Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Роменської районої ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 26376820 |
Місцезнаходження: | 42070, Україна , Сумська обл., с. Бобрик, вул. Київська,56 |
Контактна особа: |
Наталія Проценко +380960870020 kzcpmsd_romny@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 525 891,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
10 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 15:09 |
ТД дрова паливні.doc |
10 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 15:09 |
ТД дрова паливні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Договір купівлі – продажу № 31-03-2/20 від 31.03.2020р з ТОВ «Київтрансенерго» заключений на деревину дров’яну промислового та непромислового використання 1 групи (береза,дуб,бук,ясень,граб,клен,в’яз,модрина) на загальну кількість Товару 2500 м3. З даного договору не можливо визначити яку саме кількість деревини дров’яної непромислового використання 1 групи ( береза,дуб,бук,ясен, граб,клен,в’яз,модрина) було поставлено ФОП Заблоцькому Є.І.,можливо поставка була здійснена лише на деревину дров’яну промислового використання і чи була здійснена дана поставка так як одним договором не можливо підтвердити, що дана операція була здійснена. Поставку деревини дров’яної непромислового використання ФОП Заблоцький Є.І. (який являвся Учасником даної Закупівлі) не підтвердив видатковою накладною чи ТТН або іншим документом. Також сканований останній аркуш даного договору зі сторони ТОВ « Київтрансенерго» нечитабельний в частині підпису та печатки директора ТОВ «Киїтрансенерго». Також Замовник просив підтвердити законність придбаного Товару, про що даним Договором неможливо визначити його легальне походження. Як і яким чином була здійснена заготівля даного Товару ТОВ «Київтрансенерго» неможливо визначити.
У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,тендерний комітет не може здійснювати оцінку тендерних пропозицій не за критеріями що містяться в тендерній документації.
2. Замовник у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» має проводити оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог, які зазначені та описані в тендерній документації. Тому, якщо замовником вимагалися визначені документи та конкретизовані, то учасники в складі своїх пропозицій повинні надати саме такі документи.
В тендерній документації є вимога щодо подання наступного документу: «Надання відповідної документації що підтверджує ведення електронного обліку, що дає можливість переглянути повністю ланцюг руху деревини від місця її заготівлі до кінцевого споживача, за допомогою реєстру походження деревини по нумерації бирок, якими маркується деревина (бирки, електронні ттн, наявність інформаційної системи електронного обліку деревини) на виконання Указу Президента України №511/2019 Про деякі заходи щодо збереження лісів та раціонального використання лісових ресурсів», за для уникнення відповідальності передбаченої ст. 246 ККУ Незаконна порубка або незаконне перевезення, зберігання, збут лісу.»
В зазначеній вимозі не сказано що учасники дану інформацію можуть підтвердити в довільній формі.
Тому подана довідка учасника, якого визнано переможцем, не є документом який підтверджує дану вимогу тендерної документації.
А отже, замовник визнаючи переможцем закупівлі учасника ФОП Заблоцького Є.І., порушив принципи проведення публічних закупівель.
У відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі, якщо фізичні-особи підприємці не можуть вести такий облік, замовник повинен був передбачити документи, які мають подати саме такі учасники.
3. Крім того, у відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення є Порушення порядку визначення предмета закупівлі, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Замовником Комунальним некомерційним підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Роменської районної ради Сумської області» обрано предмет закупівлі за Кодом ДК 021:2015 як 09110000-3— Тверде паливо, що не відповідає обраному для закупівлі товару. Оскільки код 09110000-3 — Тверде паливо, міститься в групі 09000000-3 Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії , а сам код 09110000-3 — Тверде паливо вміщає:
- Вугілля та паливо на вугільній основі
- Буре вугілля і торф
- Кокс.
В даному переліку не має Деревини.
Загалом всі замовники в Україні протягом останніх 5 років для закупівлю товару дрова твердих порід обирають код 03410000-7 Деревина.
Отже, замовником порушено порядок визначення предмета закупівлі
Оскільки тендерною документацією розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.3.5.9. «В разі не можливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно правових актів.»
Скарги до процедури
Дата подання: 03 липня 2020 12:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000006 ● 52e2a3c88ad6491981e27e7f346f40ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2020 № 30
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-06-04-005703-b 04.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області і надає свої аргументовані заперечення
2020-08-20 16:17:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)
Оскарження в суді
Опис: | 27.08.2020 подано до позов до Сумського обласного адміністративного суду, номер справи 480/5567/29, номер провадження 2-а/818/5708/20 |
Дата публікації: | 01 вересня 2020 |
Документи:
03 вересня 2020 15:12
|
Електронний підпис |
03 вересня 2020 15:11
|
Ухвала суду.pdf |
01 вересня 2020 20:34
|
15989815543588592935094119096353.jpg |
03 вересня 2020 15:12
|
Електронний підпис |
02 вересня 2020 07:59
|
Електронний підпис |
03 вересня 2020 15:11
|
Ухвала суду.pdf |
01 вересня 2020 20:34
|
15989815543588592935094119096353.jpg |
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Тверде паливо |
Опис предмету закупівлі: |
дров'яні брикети
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 196 391,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 981,96 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 14:41 |
ТД дрова паливні.doc |
10 червня 2020 14:41 |
ТД дрова паливні.doc
|
Запитання до процедури
Стосовно Вашої пропозиції повідомляємо, що при складанні тендерної документації ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо та визначенні технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано ряд особливостей, а саме:
- дров’яні брикети закуповуються для великої кількості мережі медичних закладів, та її розгалудженості по всій території Роменського району (Додаток 4 до тендерної документації), а також з різною опалювальною площею приміщень, та різною системою опалення зробити розрахунок в теплових одиницях на кожен заклад не є можливим. Тому розрахунок потреби складався виходячи з аналізу споживання за попередні роки;
- після проведеного нами моніторингу характеристик дров’яних брикетів, більшість брикетів з деревини дають теплоту згорання від 4500 до 4900 ккал/кг., що дасть можливість більшій кількості Учасників прийняти участь у даній закупівлі, а також для уникнення дискримінаційних умов.
Тому було прийнято рішення здійснити закупівлю паливних брикетів в одиницях виміру тона.
З повагою тендерний комітет.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
169 200,00
UAH з ПДВ
|
119 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОМАРАН МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
180 950,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Губар Юлія Сергіївна |
188 000,00
UAH з ПДВ
|
122 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Горобчук Олег Васильович |
173 900,00
UAH з ПДВ
|
139 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" |
177 660,00
UAH з ПДВ
|
139 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИСОЧКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
188 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Вудворк |
192 700,00
UAH з ПДВ
|
192 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2957505171 |
Переможець |
119 991,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 08:29
|
Додаткова угода брикети.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 09:06
|
договір.PDF | укладений |
30 липня 2020 09:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну дії договору до 30.09.2020, і зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |