Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуг за 2-ма лотами: за кодом ДК 021:2015 – 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Лот 1. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій пошуково-рятувального катеру "ПРК-02"; Лот 2. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "ПРК-06")
Procurement by 2 lots: CPV code 021:2015 - 50240000-9 "Services on repair and maintenance of the maritime transport and related services" (Lot 1. Repair services of vessel technical equipment and hull constructions of search and rescue speed boat "PRK-02"; Lot 2. Repair services of vessel technical equipment and hull constructions of search and rescue vessel "PRK-06")
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2020-06-16-004334-b ebddcebc36ec42a2862c59e0a1bece42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гавриленко О.А.
380487744213
o.gavrylenko@sar.gov.ua
Скугра С.В.
380487744211
s.skuhra@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
National ID: 38017026
Contact point: Karaush Roman
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Additional contacts: Oleksii Gavrylenko
380487744213
o.gavrylenko@sar.gov.ua
Serhii Skugra
380487744211
s.skuhra@sar.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 700 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 червня 2020 16:21
Enquiries until: 07 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 3 700 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяги, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
More detailed information (including the scope, place and timing of services) is provided in the tender documents and annexes to it. Language (languages), in which tender proposals must be prepared: During the bidding procedures all the documents, which are connected with tender proposals and are compiled by the Participant are in Ukrainian. In case of providing the documents in language other than Ukrainian , such documents must be submitted with the translation into Ukrainian, the translation (or the verification of the translators signature) - notarized or legalized according to Ukrainian legislation. The text must be authentic, determinant is the text in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "ПРК-06"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 2. Repair services of vessel technical equipment and hull constructions of search and rescue vessel "PRK-06"
Current status: Complete
Estimated total value: 3 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 12:30
Auction planned date: 10 серпня 2020 12:30
Закінчення: 10 серпня 2020 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "ПРК-06"
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Repair services of vessel technical equipment and hull constructions of search and rescue vessel "PRK-06"
CPV: 50240000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30 % загальної ціни Договору, визначеної у п. 3.1. Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання Судна у ремонт та отримання належним чином оформленого оригіналу рахунку від Виконавця. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Остаточний розрахунок за Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту, з обов’язковим наданням документів, що перелічені у п. 5.9. Договору, та на підставі отриманого Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку від Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-06-16-004334-bebddcebc36ec42a2862c59e0a1bece42
Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ "ІСРЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:15
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка №85000/01-133 від 06.07.2020. Невідповідність інформації зазначеної в п. 7, 30 Довідки документальному підтвердженню.; п. 2.2. Додатку 1 (Лот 2) до тендерної документації. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо).; Виправити інформацію в п. 7, 30 Довідки №85000/01-133 від 06.07.2020 – привести у відповідність до документального підтвердження (у відповідності до дипломів, свідоцтв тощо). 2. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка №85000/01-133 від 06.07.2020. Необхідність додавання інформації в п. 29, 30 Довідки відповідно до документального підтвердження.; п. 2.2. Додатку 1 (Лот 2) до тендерної документації. Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність спеціаліста(-ів), що має(-ють) відповідний(-і) діючий(-і) атестаційний(-і) документ(-и) та свідоцтво(а) Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України»; Додати до п. 29, 30 Довідки інформацію про відповідний(-і) діючий(-і) атестаційний(-і) документ(-и) та свідоцтво(а) Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України». Вищезазначена підстава для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідки згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (Лот 2). Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Документи

