Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
525 891,00 UAH
UA-2020-06-04-005703-b da2036c8fd8040a4ae059da105dc2615
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проценко

+380960870020 kzcpmsd_romny@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Роменської районої ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 26376820
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., с. Бобрик, вул. Київська,56
Контактна особа: Наталія Проценко
+380960870020
kzcpmsd_romny@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 525 891,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тендерна документація

10 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:09
ТД дрова паливні.doc
10 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:09
ТД дрова паливні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-005703-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Роменське лісове господарство", Код ЄДРПОУ:00992958
Дата подання: 25 червня 2020 11:53
Вимога відхилити переможця
Державне підприємство » Роменське лісове господарство» у відповідності до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» , вимагає скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Заблоцького Є.І, Код ЄДРПОУ 3399013690 оскільки тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації а саме: Учасник ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович не підтвердив наявність та законність придбаної деревини дров’яної першої групи (береза, бук, ясен, граб, в,яз, клен, дуб) для потреб Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області» Код ЄДРПОУ 26376820 як було зазначено Замовником в Технічному Завданні на закупівлю товару ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо Лот № 1 Деревина дров’яна. Учасник повинен був надати довідку згідно п.11 , яка повинна містити документальне підтвердження щодо походження деревини із зазначення документів про наявність у учасника закупівель можливості забезпечити законну поставку предмета закупівлі.
1. Договір купівлі – продажу № 31-03-2/20 від 31.03.2020р з ТОВ «Київтрансенерго» заключений на деревину дров’яну промислового та непромислового використання 1 групи (береза,дуб,бук,ясень,граб,клен,в’яз,модрина) на загальну кількість Товару 2500 м3. З даного договору не можливо визначити яку саме кількість деревини дров’яної непромислового використання 1 групи ( береза,дуб,бук,ясен, граб,клен,в’яз,модрина) було поставлено ФОП Заблоцькому Є.І.,можливо поставка була здійснена лише на деревину дров’яну промислового використання і чи була здійснена дана поставка так як одним договором не можливо підтвердити, що дана операція була здійснена. Поставку деревини дров’яної непромислового використання ФОП Заблоцький Є.І. (який являвся Учасником даної Закупівлі) не підтвердив видатковою накладною чи ТТН або іншим документом. Також сканований останній аркуш даного договору зі сторони ТОВ « Київтрансенерго» нечитабельний в частині підпису та печатки директора ТОВ «Киїтрансенерго». Також Замовник просив підтвердити законність придбаного Товару, про що даним Договором неможливо визначити його легальне походження. Як і яким чином була здійснена заготівля даного Товару ТОВ «Київтрансенерго» неможливо визначити.
У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,тендерний комітет не може здійснювати оцінку тендерних пропозицій не за критеріями що містяться в тендерній документації.

2. Замовник у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» має проводити оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог, які зазначені та описані в тендерній документації. Тому, якщо замовником вимагалися визначені документи та конкретизовані, то учасники в складі своїх пропозицій повинні надати саме такі документи.
В тендерній документації є вимога щодо подання наступного документу: «Надання відповідної документації що підтверджує ведення електронного обліку, що дає можливість переглянути повністю ланцюг руху деревини від місця її заготівлі до кінцевого споживача, за допомогою реєстру походження деревини по нумерації бирок, якими маркується деревина (бирки, електронні ттн, наявність інформаційної системи електронного обліку деревини) на виконання Указу Президента України №511/2019 Про деякі заходи щодо збереження лісів та раціонального використання лісових ресурсів», за для уникнення відповідальності передбаченої ст. 246 ККУ Незаконна порубка або незаконне перевезення, зберігання, збут лісу.»
В зазначеній вимозі не сказано що учасники дану інформацію можуть підтвердити в довільній формі.
Тому подана довідка учасника, якого визнано переможцем, не є документом який підтверджує дану вимогу тендерної документації.
А отже, замовник визнаючи переможцем закупівлі учасника ФОП Заблоцького Є.І., порушив принципи проведення публічних закупівель.
У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі, якщо фізичні-особи підприємці не можуть вести такий облік, замовник повинен був передбачити документи, які мають подати саме такі учасники.

