним директором Шевчуком Ярославом Олександровичем тендерної пропозиції та договору за результатом проведення процедури закупівлі.

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору за 2020 рік, що суперечить умовам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції довідки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2017 та/або 2018/ та або 2019 рік. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) за 2017 та/або 2018/ та або 2019 рік. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції було надано копію відповідного договору за 2020 рік, який був зазначений у довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2020 рік завіреного підписом Учасника та печаткою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції копії (-ії) відповідного (-них) договору (-ів) завірений (-ні) підписом учасника та печаткою (у разі наявності печатки у учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію аналогічного договору завіреного підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника), який Учасником було визначено в довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (-ів) за 2017 та/або 2018/ та або 2019 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 20:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ
#43269090
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 19:00
ду 502 3Т 20 % Автосервіс.pdf зміни до договору
28 січня 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 21:45
ДУ 1 5023 Т АВТОСЕРВІС.pdf зміни до договору
02 січня 2021 21:44
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 17:34
ЕЛ договір 502 3 Т від 07.09.2020 АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ.pdf укладений
07 вересня 2020 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти додаткову угоду на продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 502/3 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяг що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 502/3 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 32 820,10
UAH (в тому числі ПДВ 5 470,02 UAH)