17 липня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

21 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:51
ПРК _ 02 Розцінена ПРВ.pdf
20 серпня 2020 10:50
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:26
ПРК 06 Розцінена ПРВ.pdf
19 серпня 2020 13:26
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 13:32
Електронний підпис
31 липня 2020 13:32
Електронний підпис
31 липня 2020 13:29
Електронний підпис
31 липня 2020 13:29
Електронний підпис
17 липня 2020 09:30
Електронний підпис
17 липня 2020 09:30
Електронний підпис
16 липня 2020 16:06
Копія статуту .pdf
16 липня 2020 16:06
Виписка з балансу.pdf
16 липня 2020 16:06
Субпідрядники _ ПРК-06.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
17 липня 2020 09:34
Місце надання послуг.pdf
17 липня 2020 09:34
Захист довкілля.pdf
17 липня 2020 09:34
Письмова згода.pdf
17 липня 2020 09:34
Проект договору.pdf
17 липня 2020 09:34
Загальні відомості.pdf
17 липня 2020 09:34
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 09:34
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 09:34
Відповідність ст.17.pdf
17 липня 2020 09:34
Аналогічні договори.pdf
17 липня 2020 09:34
Працівники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів). Довідка вих. №3 від 15.07.2020. Невідповідність інформації зазначеної Довідці документальному підтвердженню – відсутня копія Договору №85/15 ДЗ від 06.05.2015 р. та документи які підтверджують повне його виконання; п. 3.2. Додатку 1 (Лот 2) до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку за формою визначеною Замовником та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо) або з роздрукованими «Звітами про виконання договору про закупівлю», які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (для договорів, укладених відповідно Закону України «Про публічні закупівлі»).; Додати до Довідки вих. №3 від 15.07.2020 копію Договору №85/15 ДЗ від 06.05.2015 р. та документи які підтверджують повне його виконання. 2. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка вих. №2 від 15.07.2020. Невідповідність документального підтвердження до Довідки вимогам визначеним в тендерній документції.; п. 2.2. Додатку 1 (Лот 2) до тендерної документації. Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність спеціаліста(-ів), що має(-ють) відповідний(-і) діючий(-і) атестаційний(-і) документ(-и) та свідоцтво(а) Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України»; Додати до Довідки вих. №2 від 15.07.2020 копії відповідного(их) діючого(их) атестаційного(их) документу(ів) та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України». Вищезазначена підстава для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідки згідно пунктів 2, 3 Додатку 1 до тендерної документації (Лот 2). Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:19
Довідка про досвід
31 липня 2020 16:19
Дипломи робітників
31 липня 2020 16:19
Акти Шляховой-10.pdf
17 липня 2020 11:56
Статут заверенный.pdf
17 липня 2020 11:56
Стаття 17-2.pdf
17 липня 2020 11:56
Стаття 17-1.pdf
17 липня 2020 11:56
РСУ.pdf
17 липня 2020 11:56
Проект договора.pdf
17 липня 2020 11:56
Паспорт Краковський.pdf
17 липня 2020 11:56
Мат.-техн база.pdf
17 липня 2020 11:56
Лист-згода.pdf
17 липня 2020 11:56
Договір підряду доку.pdf
17 липня 2020 11:56
Аналогічний договор.pdf
17 липня 2020 11:56
Аналогічний акт.pdf
17 липня 2020 11:56
Акти Шляховой-10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ІСРЗ"

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ІСРЗ" 2 991 000,00
UAH з ПДВ
2 991 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
17 липня 2020 09:34
Місце надання послуг.pdf
17 липня 2020 09:34
Захист довкілля.pdf
17 липня 2020 09:34
Письмова згода.pdf
17 липня 2020 09:34
Проект договору.pdf
17 липня 2020 09:34
Загальні відомості.pdf
17 липня 2020 09:34
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 09:34
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 09:34
Відповідність ст.17.pdf
17 липня 2020 09:34
Аналогічні договори.pdf
17 липня 2020 09:34
Працівники.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:51
ПРК _ 02 Розцінена ПРВ.pdf
20 серпня 2020 10:50
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:26
ПРК 06 Розцінена ПРВ.pdf
19 серпня 2020 13:26
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 13:32
Електронний підпис
31 липня 2020 13:32
Електронний підпис
31 липня 2020 13:29
Електронний підпис
31 липня 2020 13:29
Електронний підпис
17 липня 2020 09:30
Електронний підпис
17 липня 2020 09:30
Електронний підпис
16 липня 2020 16:06
Копія статуту .pdf
16 липня 2020 16:06
Виписка з балансу.pdf
16 липня 2020 16:06
Субпідрядники _ ПРК-06.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ПрАТ "ІСРЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ІСРЗ"
#32333962
Переможець 2 991 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ІСРЗ"
#32333962
2 991 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 20:13
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:08
Договір №107-В-20 від 27.08.2020 р. Лот 2 ПРК-06.pdf укладений
28 серпня 2020 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 805 417,70
UAH (в тому числі ПДВ 467 569,62 UAH)