3. Крім того, у відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення є Порушення порядку визначення предмета закупівлі, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Замовником Комунальним некомерційним підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області» обрано предмет закупівлі за Кодом ДК 021:2015 як 09110000-3— Тверде паливо, що не відповідає обраному для закупівлі товару. Оскільки код 09110000-3 — Тверде паливо, міститься в групі 09000000-3 Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії , а сам код 09110000-3 — Тверде паливо вміщає:
- Вугілля та паливо на вугільній основі
- Буре вугілля і торф
- Кокс.
В даному переліку не має Деревини.
Загалом всі замовники в Україні протягом останніх 5 років для закупівлю товару дрова твердих порід обирають код 03410000-7 Деревина.
Отже, замовником порушено порядок визначення предмета закупівлі







Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 16:44
Подана Учасником ФОП «Заблоцький Є.І.» тендерна пропозиція відповідає вимогам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання» Лот №1 – Деревина дров’яна.
Оскільки тендерною документацією розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.3.5.9. «В разі не можливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно правових актів.»

Документи подані скаржником

25 червня 2020 11:53
Вимога.PDF

Документи

30 червня 2020 16:44
Scan-2020-06-30_16-39-05.jpg
30 червня 2020 16:44
Scan-2020-06-30_16-39-38 (1).jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-005703-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "Роменське лісове господарство", Код ЄДРПОУ:00992958
Дата подання: 03 липня 2020 12:23
Скарга , щодо неправомірних дій Замовника , щодо визначення переможця
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: код ДК 021:2015-09110000-3 «Тверде паливо» Лот № 1 (Деревина дров’яна) (далі-Товар), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі веб - портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-06-04-005703-b. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РОМЕНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» (далі -Скаржник) прийняло участь у даній процедурі закупівлі та подало тендерну пропозицію по Лоту № 1 – Деревина дров’яна у відповідності до технічного завдання, зазначеного у додатку № 2 та згідно «Форми тендерної пропозиції» (додаток № 1) до тендерної документації Замовника. Відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Реєстру отриманих тендерних пропозицій по Лоту № 1 деревина дров’яна (дата і час розкриття 22.06.2020 р. 12.49) в торгах прийняло участь 4 учасника, а саме: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович 224250,00 UAH з ПДВ 224250,00 UAH з ПДВ ДП «Роменське лісове господарство» 300150,00 UAH з ПДВ 275655,00 UAH з ПДВ ДП «Роменський агролісгосп» 310500,00 UAH з ПДВ 276000,00 UAH з ПДВ ТОВ «ТЕД» 319815,00 UAH з ПДВ 319815,00 UAH з ПДВ Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого, за результатом оцінки, визначена найбільш економічно вигідною. Підставами подання цієї Скарги стали наступні прийняті рішення Замовника та фактичні обставини, що це можуть підтвердити. За результатами понижуючого аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по Лоту №1 «Деревина дров’яна» електронною системою закупівель визнано ФОП Заблоцького Євгенія Ігоровича з остаточною вартістю - 224250,00 грн. та згідно протоколу від 24.06.2020 р. № 37 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про визначення ФОП Заблоцького Є.І. переможцем торгів (далі – Переможець торгів) та про намір укласти договір про закупівлю. Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника № 37 від 24.06.2020 року про визначення переможцем торгів ФОП Заблоцького Є.І. та вважає, що вказане рішення прийняте з грубим порушенням норм чинного законодавства України, порушенням принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, визначених частиною першою статті 3 Закону, а також з порушенням прав охоронюваних законом інтересів Скаржника та інших учасників процедури закупівлі. На думку Скаржника Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Переможця торгів на підставі частини першої статті 31 Закону, в зв’язку з невідповідністю Переможця торгів умовам тендерної документації, а саме: Учасник ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович не підтвердив наявність та законність придбаної деревини дров’яної першої групи (береза, бук, ясен, граб, в’яз, клен, дуб) для потреб Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області» код ЄДРПОУ 26376820, як було зазначено Замовником в Технічному Завданні на закупівлю товару ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо Лот № 1 Деревина дров’яна. Учасник повинен був надати довідку згідно п.11, яка повинна містити документальне підтвердження щодо походження деревини із зазначення документів про наявність у учасника закупівель можливості забезпечити законну поставку предмета закупівлі. 1. Договір купівлі – продажу № 31-03-2/20 від 31.03.2020 р. з ТОВ «Київтрансенерго» заключений на деревину дров’яну промислового та непромислового використання 1 групи (береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина) на загальну кількість Товару 2500 м3. З даного договору не можливо визначити яку саме кількість деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (береза, дуб, бук, ясен, граб, клен, в’яз, модрина) було поставлено ФОП Заблоцькому Є.І., можливо поставка була здійснена лише на деревину дров’яну промислового використання, так як договором не обумовлена кількість деревини дров’яної непромислового використання. Тому виникають сумніви, чи взагалі була здійснена дана поставка. Поставку деревини дров’яної непромислового використання ФОП Заблоцький Є.І. (який являвся Учасником даної Закупівлі) не підтвердив видатковою накладною чи ТТН або іншим документом. Також, сканований останній аркуш даного договору зі сторони ТОВ «Київтрансенерго» нечитабельний в частині підпису та печатки директора ТОВ «Київтрансенерго». Замовник просив підтвердити законність придбаного Товару та його легальне походження, як і яким чином була здійснена заготівля даного Товару. У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тендерний комітет не може здійснювати оцінку тендерних пропозицій не за критеріями, що містяться в тендерній документації. 