Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cлухові апарати, 3 лоти
Очікувана вартість
2 229 995,00 UAH
UA-2020-06-05-001781-a 2e05eb6891894854a90308ec433c8656
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 229 995,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-001781-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Дефолімпік, Код ЄДРПОУ:32384244
Дата подання: 12 червня 2020 17:26
Оскарження дискримінаційних положень тендерної документації
Оскарження дискримінаційних положень тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2020 17:22
З урахуванням Вашої вимоги внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.

Документи подані скаржником

12 червня 2020 17:26
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Слуховий апарат для компенсації важкої втрати слуху з функцією автоматичного перемикання направленості мікрофона (30082 Слуховий апарат (придатний для носіння) - 250 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 574 995,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 874,98 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17200 UAH

Аукціон

Початок: 25 червня 2020 13:00
Закінчення: 25 червня 2020 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 од
лот 2 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Слуховий апарат для компенсації важкої втрати слуху з функцією автоматичного перемикання направленості мікрофона (30082 Слуховий апарат (придатний для носіння) - 250 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 30082 — Слуховий апарат (придатний для носіння)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо" 572 500,00
UAH з ПДВ
572 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центр Слуху" 574 990,00
UAH з ПДВ
574 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:05
Довідка ДПІ.zip
10 липня 2020 14:05
Банкрутство.pdf
10 липня 2020 14:05
Довідка МВС.pdf
23 червня 2020 15:58
ТХ_ЛОТ_1_ЛОТ_2.pdf
23 червня 2020 15:58
СЕРТФІКАТ СІГНІЯ_2_2.pdf
23 червня 2020 15:58
СЕРТИФІКАТ СІГНІА_1_2.pdf
23 червня 2020 15:58
Довідки тех. част.pdf
23 червня 2020 15:58
Уставні документи.pdf
23 червня 2020 15:58
Проект договору.pdf
23 червня 2020 15:58
Договір ДОЗ 2019 .pdf
23 червня 2020 15:58
Довідки, заяви.pdf
23 червня 2020 15:58
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо"

ТОВ "Центр Слуху"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо"
#35806524
Переможець 572 500,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо"
#35806524
572 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:36
Додаткова угода 1 до договору 79.pdf зміни до договору
21 липня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:43
Договір 79 укладений
17 липня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 79 про закупівлю товарів за державні кошти від 17.07.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 250 од.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 572 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 450,00 UAH)