2. Замовник у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» має проводити оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог, які зазначені та описані в тендерній документації. Тому, якщо замовником вимагалися визначені документи та конкретизовані, то учасники в складі своїх пропозицій повинні надати саме такі документи. В тендерній документації є вимога щодо подання наступного документу: «Надання відповідної документації, що підтверджує ведення електронного обліку, що дає можливість переглянути повністю ланцюг руху деревини від місця її заготівлі до кінцевого споживача, за допомогою реєстру походження деревини по нумерації бирок, якими маркується деревина (бирки, електронні ттн, наявність інформаційної системи електронного обліку деревини) на виконання Указу Президента України №511/2019 «Про деякі заходи щодо збереження лісів та раціонального використання лісових ресурсів, задля уникнення відповідальності передбаченої ст. 246 ККУ Незаконна порубка або незаконне перевезення, зберігання, збут лісу». В зазначеній вимозі не сказано, що учасники дану інформацію можуть підтвердити в довільній формі, тому подана довідка учасника ФОП Заблоцького Є.І., не є документом який підтверджує дану вимогу тендерної документації. Замовник визнаючи переможцем закупівлі учасника ФОП Заблоцького Є.І., порушив принципи проведення публічних закупівель. У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника від одна тисяча п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, якщо фізичні-особи підприємці не можуть вести такий облік, Замовник повинен був передбачити документи, які мають подати саме такі учасники. Проте, тендерною документацією такого не була передбачено. Отже, взявши участь у торгах учасники мали надати всі документи, які передбачені тендерною документацією. 3. Згідно розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.5.2. Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям повинен надати у складі адміністративно-технічної частини наступні документи: наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. ФОП Заблоцький Є.І. надав копію аналогічного договору з ФОП Вінніченко О.В. від 02.01.2020 р. №1 та підтверджує його виконання Товарно-транспортними накладними: №1 від 06.01.2020 р. на 300 м3, № 2 від 10.02.2020 р. на 200 м3 та №3 від 24.02.2020 р. на 200 м3. Поставка дров м’яколистяних та твердолистяних порід згідно поданих ТТН була здійснена автомобілем КАМАЗ д/н ВМ 4284 АС з напівпричіпом ВМ 0065 ХХ водій Калініченко Микола Павлович згідно договору №15/Т/20 від 03.02.2020 р. про надання транспортних послуг. При цьому сам договір заключений лише 03.02.2020 р., а перевозка здійснювалась згідно ТТН № 1 від 06.01.2020 р. Слід зауважити, що таку кількість Деревини дров’яної автомобіль КАМАЗ з напівпричіпом перевезти не мав можливості, оскільки згідно технічних характеристик даний автомобіль, за один рейс, може перевезти максимально 18,3 м3 вантажу (деревини). По цій причині виникає сумнів у дійсності виконання аналогічного договору, так як основним критерієм, що визначив Замовник згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник повинен був надати підтверджуючі документи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 4. Крім того, у відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення є Порушення порядку визначення предмета закупівлі, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Замовником обрано предмет закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - 09110000-3 — Тверде паливо, що не відповідає обраному для закупівлі товару. Оскільки код 09110000-3 — Тверде паливо, міститься в групі 09000000-3 Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії , а сам код 09110000-3 — Тверде паливо вміщає: - вугілля та паливо на вугільній основі, - буре вугілля і торф, - кокс. В даному переліку Деревини не має. Загалом всі Замовники в Україні протягом останніх 5 років для закупівлі Товару - дрова твердих порід обирають код 03410000-7 - Деревина. Отже, Замовником порушено порядок визначення предмета закупівлі. 5. Згідно відповіді Замовника № 01-13/901 від 29.06.2020 р. в п.1 повідомлено, що враховуючи погану якість сканованої останньої сторінки Копії договору купівлі – продажу №31-03-2/20 від 31.03.2020 року, тендерним комітетом було направлено лист № 01- 13/886 від 25.06.2020 року до Учасника ФОП Заблоцький Є.І. за наданням якісної копії договору купівлі-продажу № 31-03-2/20 від 31.03.2020 р. з ТОВ «Київтрансенерго», разом з довідками як Переможця, до завершення періоду оскарження та підписання договору купівлі Товару. Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В учасника є можливість виправити такі помилки протягом 24 годин з дня такого повідомлення. Проте, Замовником, спочатку було оголошено учасника ФОП Заблоцького Є.І. Переможцем 24.06.2020 р., а потім направлено лист до Переможця, щодо надання копії договору гарної якості. Учасник ФОП Заблоцький Є.І. завантажив такі копії сторінок договору лише 01.07.2020 року. Отже, Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників. Враховуючи викладене, вважаємо що Замовником було порушено принцип здійснення публічних закупівель, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити відкриті торги, що проводяться Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області (номер оголошення UA -2020-06-04-005703-b), на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 24.06.2020р №37, на закупівлю за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо Лот №1 Деревина дров’яна (дрова) в кількості 345 м.куб. на загальну суму 224250,00 грн. 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович на підставі частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв’язку з тим, тендерна пропозиця ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення про оплату за подання скарги на 1 арк. 2. Копія Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 24.06.2020р № 37; 3. Копія Довідки ФОП Заблоцький Є.І. №7 від 17.06.2020р про виконання аналогічних договорів 4. Копія договору № 1 від 02.01.2020р з ФОП Вінніченко О.В. 5. Копія товарно-транспортної накладної № 1 від 06.01.2020 р,№ 2 від 10.02.2020р,№ 3 від2 4.02.2020р 6. Копія Пояснювальної записки ФОП Заблоцький Є.В № 19 від 17.06.2020р 7. Копія договору – продажу №31-03-2/20 від 31.03.2020р 8. Копія наказу № 11 –к від 27.01.2020р та доручення № 295 від 17.06.2020р
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:30
Рішення від 07.07.2020 № 13173 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 11:30
Рішення від 24.07.2020 № 14394.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:27

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000006 ● 52e2a3c88ad6491981e27e7f346f40ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.08.2020 № 30

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-06-04-005703-b 04.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області і надає свої аргументовані заперечення

2020-08-20 16:17:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 27.08.2020 подано до позов до Сумського обласного адміністративного суду, номер справи 480/5567/29, номер провадження 2-а/818/5708/20
Дата публікації: 01 вересня 2020

Документи:

03 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:11
Ухвала суду.pdf
01 вересня 2020 20:34
15989815543588592935094119096353.jpg
03 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
02 вересня 2020 07:59
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:11
Ухвала суду.pdf
01 вересня 2020 20:34
15989815543588592935094119096353.jpg

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тверде паливо
Опис предмету закупівлі:
дров'яні брикети
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 196 391,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 981,96 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 12:56
Закінчення: 22 червня 2020 13:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

47 т
Дров'яні брикети
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 22 червня 2020  —  30 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Економія
Дата подання: 05 червня 2020 12:34
Дата відповіді: 09 червня 2020 13:07
Доброго дня! Оскільки відкриті торгі передбачають економію бюджетних коштів, то пропонуємо замість закупівлі паливних брикетів в тоннах, закупити їх еквівалент в одиницях теплоти. Наприклад Вам треба 47 тонн брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте вишчу теплоту згоряння 4900 ккал/кг, відповідно з вказаного об'єму Ви отримаєте щонайбільше 47*4900=230 Гкал. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння то відповідно треба буде меньшу массу брикетів. Наприклад Вам запропонують брикет з вишчою теплотою згоряння 6000 ккал/кг, якщо Вам треба теплота 230 Гкал, то це вже буде 38 тонн брикету. При цьому виробник може отримати економію через те що йому треба доставляти меньший обсяг брикету, так само з пакуванням, навантаженням і розвантаженням. При такому розрахунку треба буде доставляти вже меньше брикету при цьому збрерігається теплота згоряння. Більш того при спалюванні меньшої кількості брикету із збереженням теплоти згоряння, Ви отримаєте меньше відходів та трудозатрат на обслуговування котельні. Також зверніть увагу, що виробник який може запропонувати брикет з більшою теплотою згоряння виробляє більш якісний брикет, а Ви відповідно зможете закупити більш якісний брикет за меньшу вартість за рахунок економії на доставці, пакуванні, навантаженні та розвантаженні. Також такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій з відповідністю до стандартів виробників брикету низької якості. Вважаємо такий підхід більш розумним, якщо звісно Вас не цікавить закупівля води, що містится у брикеті у вигляді вологи, але це значно знижує теплоту згоряння. Так само пісок і земля можуть збільшити вагу брикету без додавання теплоти згоряння, при цьому збільшується зольність брикету. Але ж вибір за тендерним комітетом, що саме планується закуповувати - тепло чи вагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний, Учасник, дякуємо за звернення і пропозицію щодо закупівлі брикетів паливних в одиницях виміру не в тонах, а в еквіваленті одиницях теплоти.
Стосовно Вашої пропозиції повідомляємо, що при складанні тендерної документації ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо та визначенні технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано ряд особливостей, а саме:
- дров’яні брикети закуповуються для великої кількості мережі медичних закладів, та її розгалудженості по всій території Роменського району (Додаток 4 до тендерної документації), а також з різною опалювальною площею приміщень, та різною системою опалення зробити розрахунок в теплових одиницях на кожен заклад не є можливим. Тому розрахунок потреби складався виходячи з аналізу споживання за попередні роки;
- після проведеного нами моніторингу характеристик дров’яних брикетів, більшість брикетів з деревини дають теплоту згорання від 4500 до 4900 ккал/кг., що дасть можливість більшій кількості Учасників прийняти участь у даній закупівлі, а також для уникнення дискримінаційних умов.
Тому було прийнято рішення здійснити закупівлю паливних брикетів в одиницях виміру тона.
Економія2
Дата подання: 09 червня 2020 13:55
Дата відповіді: 10 червня 2020 14:16
Доброго дня! Не зовсім зрозуміло як межами 4500-4900 Ви надаєте змогу для участі більшої кількості учасників? Тобто виходить з Вашого твердження що якщо учасник запропонує більш якисний брикет з теплотою згоряння 4950 то це буде приводом до відхилення його пропозиції? Також у відповідності до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Але ж саме розрахунок через теплоту згоряння буде відповідати цим вимогам закону. Оскільки Ви будите мати ту ж саму теплотворність брикету при меньшій його массі, що дозволить хочаб зменшити витрати на його перевезенні. Тим більше що Вам відома потреба кожного окремого пункту в паливі, отже не складно зробити перерахунок в одиниці теплоти. Адже зниження вологи від 10% до 3% надає змогу отримати більшу теплоту згоряння і відповідно зменьшити витрати на перевезення 7% води, а це на всьому Вашому об'ємі більше 3 тонн води. Але вибір все ж таки за тендерним комітетом чи варто закуповувати за такою ціною 3 тонни води і відповідно перевозити її.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник тендерним комітетом було прийнято рішення внесення змін до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Лот № 1 - деревина дров’яна (дрова); Лот №2 - дров’яні брикети) на загальну суму 525891 грн, а саме: Додаток №2 Технічне завдання до Лоту №2 – дров’яні брикети твердих порід в розділ «Якісні характеристики товару» Теплотворна властивість 4500-4900 Ккал/кг, змінено на не менше 4500 Ккал/кг.
З повагою тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 169 200,00
UAH з ПДВ
119 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОМАРАН МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 180 950,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Губар Юлія Сергіївна 188 000,00
UAH з ПДВ
122 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горобчук Олег Васильович 173 900,00
UAH з ПДВ
139 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" 177 660,00
UAH з ПДВ
139 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИСОЧКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 188 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Вудворк 192 700,00
UAH з ПДВ
192 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 09:48
Стаття 17.pdf
01 липня 2020 09:48
Стаття 17.pdf.p7s
29 червня 2020 17:06
Довідка МВС.pdf
27 червня 2020 15:57
file _4_.pdf
19 червня 2020 11:52
Електронний підпис
19 червня 2020 11:50
2.3.2 Досвід Шалигіне.pdf
19 червня 2020 11:50
5 Проект договору.pdf
19 червня 2020 11:50
2.3.1 Досвід Суми.pdf
19 червня 2020 11:50
2.3.4 Досвід Бахмач.pdf.p7s
19 червня 2020 11:50
4 Довідка-пояснення.pdf.p7s
19 червня 2020 11:50
5 Проект договору.pdf.p7s
19 червня 2020 11:50
3.1 Сертифікат якості.pdf
19 червня 2020 11:50
3.1 Сертифікат якості.pdf.p7s
19 червня 2020 11:50
2.3.2 Досвід Шалигіне.pdf.p7s
19 червня 2020 11:50
2.3.4 Досвід Бахмач.pdf
19 червня 2020 11:50
2.3.3 Досвід Миколаївка.pdf
19 червня 2020 11:50
4 Довідка-пояснення.pdf
19 червня 2020 11:50
3.7 Довідка про рахунки.pdf
19 червня 2020 11:50
2.1.2-1 ДОГОВІР транспорт.pdf
19 червня 2020 11:50
1 Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 11:50
2.3.1 Досвід Суми.pdf.p7s

Публічні документи

10 червня 2020 00:48
img018.pdf
10 червня 2020 00:48
img017.pdf
10 червня 2020 00:48
img016.pdf
10 червня 2020 00:48
img015.pdf
10 червня 2020 00:48
img014.pdf
10 червня 2020 00:48
img013.pdf
10 червня 2020 00:48
img012.pdf
10 червня 2020 00:48
img011.pdf
10 червня 2020 00:48
img018.pdf
10 червня 2020 00:48
img017.pdf
10 червня 2020 00:48
img016.pdf
10 червня 2020 00:48
img015.pdf
10 червня 2020 00:48
img014.pdf
10 червня 2020 00:48
img013.pdf
10 червня 2020 00:48
img012.pdf
10 червня 2020 00:48
img011.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 09:04
Електронний підпис
18 червня 2020 09:02
Довідки ст. 17.docx
18 червня 2020 09:02
ІПН.pdf
18 червня 2020 09:02
Довідка упов особа.pdf
18 червня 2020 09:02
довідка.pdf
18 червня 2020 09:02
місце проживання.pdf
18 червня 2020 09:02
Витяг ЄДР від 23.01.20.pdf
18 червня 2020 09:02
Довідка відпов товару.pdf
18 червня 2020 09:02
ID.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 07:39
Електронний підпис
18 червня 2020 07:38
Довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 07:38
Довідка УО + додатки.pdf
18 червня 2020 07:38
Проєкт договору.pdf
18 червня 2020 07:38
Довідка аналог досвід.pdf
18 червня 2020 07:38
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 07:38
Тех завдання.pdf
18 червня 2020 07:38
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 07:38
Опис товару.pdf
18 червня 2020 07:38
ГАРАНТ ЛИСТ СТ. 17.pdf
18 червня 2020 07:38
Довідка квед.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:41
Електронний підпис
19 червня 2020 17:41
Електронний підпис
19 червня 2020 16:28
Листи_довідки.pdf
19 червня 2020 16:28
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:28
Проект договору.pdf
19 червня 2020 16:28
Витяг Тепломір _17_06_2020.pdf
19 червня 2020 16:28
Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 16:28
Статут_Тепломір_.pdf
19 червня 2020 16:28
Опис Тепломир.pdf
19 червня 2020 16:28
Виписка з ЕДР_Тепломір.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 00:58
img010.pdf
10 червня 2020 00:58
img009.pdf
10 червня 2020 00:58
img008.pdf
10 червня 2020 00:58
img007.pdf
10 червня 2020 00:58
img006.pdf
10 червня 2020 00:58
img005.pdf
10 червня 2020 00:58
img010.pdf
10 червня 2020 00:58
img009.pdf
10 червня 2020 00:58
img008.pdf
10 червня 2020 00:58
img007.pdf
10 червня 2020 00:58
img006.pdf
10 червня 2020 00:58
img005.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:53
Аналогічний договір.pdf
18 червня 2020 16:53
Довідка з банку.pdf
18 червня 2020 16:53
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 16:53
Договір оренди авто.pdf
18 червня 2020 16:53
ТУ.pdf
18 червня 2020 16:53
Протокол випробувань.pdf
18 червня 2020 16:53
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ПОМАРАН МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

Фізична особа-підприємець Губар Юлія Сергіївна

ФОП Горобчук Олег Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР"

ФОП "МИСОЧКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ Компанія Вудворк

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2957505171
Переможець 119 991,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2957505171
119 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 08:29
Додаткова угода брикети.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:06
договір.PDF укладений
30 липня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору до 30.09.2020, і зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 30 серпня 2020
Сума оплати за договором: 119 991,00
UAH